Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Nieuwe waterdichte zomerhandschoenen
 

Bijlagen

  • IMG_3429.jpeg
    IMG_3429.jpeg
    31,7 KB · Weergaven: 0
🙄

65€ voor een deel, zonder de rubbers etc..
Kan je die dan wel overzetten??

Dan moet je nog het achter deel erbij hebben.

we gaan het zien, in theorie vandaag (of morgen) binnen...
Hoef maar 2 rubbers over te zetten. 4 moertjes. Met een beetje vaseline druk je het rubbertje zo in dat nieuwe kleine gat. Klinkt bekend? ;)
 

Bijlagen

  • IMG_2684.jpeg
    IMG_2684.jpeg
    479,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2685.jpeg
    IMG_2685.jpeg
    1 MB · Weergaven: 0
  • IMG_2688.jpeg
    IMG_2688.jpeg
    364,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    689,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2694.jpeg
    IMG_2694.jpeg
    472,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2693.jpeg
    IMG_2693.jpeg
    652 KB · Weergaven: 0
Eh...een andere motor!
FB_IMG_1669922668531.jpg

En van kijken kwam kopen...
Mijn Mash Five Hundred heb ik ingeruild op een BMW R850R uit 1996.
De Mash rijdt echt heerlijk...ook geen enkel probleem mee gehad, maar niet echt geschikt voor langere ritten over de snelweg.
Voor ritjes binnendoor was de 400cc 1 cilinder werkelijk heerlijk.
Nu over op een 2 cilinder met hangtieten (zoals ik altijd zei...😊)
Nu is dus toch echt de midlifecrisis toegeslagen en heb ik de stap naar een BMW gezet.
Woensdag kan ik hem ophalen!
IMG20240228125317.jpg
 
Eh...een andere motor!Bekijk bijlage 1979765
En van kijken kwam kopen...
Mijn Mash Five Hundred heb ik ingeruild op een BMW R850R uit 1996.
De Mash rijdt echt heerlijk...ook geen enkel probleem mee gehad, maar niet echt geschikt voor langere ritten over de snelweg.
Voor ritjes binnendoor was de 400cc 1 cilinder werkelijk heerlijk.
Nu over op een 2 cilinder met hangtieten (zoals ik altijd zei...😊)
Nu is dus toch echt de midlifecrisis toegeslagen en heb ik de stap naar een BMW gezet.
Woensdag kan ik hem ophalen!
Bekijk bijlage 1979771
Mooi ding hoor :}veel plezier ermee
 
Hoef maar 2 rubbers over te zetten. 4 moertjes.
Ik had alleen het komplete zadel nodig, dus beide delen...

Met een beetje vaseline druk je het rubbertje zo in dat nieuwe kleine gat. Klinkt bekend? ;)
Klinkt heel bekend, moest ik ook bij mijn vorige zadel doen..
Vaseline niet gebruikt, gewoon wat speeksel.
Werkte ook perfect.
 
Eh...een andere motor!Bekijk bijlage 1979765
En van kijken kwam kopen...
Mijn Mash Five Hundred heb ik ingeruild op een BMW R850R uit 1996.
De Mash rijdt echt heerlijk...ook geen enkel probleem mee gehad, maar niet echt geschikt voor langere ritten over de snelweg.
Voor ritjes binnendoor was de 400cc 1 cilinder werkelijk heerlijk.
Nu over op een 2 cilinder met hangtieten (zoals ik altijd zei...😊)
Nu is dus toch echt de midlifecrisis toegeslagen en heb ik de stap naar een BMW gezet.
Woensdag kan ik hem ophalen!
Bekijk bijlage 1979771
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
 
Eh...een andere motor!Bekijk bijlage 1979765
En van kijken kwam kopen...
Mijn Mash Five Hundred heb ik ingeruild op een BMW R850R uit 1996.
De Mash rijdt echt heerlijk...ook geen enkel probleem mee gehad, maar niet echt geschikt voor langere ritten over de snelweg.
Voor ritjes binnendoor was de 400cc 1 cilinder werkelijk heerlijk.
Nu over op een 2 cilinder met hangtieten (zoals ik altijd zei...😊)
Nu is dus toch echt de midlifecrisis toegeslagen en heb ik de stap naar een BMW gezet.
Woensdag kan ik hem ophalen!
Bekijk bijlage 1979771
Fijne fiets!
Toevallig net verleden week zo'n ding in de werkplaats gehad, en dat komt niet meer zo veel voor. Ze worden echt zeldzamer.
Deze wilde na de winter niet meer starten, van de startmotor waren de magneetjes losgekomen, dat is een bekend probleem bij die dingen.
 
Bijna nieuwe broek en jas...
Met nadruk op bijna...

Mijn shoppie had ze niet liggen, wordt nu besteld en dan maar hopen dat het goed zit (en past)
De huidige Factor 4 Rev'it XL-Long is een beetje wijder geworden dan dat ie was (nee, ligt echt niet aan mij:+)
Een L-Long paste niet over mijn te dikke heupjes:X

En wil de Rev'it Quantumnogwattes H20...
(mits het goed zit, en dat stoere hoofddeksel en zonder geneuzel af gerits kan worden).
Want wat moet je met een capuchon op een motorjas!?!? Snap dat nog steeds niet-O-
Of past zo'n capuchon over de helm heen, dat zou schelen, heb je iig een droog hoofd als het regentO-)
 
Bijna nieuwe broek en jas...
Met nadruk op bijna...

Mijn shoppie had ze niet liggen, wordt nu besteld en dan maar hopen dat het goed zit (en past)
De huidige Factor 4 Rev'it XL-Long is een beetje wijder geworden dan dat ie was (nee, ligt echt niet aan mij:+)
Een L-Long paste niet over mijn te dikke heupjes:X

En wil de Rev'it Quantumnogwattes H20...
(mits het goed zit, en dat stoere hoofddeksel en zonder geneuzel af gerits kan worden).
Want wat moet je met een capuchon op een motorjas!?!? Snap dat nog steeds niet-O-
Of past zo'n capuchon over de helm heen, dat zou schelen, heb je iig een droog hoofd als het regentO-)
Dat is voor de looks ,heel belangrijk :X
 
Want wat moet je met een capuchon op een motorjas!?!? Snap dat nog steeds niet-O-
Of past zo'n capuchon over de helm heen, dat zou schelen, heb je iig een droog hoofd als het regentO-)
Ik heb ook een Rev'it jas waar een afneembare capuchon op zit en inderdaad het staat leuk, maar is verder totaal onpraktisch. Dat ding heb ik er afgehaald na 3x rijden ofzo.
Zo'n capuchon werkt als een soort remparachute, maar i.p.v. dat ie je daadwerkelijk afremt, komt ie steeds strak om je nek te zitten waardoor het echt niet fijn rijden is. _O-
 
Is die capuchon misschien bedoeld voor als je niet op de motor zit zoals 's avonds op de camping als je op vakantie bent?
 
Ik heb ook een Rev'it jas waar een afneembare capuchon op zit en inderdaad het staat leuk, maar is verder totaal onpraktisch. Dat ding heb ik er afgehaald na 3x rijden ofzo.
Zo'n capuchon werkt als een soort remparachute, maar i.p.v. dat ie je daadwerkelijk afremt, komt ie steeds strak om je nek te zitten waardoor het echt niet fijn rijden is. _O-

Nog knap dat je het dan zo lag heb vol gehouden, als de jas wat is, dan is het er al voor dat ik de shop uit hobbelt:/

Is die capuchon misschien bedoeld voor als je niet op de motor zit zoals 's avonds op de camping als je op vakantie bent?
Camping😳
Ik ben een luxe dier geworden, op zijn minst een herberg met aparte slaapvertrek..

Jaren lang in tentjes op campings rond gezworven😶
 
Camping😳
Ik ben een luxe dier geworden, op zijn minst een herberg met aparte slaapvertrek..

Jaren lang in tentjes op campings rond gezworven😶
Maar daarom kan het daar nog steeds wel voor bedoeld zijn :Y, best handig denk ik want nu neem ik zo'n mini paraplu mee. Hotels etc. zijn niet perse fijner dan een camping of kamperen is mijn ervaring maar ik heb het geluk dat er mogelijkheden zijn om de planning aan te passen, bij lange regenachtige perioden ga ik gewoon later.
 
Mijn voorkeur heeft toch kamperen, alleen niet in de drukke periodes, dan zijn de campings te vol naar mijn zin. En als het te koud/nat is, liever ook niet.

Dus ga ik de laatste jaren 10 dagen begin mei met steeds 3 nachten in 3 verschillende hotels, 2 weken kamperen in juni en in juli en augustus 2x een lang weekend (4 nachten) weer in een hotel. En dan in september nog 4 weken met de tent op pad.
En als het weer nog een beetje meezit eind oktober een lang weekend in een hotel. Vooral de Eifel is in die periode erg mooi.
 
Mijn voorkeur heeft toch kamperen, alleen niet in de drukke periodes, dan zijn de campings te vol naar mijn zin. En als het te koud/nat is, liever ook niet.

Dus ga ik de laatste jaren 10 dagen begin mei met steeds 3 nachten in 3 verschillende hotels, 2 weken kamperen in juni en in juli en augustus 2x een lang weekend (4 nachten) weer in een hotel. En dan in september nog 4 weken met de tent op pad.
En als het weer nog een beetje meezit eind oktober een lang weekend in een hotel. Vooral de Eifel is in die periode erg mooi.
Alleen jammer dat eind oktober vaak de motorhotels dan al dicht zijn.
Vorig jaar in Dasburg geweest.

Uiteindelijk met het blikje gegaan, het weer was te nat om het leuk te hebben op 2 wielen..
 
Ik ga nooit naar motorhotels, paar km voorbij Dasburg zit een leuk hotel in Irrhausen waar ik vaak zit.
Ik dacht ook dat ik een "gewoon"hotel had uitgezocht ,doordeweek prima ,gezellig ,hartstikke leuk ,toen werd t vrijdagmiddag,daar kwamen ze aan ,meteen de hele sfeer van het hotel naar de kloten ,t was 1 brallerige massa ,zo jammer ,ik heb m n spullen opgepakt en :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan