Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Nieuwe trackball van Logitech.

Mijn oude Trackman Wheel kreeg last van 1 klik is geen klik, 2 klikken een halve. Oftewel de switches onder de muisknoppen begonnen te haperen/op te geven. Vorige week contactspray erin, alles schoongemaakt, maar na zo'n 15-18 jaar trouwe dienst is het toch gewoon op blijkbaar.
 
Ik heb een setje Loop earplugs besteld...

Hearing Protection for Noise Reduction | Loop Earplugs

Ben heel benieuwd... Ik heb nu oordopjes van pinlock, maar die zitten op een of andere manier niet lekker. Had 'vroeger' altijd in-ear dopjes in van mijn samsung telefoon, en dat zat wel lekker. (maarja, geen samsung meer, en ook geen oordopjes meer nodig, want geen instructeur meer die zo nodig allemaal dingen tegen me wil zeggen)
 
Nieuw speelgoed.
28B81986-4B29-42FF-8F46-F70D2501FF05.jpeg

liep me al een poosje te ergeren aan m’n TomTom 550Rider.
bluetooth icm iPhone werkt niet, iets met lowpower mode of zoiets, dus geen verkeersinfo, geen werkende app, en ( zeker niet onbelangrijk) geen actuele flitsinfo.
En na een jaar nog steeds geen verbetering vanuit TomTom.
Ook de keuze van routes werd ik niet echt gelukkig van.
Helderheid was ook niet super vond ik.
Kortom, tijd voor iets nieuws.
Het werd dus de Zumo, had ik bij een collega gezien, en was er erg gecharmeerd van.
Maar eens kijken of dit beter aansluit op m’n wensen.
Kwam een goede aanbieding tegen, en maar gelijk de knoop doorgehakt.
 
Nieuw speelgoed.
Bekijk bijlage 1654928
liep me al een poosje te ergeren aan m’n TomTom 550Rider.
bluetooth icm iPhone werkt niet, iets met lowpower mode of zoiets, dus geen verkeersinfo, geen werkende app, en ( zeker niet onbelangrijk) geen actuele flitsinfo.
En na een jaar nog steeds geen verbetering vanuit TomTom.
Ook de keuze van routes werd ik niet echt gelukkig van.
Helderheid was ook niet super vond ik.
Kortom, tijd voor iets nieuws.
Het werd dus de Zumo, had ik bij een collega gezien, en was er erg gecharmeerd van.
Maar eens kijken of dit beter aansluit op m’n wensen.
Kwam een goede aanbieding tegen, en maar gelijk de knoop doorgehakt.

Dat is een heel mooi speeltje!
Goede argumenten ook om de Garmin XT te verkiezen boven een Rider 550.
Ik heb de TomTom maar herken je punten wel, slechte Bluetooth icm iPhone en het scherm is wel wat gedateerd inmiddels.
 
Dat is een heel mooi speeltje!
Goede argumenten ook om de Garmin XT te verkiezen boven een Rider 550.
Ik heb de TomTom maar herken je punten wel, slechte Bluetooth icm iPhone en het scherm is wel wat gedateerd inmiddels.
Vooral dat Bluetooth niet werkt was voor mij het breekpunt.
Met mijn vorige telefoon werkte het prima.
heb een jaar gewacht op een oplossing maar niks.
 
eem Shoei Neotec 2 Seperator helm . Met fitting op maat gemaakt omdat ik een beetje rond hoofd heb en andere helmen allemaal op mijn wenkbrauwen lagen. Hier maar gelijk een SLR2 communicatie laten monteren. Ben ik in 1 keeer klaar
Daarbij nog gratis zomerhandschoentjes gekregen
 
eem Shoei Neotec 2 Seperator helm . Met fitting op maat gemaakt omdat ik een beetje rond hoofd heb en andere helmen allemaal op mijn wenkbrauwen lagen. Hier maar gelijk een SLR2 communicatie laten monteren. Ben ik in 1 keeer klaar
Daarbij nog gratis zomerhandschoentjes gekregen
Bofkont
 
Nieuwe accu, de oude is er spontaan mee opgehouden ( doorgemeten, aan de oplader gehad 6 uur..nog steeds leeg...kaput dus nieuwe)
1626762455448.png
Volgende is remzuigers, laatst remblokken vervangen en ben niet onder de indruk van de huidige zuigers, zien er niet al te best uit ook niet na schoonmaken ( werkt verder wel), remschijven zijn ook nog 4mm dus binnenkort ook vervangen...zucht...doei €
 
Zadeltassen:
AM-JKLUyRZiFsRGNZdEEBv97gOzzvQtJ7DZP81e5rvJ_7Ydswt8Up9N1ogwW_wqZtLsVGDYdM8suIbo5dG5qw7npqzqvy_JGbQ5D7AXlD3Sr1p--zC8o8RLdZWSUxv9TPLkmch0PXEKYeis5GK1Q42cq0z5EyA=w1896-h1422-no


via marktplaats gescoord, en ergens achteraf op een camping opgehaald en gelijk gemonteerd (wist niet hoe ik ze anders mee moest nemen op de motor)

Ze zijn grotendeels ter vervanging van mijn tanktas, want die is niet altijd even praktisch op een Virago (zit nogal in de weg door de stijl omhoog lopende brandstof tank):

AM-JKLUPlPvMHeovanvs9K2u4gFv36y3DC6rupHaBXZXxQ4EfhfSQC7-OridRZFEzmOvnq7OqK9fvu6LQ8D-jim0suQGnEhRsGLJqO6dhZF90PTLX5coeHxMRYgpYZ9EzFn4Uilx4lZrli9w5cxtO6HpLus4sA=w1896-h1422-no
 
Gezien de economie moet blijven draaien:
Een paar extra handschoenen, een rugbeschermer voor een oude jas en een leuk setje gereedschap. Verder nog wat carbon Fibre onderdeeltjes waar ik geen foto van heb
 

Bijlagen

  • IMG_20210720_164031.jpg
    IMG_20210720_164031.jpg
    261,1 KB · Weergaven: 46
  • IMG_20210714_204132.jpg
    IMG_20210714_204132.jpg
    427,2 KB · Weergaven: 45
Nieuwe kuipruit voor de vfr
Ja, ik had voor de Blackbird ook een nieuwe ruit besteld.
Maar toen de oude eraf was, bedacht ik me dat ik mss toch maar effe goed moest gaan poetsen.
Vrijwel alle krassen bleken na wat zweetdruppels eruit te krijgen. Toen heb ik de oude maar weer terug geplaatst.
De nieuwe hangt nu nog netjes in de folie aan een spijker in de schuur. (zo duur was ie ook niet)
 
Ja, ik had voor de Blackbird ook een nieuwe ruit besteld.
Maar toen de oude eraf was, bedacht ik me dat ik mss toch maar effe goed moest gaan poetsen.
Vrijwel alle krassen bleken na wat zweetdruppels eruit te krijgen. Toen heb ik de oude maar weer terug geplaatst.
De nieuwe hangt nu nog netjes in de folie aan een spijker in de schuur. (zo duur was ie ook niet)
En klaar:

(de mijne was immers gebarsten)

C592FD45-0016-4F07-B459-0EAB0FF289BE.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan