Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

bij mij zit er een rubber "ring"bij, toevallig gisteren op yt hiernaar gekeken, en heb er 2 liggen van Ali, veel goedkoper €4,- incl. verzenden...


Amazon, €9 incl verzenden, zaterdag binnen :)

Mocht hij niet fatsoenlijk werken maar bevalt het concept me wel kan ik altijd nog iets meer uitgeven aan wat kwaliteit.
Zou het wel fijn vinden om op langere stukken mijn rechterhand ook af en toe kan strekken zonder het gas los te moeten laten.

Ik heb handvatverwarming, dus ik zie wel hoe goed het werkt met mijn handvatten. :t
 
"Nieuwe" uitlaten voor m'n projectje. *O*
IMG_0741.jpg
 
Ik zal de Go Cruise wat beter toelichten. Je krijgt met de GC een rubber ringetje. Dat schuif je eerst op je handvat. Het biedt een glad oppervlak dat samenwerkt met de klem. Het zorgt ervoor dat je altijd in staat bent om de klem snel op te heffen.

Om de klem op te heffen kan je met een klein beetje meer dan normaal kracht het gas terugdraaien. De Go Cruise blijft tegen de rem, maar door de kracht die je zet heeft de klem geen grip meer op het ringetje en kan je dus gerust het gas terugdraaien. Wat ook kan is dat je even met je andere hand het tuigje optilt. Allemaal niet zo'n punt tenzij je een bumperklever ben of wat dan ook.

Er wordt aangeraden het ding te gebruiken op rustige wegen en als je alleen bent en ik snap waarom maar met wat meer opletten is het wel te doen als het drukker is. Je hebt zowieso toch altijd de mogelijkheid om direct de klem onschadelijk te maken.

Aan het begin was het even eng omdat ik niet wist hoe het ging reageren maar nu ben ik vertrouwd dat het prima het gas vast kan houden. Enige nadeel is soms even prutsen met de juiste snelheid zetten
 
Amazon, €9 incl verzenden, zaterdag binnen :)

Mocht hij niet fatsoenlijk werken maar bevalt het concept me wel kan ik altijd nog iets meer uitgeven aan wat kwaliteit.
Zou het wel fijn vinden om op langere stukken mijn rechterhand ook af en toe kan strekken zonder het gas los te moeten laten.

Ik heb handvatverwarming, dus ik zie wel hoe goed het werkt met mijn handvatten. :t
Ik rijd veel woon werk kilometers op mn oude fjr. In verband met ploegendienst rijd ik vaak buiten de spits.
Dat ding werkt perfect! Ik heb trouwens ook handvat verwarming.
 
Je hebt waarschijnlijk de niet-instelbare versie van kunststof gebruikt?
Nee, het was een harde aluminium versie met stelwiel, exact als op deze foto. Bij mijn originele handvaten werkte hij wel, evenals bij de verwarmde handwaten die Kawasaki later op mijn model leverde, maar de Oxford grips die ik nu heb zijn te stug, daar werkte hij niet.
 
Ik rijd veel woon werk kilometers op mn oude fjr. In verband met ploegendienst rijd ik vaak buiten de spits.
Dat ding werkt perfect! Ik heb trouwens ook handvat verwarming.

Klinkt goed!

Ik denk dan ook vooral aan de lange saaie stukken .Over ene paar weken ga ik weer naar Assen (*O*), is toch bijna aan de andere kant van het land. Is dan wel fijn als je op de snelweg even je rechterhand los kan laten. Geen idee of ik hem echt stukken als cruise control ga gebruiken, de tijd zal het leren:t
 
Top, ik las iets over dat ie voor oudere modellen niet geschikt was.
Net even uitgezocht en werkt niet op de goedkopere modellen dus bv de D5000 series maar inderdaad wel de 7 series.
Thanks!
Ik heb ooit eens een sigma 70-200 2.8 HSM tweedehands gekocht. Prachtige foto’s mee gemaakt. Rete-scherp. Ik heb hem nog steeds. Perfecte combi met mijn Inmiddels gedateerde maar nog steeds super functionerende D300
 
Nee, het was een harde aluminium versie met stelwiel, exact als op deze foto. Bij mijn originele handvaten werkte hij wel, evenals bij de verwarmde handwaten die Kawasaki later op mijn model leverde, maar de Oxford grips die ik nu heb zijn te stug, daar werkte hij niet.
Misschien dat ze te hard en daardoor te glad geworden zijn in de loop van de tijd.
 
remschijf,
tablet voor op een brommer
nu nog een rammount vinden die past,
importeur/ leverancier reageert (nog) niet op mn bericht..
galaxy tab active1
 
Nee, het was een harde aluminium versie met stelwiel, exact als op deze foto. Bij mijn originele handvaten werkte hij wel, evenals bij de verwarmde handwaten die Kawasaki later op mijn model leverde, maar de Oxford grips die ik nu heb zijn te stug, daar werkte hij niet.
Heb je de bijgeleverde siliconenring wel gebruikt? Die is echt noodzakelijk en zit er niet alleen voor de sier bij.
Mocht je hem kwijt zijn is hij ook los te koop.
 
Misschien dat ze te hard en daardoor te glad geworden zijn in de loop van de tijd.
Nope, ik heb de handvaten nieuw gekocht toen ik de klem nog gebruikte op de oude versleten handvaten, het rubber van de Oxford's was dus nog lekker stroef, stroever dan de hadvaten waar de klem eerder op zat ( en wel werkte ).
 
Ja, ook die zat erop.
Dan ben ik toch heel benieuwd waarom het niet zou werken. Wat was het probleem? Liep hij langzaam terug?
Dan even ontvetten (moet je eigenlijk altijd een paar keer per jaar doen).
Door het vet van de handschoenen loopt de grip terug. Dan kan je hem wel strakker gaan zetten, maar dat werkt weer minder fijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan