Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw slot.

Abus-Granit-Victory-68.jpg
 
Was goed te doen... tijdens het discuseren over wie er nou de bob was _O-


ps en waren jullie daar nu bij uitgekomen of eeeuh.. zijn jullie net zo lang daar blijven hangen tot de lustenen dwarsliggingen aan dronken en afzijdige eigenschappen weer voorbijwaren zodat je weer huiswaarts konden vertrekken..?
 
Een paar lekkere dikke handschoenen van Evolution €50,=

En toen zag ik een leuke VFR 800 die daar wel heel goed bij paste :X € 3000,=
 
FF een drukplaat gehaald...

[afbeelding]


ja dat had ik ook gisteren maa dan net wat anders.. gheghe.. had een plaatje opgezet bij het drukken hmm vloeiude vlotjes dat wel...:)

ps niet gekocht hij lag nog in den kast...jaja en de langspeelplaatspeler heb ik ook nog een van den goede ouwe Lenco'' hahaha.. hij knarsde lekkuh als vanouds.. hmm net als de rest whahahaha zooow weer gekkeghied ne dan nu op naar den werkjus..ff wah centen binnen halen..misschien ken dr next time een cd spelerkuh ervan af..

ciaoooo..Motoristas..''
 
ja dat had ik ook gisteren maa dan net wat anders.. gheghe.. had een plaatje opgezet bij het drukken hmm vloeiude vlotjes dat wel...:)

ps niet gekocht hij lag nog in den kast...jaja en de langspeelplaatspeler heb ik ook nog een van den goede ouwe Lenco'' hahaha.. hij knarsde lekkuh als vanouds.. hmm net als de rest whahahaha zooow weer gekkegheid

En dan nu op naar den werkjus..ff wah centen binnen halen..misschien ken dr next time een cd spelerkuh ervan af..

ciaoooo..Motoristas..''
 
Zojuist afspraak gemaakt voor nieuwe voorveren, reshimmen voorvorken, en Hyperpro 3D Shockdemper type 469 besteld bij Hyperpro Alphen a/d Rijn
469.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan