Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Lampjessss

2 defecte lampjes in m'n zl600, gelijk maar even extra besteld, aangezien de verzending duurder is dan de lampjes zelf
 

Bijlagen

  • 16360151263564934539974209294350.jpg
    16360151263564934539974209294350.jpg
    122 KB · Weergaven: 41
LOL, het is eigenlijk erg, hoe herkenbaar dat is. :-)
Aan mijn KTM 950 Adventure zijn er kosten om de remblokken te vernieuwen, en de carbs moeten eens gereviseerd worden. En voor de CRF250L wacht ik op de levering van nieuwe vering voor en achter. :-) En misschien monteer ik daar ook nog handvatverwarming op. En misschien een beter kofferrek. En misschien nog een koplampbescherming. En misschien andere bagagetassen. En een tanktas ook natuurlijk. En oja, die BMW R1150GS ga ik in de lente ook te koop zetten. Weet nog niet door wat ik dat ga vervangen. Een Ducati S2R? Een Desert Sled? Een 1200GS?
LOL!
 
LOL, het is eigenlijk erg, hoe herkenbaar dat is. :-)
Aan mijn KTM 950 Adventure zijn er kosten om de remblokken te vernieuwen, en de carbs moeten eens gereviseerd worden. En voor de CRF250L wacht ik op de levering van nieuwe vering voor en achter. :-) En misschien monteer ik daar ook nog handvatverwarming op. En misschien een beter kofferrek. En misschien nog een koplampbescherming. En misschien andere bagagetassen. En een tanktas ook natuurlijk. En oja, die BMW R1150GS ga ik in de lente ook te koop zetten. Weet nog niet door wat ik dat ga vervangen. Een Ducati S2R? Een Desert Sled? Een 1200GS?
LOL!
Ik heb nog een S2R 800 staan, let me know :] *D
 
  • Leuk
Waarderingen: Muug
Lampjessss

2 defecte lampjes in m'n zl600, gelijk maar even extra besteld, aangezien de verzending duurder is dan de lampjes zelf
en ze mogen weer retour, aangezien ze de verkeerde lampjes geleverd hebben... 'Excuses daarvoor, de omschrijving van het product heeft niet goed gestaan op de website'
 
Vandaag :

ODJzf6DxXl13.jpg


Want mijn oude (maar nog steeds hartstikke mooie) eendelige racepak hangt al zo'n 8 jaar aan de kapstok. Na vele stoere kilometers mee te hebben gemaakt is het tijd voor een upgrade qua bouwjaar en tech. Ander kleurtje past ook beter bij de motor :]
 
Maar je reageert op iemand die zelf weer reageert op de, ietwat grote, procycle bus.
En dat komt een beetje over alsof s100 hetzelfde is als die bus, tenminste ik moest even 3x lezen en interpreteren voordat ik doorhad dat je niet reageerde op de getoonde spray.

Denk dat je bedoelde te zeggen, "geen idee of die procycle goed is, ik zou je s100 aanbevelen"
 
Gefeliciteerd! Mooi ding man! Helemaal nieuw? Of zeg ik nu iets stoms? Ben niet zo thuis in Yamaha🙈
Thanks! Zo goed als nieuw. Van juni 2020 met 3500km. Wel het ‘oude’ model, die mooier is naar mijn mening :)

gefeliciteerd!

dat is eens een hele andere akrapovic dan we gewend zijn op een Mt09 :t
Thanks! En dat is het zeker, twijfel alleen wel of deze er op blijft. Vind een kort potje onder de fiets ook erg mooi bij dit model.
 
Hehe. Ik las ook alsof je die gepostte procycle bus als s100 benoemde. ;)

db
Ehhhh...... laten we het er op houden dat S100 en Procycle bussen genoeg van elkaar verschillen om ze niet met elkaar te verwarren. Zelfs zonder bril.
 
Beschermkapje voor de Navi, afdek dopje voor de laadkabel en een beschermfolie voor de navi..

🙄🤔

Niets bijzonders dus🤷
 
Ik weet wel waar ik geld aan uit mag geven... nu nog een goeie toko in de buurt van Maarssen vinden.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211112-145505_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20211112-145505_WhatsApp.jpg
    118,7 KB · Weergaven: 125
Terug
Bovenaan Onderaan