Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Haha, ik zal 't laten weten! @Deeffox en de Dirt 3 dan? Die heb ik ook nog in handen gehad, maar die is er niet voor vrouwen en de mannenversie was me toch te breed in de palm en in 't manchet.
Oe... Je hebt mijn twijfel zojuist uitgebreidt met +1 _O-
Die zijn ook wel nice inderdaad, had ik nog helemaal niet voorbij zien komen 8)7
 
19023F16-B605-4E90-B5F5-562DD490F99A.jpeg


Was ik vandaag in de buurt van motozoom aan het werk en ik had nog geen zomerhandschoenen. Dus even daar naar binnen en mezelf op deze revit sand handschoenen getrakteerd.
 
Mijn Sand 3 in M zijn me helaas toch te groot - er ontstaat een bobbel vlak voor m'n vingers en dat doet al vrij snel zeer. Dus nu toch de S besteld en als die ook niet goed zitten gaan ze helaas allebei terug. Ze waaien wel geweldig door.
 
Ik ga ze morgen halen! Ben wel klaar met de klamme klauwen na een hele week 30+ graden in leren handschoenen.
 
Street verkocht en een MT-09 gekocht. Nog 1.5 week wachten, moet NL kenteken op.

Persoonlijk de mooiste kleurstelling. Misschien nog een andere pijp erop. Akra is zo standaard. En natuurkijk spiegels, knippers,vering etc etc etc :p
 

Bijlagen

  • 20190604_185922.jpg
    20190604_185922.jpg
    389,1 KB · Weergaven: 14
  • 20190604_185926.jpg
    20190604_185926.jpg
    263,5 KB · Weergaven: 16
  • 20190604_185931.jpg
    20190604_185931.jpg
    406,6 KB · Weergaven: 16
Ik heb een auto gekocht -O- Suzuki Swift uit '03 met iets van een ton op de teller. Waarschijnlijk komt ie eind volgende week, er moeten nog een paar dingen aan gebeuren.
 
Mijn Sand 3 in M zijn me helaas toch te groot - er ontstaat een bobbel vlak voor m'n vingers en dat doet al vrij snel zeer. Dus nu toch de S besteld en als die ook niet goed zitten gaan ze helaas allebei terug. Ze waaien wel geweldig door.

Maat S is goed! *O* Zaten eerst wel graftyfusstrak maar na een halfuurtje was 't helemaal prima. Ze tekenen wel behoorlijk, want er zitten naden aan de binnenkant, maar ze waaien geweldig door en ze zijn megaflexibel. Heerlijk rijden. :t
 
Maat S is goed! *O* Zaten eerst wel graftyfusstrak maar na een halfuurtje was 't helemaal prima. Ze tekenen wel behoorlijk, want er zitten naden aan de binnenkant, maar ze waaien geweldig door en ze zijn megaflexibel. Heerlijk rijden. :t
Dat heb ik ook met mijn Neutron inderdaad, streepjes op je handen. Maar de Neutron is leuk tot 23 graden, daarna is het niet luchtig genoeg. Vandaar mijn jarenlange twijfel over de Sand. Ach, ik probeer ze binnenkort gewoon nog een keer. Zal pas de vierde keer zijn...
 
Dat heb ik ook met mijn Neutron inderdaad, streepjes op je handen. Maar de Neutron is leuk tot 23 graden, daarna is het niet luchtig genoeg. Vandaar mijn jarenlange twijfel over de Sand. Ach, ik probeer ze binnenkort gewoon nog een keer. Zal pas de vierde keer zijn...

Vandaag was 't 23 graden en ik had wel kleffe poten (Sidi rain), maar geen kleffe handen. Als ze je goed passen zou ik ze sowieso kopen, want ze zijn echt megafijn. De mesh in 't manchet zorgt ervoor dat er ook rijwind in m'n mouwen waait.
 
Ooit mee test gereden. Moest vooral wennen aan hoe dicht je bovenop dat voorwiel lijkt te zitten
Ik moet vooral wennen dat het voorwiel erg graag de lucht in wil,ook in een bocht, en dat het me niet veel doet, dat dat ook gewoon even gebeurd... Daar moet ik aan wennen! Teveel gecrossed vroeger denk ik...
 
Ze bevallen mij ook goed. Alleen bij de pink aan de rechterhand zit een iritant naadje. Ik ga ervan uit dat dit wel gaat als ze wat meer gebruikt zijn
 
Ze bevallen mij ook goed. Alleen bij de pink aan de rechterhand zit een iritant naadje. Ik ga ervan uit dat dit wel gaat als ze wat meer gebruikt zijn

Mocht dit je (of een ander) nou heel erg in de weg zitten, probeer dan eens of 't vrouwenmodel ook past. Die heeft maar één pinkslider en daar zit amper tot geen naad in de pink.
 
Terug
Bovenaan Onderaan