Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Nieuwe helm ( weer ) gekocht.. de vorige.. precies een maand meegegaan.
( dat kreng beviel gewoon echt niet, miskoop )

Nu een Schuberth c3 pro , meteen de cardo set erin gezet.
Bevalt al een heel stuk beter zo :)
Mooi, heb ik ook met cardo. Dan heb je wel even moeten knutselen want officieel past het niet. Tenminste niet mijn packtalk slim daar kwam wat dremelwerk bij kijken O-)
 
Het viel mee, heb de box iets verder naar achter gezet als normaal, want ik wil de zonneklep blijven gebruiken.
maar de microfoonstok paste verbazend makkelijk .
Ok dan zit de unit op de helmschaal geplakt? Bij de Slim zit er een beugel aan die tussen de schaal en de voering geschoven moet worden. Hij zit bij mij ook wat verder naar achter. Voor de rest zit het idd perfect.
 
Nope, vooral.. omdat ik geen geschikte tape er meer voor had :)


gewoon de beugel, ( denk dezelfde ) , wat verder naar achter "druk je em er zo tussen"
( met een beetje spuug, geweld en hopen dat ie niet breekt )

hij brak niet :)
 
Een SV1000S omdat ik het niet kon laten...

IMG_8372.jpeg
 
Ik heb mijn honda cbr500 uit 2016 met 20.000 op de klok ingeruild voor een FZ8S Fazer uit 2012 met 30.000 op de klok.
ik vermoed dat dit een stuk lekkerder gaat rijden naar Zwitserland over 2 weken(.
Lekker ja das een hele stap vooruit qua koppel. Die heb je nodig in de bergen. En wat meer pk is lekker voor de lange stukken door trekken!
 
ooit een exact dezelfde SV 1000 S gehad ook een blauwe. Ik kon er geen vriendjes mee worden en heb hem naar 2 jaar weer ingeruild op een andere brommer. Maar dat ik er geen vriendjes mee kon worden ligt natuurlijk meer aan mij dan aan de SV
Ik moet er ook nog aan wennen want het rijdt dan ook echt anders dan mijn SV650, maar tot dusver niet ontevreden! Moet nog wel het een en ander nalopen want er schuurt ergens iets 🤨. Anders breng ik 'm wel even weg. En er staan nog en aantal upgrades op de planning maar niet veel want deze motor heeft al erg veel opties.
 
Ik ben al weekenden goed aan het shoppen. En met mijn pasvorm is dat geen pretje.

Schubert C4 pro helm, want mijn hoofd wilde van de rest van de helmen niets weten. Gelukkig was hij afgeprijsd. *O*

Bijbehorende communicatie set is onderweg. Ik hoef alleen 2 units in de uitsparing te plaatsen.

Leren Handschoenen voor mooi weer van Bering uit de opruimbak.

Zomer / doorwaai handschoenen van Richa.

Een Dane regenjas (rekbaar en ademend) uit de outlet.

Een gasbrandertje, windscherm spoiler en banden reparatie staan in de digitale winkelmand.

Daar komt nog bij een stuurverhoger.

Ik kan helaas nog steeds niet slagen voor een 3 seizoenen pak. -O-
Misschien dat ik mijn doorwaai jas ga combineren met lagen van thermo ondergoed t/m de regenjas.
En dan mijn oude textielbroek met regenbroek voor het koelere weer en mijn motorjeans voor het warmere weer.

En ik heb nog steeds geen oplossing / aankopen voor mijn bagage set up. Die tijd begint echt te dringen.
 
Ik ben al weekenden goed aan het shoppen. En met mijn pasvorm is dat geen pretje.

Schubert C4 pro helm, want mijn hoofd wilde van de rest van de helmen niets weten. Gelukkig was hij afgeprijsd. *O*

Bijbehorende communicatie set is onderweg. Ik hoef alleen 2 units in de uitsparing te plaatsen.

Leren Handschoenen voor mooi weer van Bering uit de opruimbak.

Zomer / doorwaai handschoenen van Richa.

Een Dane regenjas (rekbaar en ademend) uit de outlet.

Een gasbrandertje, windscherm spoiler en banden reparatie staan in de digitale winkelmand.

Daar komt nog bij een stuurverhoger.

Ik kan helaas nog steeds niet slagen voor een 3 seizoenen pak. -O-
Misschien dat ik mijn doorwaai jas ga combineren met lagen van thermo ondergoed t/m de regenjas.
En dan mijn oude textielbroek met regenbroek voor het koelere weer en mijn motorjeans voor het warmere weer.

En ik heb nog steeds geen oplossing / aankopen voor mijn bagage set up. Die tijd begint echt te dringen.
Mss dan eerder een goede Gore-tex jas met door waai ritsen.
 
Waar heb je deze vandaan?
Voor een appel en ei bij Amazon

 
Moet ik wel iets passends en betaalbaars vinden. Dat passend is nog niet gelukt.
Ik heb toevallig afgelopen week een goretex jas met goede door waai ritsen gekocht vandaar. Ik ben helemaal fan van Dane. Erg goede kwaliteit en marktplaats heeft redelijk wat te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Esta
Ik heb toevallig afgelopen week een goretex jas met goede door waai ritsen gekocht vandaar. Ik ben helemaal fan van Dane. Erg goede kwaliteit en marktplaats heeft redelijk wat te koop.

Daar kijk ik ook opvoor koffers / tassen.

Ik heb helaas niet de energie en tijd om bij allerlei mensen thuis af te gaan spreken om dan 1 jas/pak te passen.

Tot nu toe bij 5 motorzaken (incl Restyle) geweest.
 
je bent bij 5 motor zaken geweest.
Dan heb je al meer moeite gedaan dan mij 😆

Nu weet je wel van welk merk, welke maat je moet hebben:) en alles is verstelbaar;)

Nieuw en betaalbaar kan nog wel eens je valkuil worden… kwaliteit betaal je soms voor.



Ik rijd van -4 tot over de 30 graden. Voor mij alleen het beste anders red ik het gewoon niet naar het werk;) ik mag me geen zorgen maken om kou of nat of the heet en klef. Ik moet me ontspannen kunnen voelen in het verkeer.
 
Laatst bewerkt:
Klaarblijkelijk is de beperkte keuze voor dames kleding met mijn pasvorm een ongelukkige combinatie. Want ik heb nog niets gevonden wat goed past.

Dat vergeten de heren in dit forum misschien wel eens. Jullie hebben zeker 10x meer keuze in modellen.
 
Klaarblijkelijk is de beperkte keuze voor dames kleding met mijn pasvorm een ongelukkige combinatie. Want ik heb nog niets gevonden wat goed past.

Dat vergeten de heren in dit forum misschien wel eens. Jullie hebben zeker 10x meer keuze in modellen.
Eindelijk, meestal moeten wij het doen met een katoene onderbroek en een soort jeans, o en er mag nog een T-shirt op met ronde hals en een spuug lelijke print.....

Voor mannen word er bijna geen fatsoenlijke mode gemaakt.




O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan