Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Camper gekocht kan de motor en trapfiets mee op de aanhanger.
6D4CDC6B-3561-4FE1-9F41-5E41246F123A.jpeg
 
Had een kudde cadeaukaarten liggen, van VVV, ophet kaartje staan heul veel inlever plaatsen, maar de meesten zijn gestopt.
Maar bij Gamma kan het wel, dus een nieuwe B&D slijptol, 125mm 1200Watt
Mijn oude DeWalt heeft een zwaar leven gehad, doet het nog prima, alleen het lager van de schijf is een beetje gaar, schijf danst en wiebelt alle kanten op.
Zal kijken of ik het lager kan vervangen.

Eerder 2x 1 bij de Lidl, maar die hield het 2-3 klussen vol, doorgebrand. 2e keer bonnetje kwijt, dus helaas.
 
Mijn eerste auto (tot nu toe altijd 1 weten te lenen als ik er 1 nodig had)

Al 10 jaar alles met de motor gedaan, echter ben ik het in de winter een beetje beu omdat ik nu een grotere afstand doe en mijn motor nieuw is, en deze (ondanks coating e.d.) niet wil laten verpesten door de winter. Zo kan ik de kilometers ook wat verdelen wat leuker is voor de afschrijving :P.

Echter betekend het niet dat de motor in de winter blijft staan, reed hiervoor ook nog met -5, maar zal nu iets sneller de botsauto pakken.

Ook het herstel na het ongeluk speelt een klein beetje een rol nog.


Gewoon een goede 2de hands Volkswagen TSI GT van 2006 met een goede onderhoud history en wat leuke extra's.

Volgende aankoop die ik hier plaats is weer motor gerelateerd, excuus :]
Volkswagen-Golf-1-4-TSI-GT-170-PK-2.jpg
Volkswagen-Golf-1-4-TSI-GT-170-PK-1.jpg

Volkswagen-Golf-1-4-TSI-GT-170-PK-4.jpg
 
MP3 Speler welke zo op de originele aansluiting van de CD wisselaar past op de Goldwing 1800. Ook de bediening blijft werken.
Dus CD wisselaar uitgebouwd, deze ingebouwd. Nu geen geklooi met cd's meer, meer muziek bij, meer ruimte in de koffer en geld overhouden omdat ik de CD wisselaar los verkocht heb :D
HTB1q7DKXdfvK1RjSspoq6zfNpXaU.jpg
 
en voor iedereen die het weten wil
deze led remdingen..

 
Mijn eerste auto (tot nu toe altijd 1 weten te lenen als ik er 1 nodig had)

Al 10 jaar alles met de motor gedaan, echter ben ik het in de winter een beetje beu omdat ik nu een grotere afstand doe en mijn motor nieuw is, en deze (ondanks coating e.d.) niet wil laten verpesten door de winter. Zo kan ik de kilometers ook wat verdelen wat leuker is voor de afschrijving :P.

Echter betekend het niet dat de motor in de winter blijft staan, reed hiervoor ook nog met -5, maar zal nu iets sneller de botsauto pakken.

Ook het herstel na het ongeluk speelt een klein beetje een rol nog.


Gewoon een goede 2de hands Volkswagen TSI GT van 2006 met een goede onderhoud history en wat leuke extra's.

Volgende aankoop die ik hier plaats is weer motor gerelateerd, excuus :]
Bekijk bijlage 1515676Bekijk bijlage 1515677
Bekijk bijlage 1515675
mooie auto :t
Je bent echter wel bekend met alle TSI problemen van VW? aangezien je nadrukkelijk GOEDE benoemd in je reactie ;)
 
mooie auto :t
Je bent echter wel bekend met alle TSI problemen van VW? aangezien je nadrukkelijk GOEDE benoemd in je reactie ;)
Haha ja ben ermee bekend. Deze heeft zijn beurten e.d. netjes gehad. En is verder goed onderhouden. Is veel vervangen al (ter preventie).

Maar bedankt ;) Blij mee.
 
MP3 Speler welke zo op de originele aansluiting van de CD wisselaar past op de Goldwing 1800. Ook de bediening blijft werken.
Dus CD wisselaar uitgebouwd, deze ingebouwd. Nu geen geklooi met cd's meer, meer muziek bij, meer ruimte in de koffer en geld overhouden omdat ik de CD wisselaar los verkocht heb :D
Bekijk bijlage 1515740

muziek via de luidspeakers van je motor dat kan toch gewoon via je headset. had je dit kunnen besparen
 
12 volt compressor, digitale bandenspanningsmeter en een andere 12 Volgstekker voor aan de compressor. Nu kan ik de compressor in de auto en op de motor aansluiten
 
muziek via de luidspeakers van je motor dat kan toch gewoon via je headset. had je dit kunnen besparen
Heb een bluetooth headset en op de fjr gebruik ik die ook voor muziek, maar op de Goldwing gebruik ik best vaak het originele geluidssysteem omdat ik dat makkelijker te bedienen vind. ( En omdat ik nogal eens vergeet hem op de helm te klikken voordat ik vertrek :+)
 
Bescheiden aankoop, vaseline...

En verder een 55 inch oled TV en parasol want dan kon er wel vanaf....

7893A5AB-53A2-4FC1-9B6F-296742957E1A.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan