Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Na dik 6 jaar / 28.000 km op de soes GSX600F word het tijd voor wat anders
Resize-of-cbf1000.jpg


Ik hoop de komende week op deze fiets te kunnen stappen : een Honda CBF1000 uit 2008
 
Een Rukka motorbroek besteld en vandaag de remvloeistof nog even ververst, had de blokken voor 2 weken al vernieuwt, maar wegen tijdgebrek nu de vloeistof.
 
Na 12 jaar dan toch maar een nieuwe helm. Voorheen had ik een integraal helm van avg voor op de z750 en daarna de honda cbr1000rr. Altijd icm een lederen combi. Nu ik wat ouder ben geworden en mijn rijstijl wat anders is geworden dan toch maar voor een systeem helm gekozen I.c.m. Een motor jeans en motor jas/vest.

Gelijk een cardo packtalk edge aangeschaft.

Helm: Scorpion exo Tech evo Carbon mat.

Afgelopen weekend het eerste rondje gereden van het jaar en erg blij met mijn keuze van helm. Heerlijk rijden zo.
 

Bijlagen

  • IMG_3789.jpeg
    IMG_3789.jpeg
    366,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3788.jpeg
    IMG_3788.jpeg
    360,7 KB · Weergaven: 0
Na 12 jaar dan toch maar een nieuwe helm. Voorheen had ik een integraal helm van avg voor op de z750 en daarna de honda cbr1000rr. Altijd icm een lederen combi. Nu ik wat ouder ben geworden en mijn rijstijl wat anders is geworden dan toch maar voor een systeem helm gekozen I.c.m. Een motor jeans en motor jas/vest.

Gelijk een cardo packtalk edge aangeschaft.

Helm: Scorpion exo Tech evo Carbon mat.

Afgelopen weekend het eerste rondje gereden van het jaar en erg blij met mijn keuze van helm. Heerlijk rijden zo.
Mooie helm! Heb deze ook al een tijdje, en bevalt me erg goed
 
als iemand nog een goede helm zoekt.. Ik heb destijds een splintertjenieuwe shoei neotec gekocht. Antraciet grijs. Die helm heb ik gekocht om te kijken of het motor rijden weer ging. Maar straat gaat t m niet meer worden niet. Ik had toen een kawasaki versys. Maar zelfs op die motor kreeg ik bij korte ritjes al last van mijn rug. Die helm heb ik zeker geen 5 keer op gehad. En dan praat ik over ritjes echt om de plaatselijke kerkjes heen max 30min. Die helm is dus zgan nog. Zit pinlock op. en een communicatie systeem. Als iemand intresse heeft.. PM me dan maar. ;)

Helm maat is een S. 55-56 CM
com. set is een cardo scala rider G9
 
Laatst bewerkt:
Heb een dergelijke hjc helm en met een dremel kan je makkelijk wat meer ruimte maken om de speakertjes erin te zetten.
Deze helm werkt en bevalt mij tot dusver prima mét speakertjes van ali erin die via bluetooth werken.
 
Heb een dergelijke hjc helm en met een dremel kan je makkelijk wat meer ruimte maken om de speakertjes erin te zetten.
Deze helm werkt en bevalt mij tot dusver prima mét speakertjes van ali erin die via bluetooth werken.
voor de HJC i91 word een communicatie set geleverd, deze zit volledig in de helm, bediening aan de zijkant in plaats van dat zwarte plaatje, accu aan de achterkant achter een dekseltje en luidsprekertjes en microphone netjes weggewerkt.
misschien wel iets duurder dan de Ali set maar ook veel mooier:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan