Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Aangezien mijn tanktas niet meer werkt op mijn nieuwe motor met aluminium tank heb ik een bagagetasje voor achterop gekocht, Givi geval.

Ik mag graag onderweg ergens een bankje pakken en mijn eigen eten en drinken nuttigen. Terrasje pakken vind ik aardig aan de prijs soms, en ergens op een rustige plek is ook voor mij prima….
En gemonteerd op het achterzitje:

Plaats genoeg voor een thermosfles en Snelle Jelle ontbijtkoek onderweg….

IMG_6809.jpeg
 
Kon het weer niet laten vorige week, Rev'it samples voor de halve prijs bij Biker Outfit 🙈
Screenshot_20240413-172540.png

Screenshot_20240416-134332.png


Ben vandaag aan het opschonen geweest in de kledingkast, vanmiddag wat kleding verkocht bij mijn rijschool:

- Alpinestars doorwaai jas
- MQP textiel jas
- Claw winterjas
- Claw winterbroek
- 2 x Claw motor jeans

Kan iemand anders er van genieten en heb ik weer wat ruimte in de kast (alhoewel ik nu wel zo'n beetje klaar ben met kopen) 😁
PXL_20240416_113510285.jpg
 
12V schakelaar met Remote. (Geen infrarood) Had een knop op het stuur voor mijn ketting-smeersysteem. Knop kon niet zo goed tegen vocht blijkbaar. Dus nu met Remote onder het zadel:)
IMG_3565.jpeg
IMG_3566.jpeg
 
Beide zijn echt goed! Gebruik ze nu al 2 jaar.
 

Bijlagen

  • IMG_3578.png
    IMG_3578.png
    237,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3577.png
    IMG_3577.png
    229,7 KB · Weergaven: 0
Gisteren op de vrijmarkt een kraampje gespot die geen rotzooi verkocht, maar allerlei gereedschap (zoals je ook nog wel op de motorbeurs tegenkwam), en vond er een zuiger met doorzichtige slang om remsystemen te ontluchten.
Omdat ik op korte termijn de voorrem uit elkaar moet halen (rotzooi tussen de remzuigers en de afdicht ringen) was de koop snel gesloten.
Maar de echte uitdaging is, dat mn motor geen normaal rem systeem heeft, maar CBS wat het ontluchten iets ingewikkelder maakt.
 
Sinds vorige week heb ik Piaggio Beverly 350 in de schuur staan. Eind 2019 met 18500km op de teller. Had 15 jaar geen motor gereden en in een impuls een Honda VTR1000 gekocht. Na een ritje met vrouwlief achterop had ik er niet de lol aan die ik dacht te gaan hebben. Bedoeling was relax touren maar bleek niet zo relax te zijn met zijn tweeen. Dus een maatje die een Vespa 300 heeft naar zijn ervaring gevraagd. Hij heeft zelf ook een VFR750 en hij vertelde dat hij voor de fun heel vaak de Vespa pakt. Hij gaf me de tip voor de Beverly. Meer vermogen. Betere wegligging en een groter zadel. Voor twee personen de betere optie. Bleek de dealer waar ik de VTR gekocht had er 1 te hebben staan. VTR ingeruild met bijbetaling. Wat een goede keuze zeg. Het is echt cruisen. Of je nu alleen of samen zit je hebt altijd power over. Je zit fantastisch en hebt ruimte om wat mee te nemen. Noem mij maar gek met mijn opgevoerde scooter. Ben erg blij met mijn keuze.
En dan begint het….. accessoires kopen. Start met een koffertje achterop zodat vrouwlief een steuntje in de rug heeft en er niet afdondert als je gas geeft. Moet alleen even de bovenkant laten spuiten. Was een koopje maar niet de juiste kleur.
9E7FDE24-FF8D-432B-BC59-B081A5165059.jpeg
IMG_0582.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Sinds vorige week heb ik Piaggio Beverly 350 in de schuur staan. Eind 2019 met 18500km op de teller. Had 15 jaar geen motor gereden en in een impuls een Honda VTR1000 gekocht. Na een ritje met vrouwlief achterop had ik er niet de lol aan die ik dacht te gaan hebben. Bedoeling was relax touren maar bleek niet zo relax te zijn met zijn tweeen. Dus een maatje die een Vespa 300 heeft naar zijn ervaring gevraagd. Hij heeft zelf ook een VFR750 en hij vertelde dat hij voor de fun heel vaak de Vespa pakt. Hij gaf me de tip voor de Beverly. Meer vermogen. Betere wegligging en een groter zadel. Voor twee personen de betere optie. Bleek de dealer waar ik de VTR gekocht had er 1 te hebben staan. VTR ingeruild met bijbetaling. Wat een goede keuze zeg. Het is echt cruisen. Of je nu alleen of samen zit je hebt altijd power over. Je zit fantastisch en hebt ruimte om wat mee te nemen. Noem mij maar gek met mijn opgevoerde scooter. Ben erg blij met mijn keuze.
En dan begint het….. accessoires kopen. Start met een koffertje achterop zodat vrouwlief een steuntje in de rug heeft en er niet afdondert als je gas geeft. Moet alleen even de bovenkant laten spuiten. Was een koopje maar niet de juiste kleur.Bekijk bijlage 2001219Bekijk bijlage 2001207
en als je hem dan moet laten spuiten is het koopje plots geen koopje meer :+
 
en als je hem dan moet laten spuiten is het koopje plots geen koopje meer :+

Heb 200,- overgehouden. ding was echt goedkoop. 98,- incl verzenden. Normaal 300 voor de originele. Moet toch iemand kunnen vinden die dat voor dat geld kan doen lijkt mij. En anders laat ik het met zoon doen met een viltstift 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan