Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Het pakketje uit Spanje is al gearriveerd hoor *O*
Beetje jammer dat de griep me in zijn greep heeft dus installatie moet even wachten. Maar wat een mooi spulletje zeg :t:Y

20240306_115551.jpg
20240306_115615.jpg
20240306_120016.jpg
 
Afgelopen weekend bij Louis in Tilburg geweest (een keer kijken ipv online). Leuke zaak en vriendelijk personeel!

Eenvoudig gereedschapsetje gekocht voor onderweg (thuis wat spul erbij stoppen/eruit halen).

Ook mini rokstraps gekocht. Ik ben super tevreden met de grotere versie rokstraps voor mijn 25 jaar oude …
…Louis
bagage rol met daarin tentje en stoeltje.

En een groter opschroefbaar voetje voor mijn zijstandaard. Al een paar deksels van potjes kwijtgeraakt. En wat snoekduiken bij een los voetje met touwtje… Voetje niet op voorraad, ter plekke besteld en vandaag geleverd.

Met de 20 euri korting bon van de beurs ook leuk geprijsd, dus tevreden so-far.
 
Afgelopen weekend bij Louis in Tilburg geweest (een keer kijken ipv online). Leuke zaak en vriendelijk personeel!

Eenvoudig gereedschapsetje gekocht voor onderweg (thuis wat spul erbij stoppen/eruit halen).

Ook mini rokstraps gekocht. Ik ben super tevreden met de grotere versie rokstraps voor mijn 25 jaar oude …
…Louis
bagage rol met daarin tentje en stoeltje.

En een groter opschroefbaar voetje voor mijn zijstandaard. Al een paar deksels van potjes kwijtgeraakt. En wat snoekduiken bij een los voetje met touwtje… Voetje niet op voorraad, ter plekke besteld en vandaag geleverd.

Met de 20 euri korting bon van de beurs ook leuk geprijsd, dus tevreden so-far.
Een watte strap?!?!
 
Is voor een mini rok denk ik
Dus eigenlijk gewoon een riem?
Nooit te oud om wat nieuws te leren dus:t


En zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn toko:/
Voorlopig nu maar effe wat uit geprobeerd met mijn broek.
Ty-wrapje om één stelbandje gedaan..
Wellicht dat ie straks dan niet meer van mijn 'brede' heupjes afzakt:+
 
M'n helm wordt steeds maar uitgesteld....en als ik hem zeker wil kan ik hem bestellen. Maar goed..de maat weet ik niet.. en om nou 2500 euro over te maken voor een helm die ik niet kan passen ..
Bikeroutfit is niet moeilijk gelukkig met retourneren.
 
Altijd arai en shoei x spirits gehad. En tevreden. Daarna een Scorpion exo fabio rep. Leuk en mooi ding..maar onwijs gehorig naar mijn mening. Die mag met pensioen:Y
En vooral dat gammele ventilatie roosterklepje aan de binnenzijde..
WIE heeft dat verzonnen dan:X|(

Kom je ook lekker makkelijk bij onder het rijden-O-
Heb hem (ook de Fabio) heel even gehad, was daarna snel weer weg.

Verder Sharks, HJC's (2x waarvan 1x een Lorenzo replicaatje, niet omdat ik wat met huiliehuilie heb, maar meer door het design ervan) en Shoei's gehad..
Mijn Shark Foggy (replica) is tot nu toe nog de beste die ik heb gehad...

En de RPHA 10+ staat toch wel als 2e op mijn ranglijst.
Jammer genoeg vondt ik zijn opvolger een heel stuk minder
 
Het is een beetje met veel spul , als het nieuw is zijn de meeste mensen heel positief over bijv een helm
Je hoort pas wat er niet goed aan is als ze een nieuwe helm hebben
Is ook zo bij motoren testen , is altijd geweldig , en dan komt er na een paar jaar een nieuwe en dan deugen er allerlei dingen niet aan de ouwe
Vindt die alpinestar zo op het oog een mooie helm , maar ja hij moet vooral lekker zitten en stil zijn en niet liften enz enz
Pas voor de grap wat helmen gepast en ik weet niet wat ze bij arai gedaan hebben maar die zat niet lekker terwijl ik vroeger arais heb gehad die prima zaten
 
Het is een beetje met veel spul , als het nieuw is zijn de meeste mensen heel positief over bijv een helm
Je hoort pas wat er niet goed aan is als ze een nieuwe helm hebben
Is ook zo bij motoren testen , is altijd geweldig , en dan komt er na een paar jaar een nieuwe en dan deugen er allerlei dingen niet aan de ouwe
Vindt die alpinestar zo op het oog een mooie helm , maar ja hij moet vooral lekker zitten en stil zijn en niet liften enz enz
Pas voor de grap wat helmen gepast en ik weet niet wat ze bij arai gedaan hebben maar die zat niet lekker terwijl ik vroeger arais heb gehad die prima zaten

Ja das vaak zo. Ook met motoren zelf toch? Ding rijdt top.. nieuwe model komt uit..oude model was kut. :P
Ik had ook arai..maar vond die niet zo stil als m'n shoei toen. En vond de fabio wel mooi...... maar helaas kwam ik na een ritje of wat er al achter dat Scorpion toch echt een b merk is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan