Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Een motor:

UrmM8Ks.jpg


1989 Honda Transalp XL600V, met zo'n 44k km op de teller

jTWvSBM.jpg


Met wat roest hier en daar, wat gebruikers sporen, maar dat mag ook wel voor een motor van 34 jaar oud, en voor die prijs.

9PZryKk.jpg


Nu moet hij alleen nog een naam hebben ...

Hmmm .... Nomad. Ja, dat werkt, past bij hem.
 
Een motor:

UrmM8Ks.jpg


1989 Honda Transalp XL600V, met zo'n 44k km op de teller

jTWvSBM.jpg


Met wat roest hier en daar, wat gebruikers sporen, maar dat mag ook wel voor een motor van 34 jaar oud, en voor die prijs.

9PZryKk.jpg


Nu moet hij alleen nog een naam hebben ...

Hmmm .... Nomad. Ja, dat werkt, past bij hem.

Gefeliciteerd!
Heb jaren een TransAlp650 gehad, heerlijke motorfietsen waarmee je voorgoed verpest bent qua rijden op andere motorfietsen.
Rijdt zo makkelijk dat je oma er nog op zou kunnen rijden :+

Nadelen:
  • Zijwindgevoelig
  • Die van mij vrat accu's
 
Wat betreft Honda TransAlp.
Honda heeft een nieuwe:

1680979425353.png


Kan niet wachten tot deze in de winkels staat om te proefritten.
Kleurtjes is niet het sterkste punt van Honda, maak de rode accenten zilverkleurig en hij is af.
 
Via Ali:
-Camera voor en achter voor de motor.
-volledige led upgrade van alle lampen en switchback met witte glaasjes voor de knippers.
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft Honda TransAlp.
Honda heeft een nieuwe:

Bekijk bijlage 1865919

Kan niet wachten tot deze in de winkels staat om te proefritten.
Kleurtjes is niet het sterkste punt van Honda, maak de rode accenten zilverkleurig en hij is af.
Mwa, ik vindt zelf het rood wel mooi op het zwart. Zowiezo een mooie motor, en het DNA van de oude Transalp is prima te zien in de nieuwe. Zit hier niet dezelfde P-twin in als in de nieuwe Hornet?
 
Een handig leertje om mijn (bergwandel)schoen van nubuckleer te beschermen.
Die begon een lelijke beschadiging te krijgen van het schakelen.
 

Bijlagen

  • IMG_20230410_143941.jpg
    IMG_20230410_143941.jpg
    149,9 KB · Weergaven: 64
Nieuwe auto’s hebben ook camera’s.
Over 10 jaar lachen we om jouw opmerking;)
Ik weet niet of je mijn opmerking bedoelt, maar mocht dat het geval zijn: ik geloof enorm in technology en ben er een grote liefhebber van. Ik denk ook dat we over 10 jaar nieuwe dingen hebben waar we nu nog niet eens aan denken, als ik terug zou gaan naar de 20-jarige versie van mezelf en mezelf zou vertellen wat we 30 jaar verder hebben dan zou ik mezelf waarschijnlijk niet geloven.

Waar ik echter niet in geloof is een dashcam camera als vervanging van een spiegel te gebruiken en dan denken dat dat een veilige oplossing is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan