Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Een shoei NXR met donker vizier. En een mooie afstelling voor mijn Striple "gekocht" gezien ik een volledig SC-project systeem eronder heb hangen.

😎
 

Bijlagen

  • IMG-20190413-WA0061.jpeg
    IMG-20190413-WA0061.jpeg
    100,6 KB · Weergaven: 13
  • IMG-20190413-WA0063.jpeg
    IMG-20190413-WA0063.jpeg
    61 KB · Weergaven: 21
  • 20190412_105223.jpg
    20190412_105223.jpg
    155,2 KB · Weergaven: 19
In april 1987 was ik 5 jaar en 10 maanden 'oud'. Neuh, die heb ik niet echt bewust meegemaakt. :P
Maargoed, dit is wel ernstig offtopic. ;)
 
Misschien moeten we maar een (hard)rock & metal topic aanmaken :')

Ach ik doe nu mee aan een bandworkshop en aan het einde gaan we optreden.
Ik mocht het laatste nummer uitkiezen en heb Back Home van de Golden Earring uitgekozen.
Dat is helemaal ver voor mijn tijd :)
 
Weer maar wat centjes uitgegeven :P

1386909


Rev'it Jupiter jas 2

1386910


Rev'it Lombard 2 broek (mijn tweede, ook al in blauw en erg tevreden mee!)

1386911


En de Rev'it Safeway 3 riem

En ja, ben al jaren fan van dit merk, alleen mijn schoenen zijn Alpinestars, ben daar alleen geen fan van bij Revi't .

1386933


Deze dus, de Faster Drystar 3
 
Laatst bewerkt:
Ik kan met schoenen/laarzen ook nooit slagen bij rev’it. En handschoenen van hun zitten mij ook nooit lekker. Voor de rest mooie spullen voor een redelijke prijs 👌 veel plezier met je nieuwe aankopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MG77
Weer maar wat centjes uitgegeven :P

Bekijk bijlage 1386909

Rev'it Jupiter jas 2

Bekijk bijlage 1386910

Rev'it Lombard 2 broek (mijn tweede, ook al in blauw en erg tevreden mee!)

Bekijk bijlage 1386911

En de Rev'it Safeway 3 riem

En ja, ben al jaren fan van dit merk, alleen mijn schoenen zijn Alpinestars, ben daar alleen geen fan van bij Revi't .

Bekijk bijlage 1386933

Deze dus, de Faster Drystar 3
Mooi spul. :t

Die riem is wel ideaal zeg, kan een kevlar broek mooi aan een leren jas vastgezet worden. Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
 
Mooi spul. :t

Die riem is wel ideaal zeg, kan een kevlar broek mooi aan een leren jas vastgezet worden. Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?

Is Ideaal gebruik het al jaren (sinds versie 1.0). Dit is de derde versie ervan. Wat mooier afgewerkt. Is voor Revit jassen gemaakt maar past ook op een aantal andere merken (welke weet ik niet)

Het heet de "Rev'it Safeway Belt 3" kon het zelf alleen op voorraad vinden bij motorkledingcenter (website).

Echt handig voor mijn jassen. Kruipt er niks omhoog.
 
Een na laatste onderdelen voor mijn brommert (remschijven laten helaas nog even op zich wachten :/). Maar al met al is dit toch ook een erg leuk verjaardagspresentje voor binnenkort *D
1387117

1387118
 
Gisteren een nieuwe doorwaai jas gekocht. Het is een Bering model Riko geworden. Ik heb er meteen goed gebruik van kunnen maken.😎
Daarnaast ook nog 2 motor jeans aangeschaft. Een Speedwell Sheffield en een Lookwell Jona. Ik ben niet bekend met die merken jeans, maar ze zagen er OK uit en de prijs was ook niet verkeerd. Lijkt mij errug handig voor naar werk en sowieso met dit lekkere weer.
bering-riko.jpg
11919501-de000012264-speedware-sheffield-kevlar-denim-jeans-blue-14_6117228.jpg
lookwell-jeans-heren-donkerblauw-zijvoor_8163482.jpg
 
Omdat mijn neus in het gips zit vandaag maar even een goedkope klaphelm gekocht , ding is ook nog verrassend goed eigenlijk.
En omdat ik het helemaal zat was met een hoop veters te klooien nog een paar schoenen van FLM in de paasaanbieding en zonder lastige veters :)
helmpro.jpg
schoenen.jpg
 
Mooie helm , overweeg ook nog altijd een GT air aangezien die een normale sluiting hebben en zonnebril erin.
Maar moet nog even over de financiele streep zeg maar _O- laat maar eens weten wat je ervan vind.
 
Mooie helm , overweeg ook nog altijd een GT air aangezien die een normale sluiting hebben en zonnebril erin.
Maar moet nog even over de financiele streep zeg maar _O- laat maar eens weten wat je ervan vind.

Vandaag was je kans met 20% korting ;)

Ja ach en tis maar net was je onder normaal verstaat, het liefst had ik dubbel D gehad maar zal ook wel weer kunnen wennen aan zo’n ratelding :)

Zal morgen even een kleine review posten!
 
Mooie helm , overweeg ook nog altijd een GT air aangezien die een normale sluiting hebben en zonnebril erin.
Maar moet nog even over de financiele streep zeg maar _O- laat maar eens weten wat je ervan vind.

Welke maat heb je? :+

Poeh even wennen zeg als je al jaaaren sportieve helmen draagt icm smoke vizier.
Is vast een hele goede tourhelm maar ik weet nog niet of ik er aan kan wennen :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan