Het ZX-6R after after party topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel het slimste, maar gaat niet lukken denk ik :N
Echter, ik weet precies wat er moet gebeuren om een café te runnen :)Jaja, nu die topicstarter is krijgt 'ie praatjes hoor! :+

waarom gaat dat niet lukken dan? Je zult ongetwijfeld weten wat er moet gebeuren om een café te runnen, maar ook wat er allemaal bij komt kijken? En wat heb je aan papieren nodig om eigenaar te worden van een café?

Die praatjes had ik altijd al hoor :+



*O* Weer een nieuw deeltje *O*

@ TS Wordt het niet eens tijd om de zxr-club onder de aandacht te brengen in de OP? O-)
wat levert dat op :+


_O-Ik de directeur, jij de manager? :+
Zit eens het ondernemingsplan van m'n pa door te spitten, maar dat is nog aardig wat werk... :X
een ondernemings plan is erg belangrijk, toevallig behandelen we dat op school nu ook. Heb er al wat praktijkervaring mee, maar het is zeker goed om vooraf over alles na te denken en dat op papier te zetten. In een later stadium, als je eigen bedrijf realiteit is, dan weet je min if meer wat je te doen staat en kun je in grijpen als er iets niet goed gaat.
 
:W :W :W :W (is zwaaien alweer passé?? :+)

Ik meld mij ook weer in het nieuwe deel!!!

Ik heb het eind van het vorige topic niet meer bijgehouden omdat jullie te snel spamden en ik heb het een stuk drukker nu ik weer naar school moet. Heb ik nog iets gemist??

Ik begin binnenkort ook weer met zo'n projectje. Gelukkig heb ik voor de stroming van constructeur gekozen. Dan heb je een stuk minder van die nutteloze (bedrijfs)plannetjes :+

Ik moet met dat project een voertuig ontwikkelen en beproeven. O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Hier in R'dam had een kroeg wat probleempjes met vergunningen etc. Met een paar mensen van de kroeg waar ik achter de bar sta ook over gehad om daar misschien mee verder te gaan, maar toch maar niet gedaan.

IMO klinkt het wel leuk, maar heb je er na een paar schoon genoeg van. Alternatief is dat je er dan een manager in zet oid en zelf wat anders gaat doen ;)
 
ik kom ook nog eens op MF kijken _O- is deeltje 27 al aan de beurt

spammers :+ ook even zwaaien :W

lekker weertje trouwens :X B| :N gisteren en eergisteren lekker terrasje vandaag, winterjas handschoenen en sjaal aan B|
 
Mogguh :W

waarom gaat dat niet lukken dan? Je zult ongetwijfeld weten wat er moet gebeuren om een café te runnen, maar ook wat er allemaal bij komt kijken? En wat heb je aan papieren nodig om eigenaar te worden van een café?
School gaat niet lukken bedoel ik ;) Wat je aan papieren nodig hebt moet ik uitzoeken, dat weet ik zo niet. Wat er bij komt kijken en wat er moet gebeuren om een café te runnen weet ik daarentegen wel :Y




een ondernemings plan is erg belangrijk, toevallig behandelen we dat op school nu ook. Heb er al wat praktijkervaring mee, maar het is zeker goed om vooraf over alles na te denken en dat op papier te zetten. In een later stadium, als je eigen bedrijf realiteit is, dan weet je min if meer wat je te doen staat en kun je in grijpen als er iets niet goed gaat.
Zonder ondernemingsplan krijg je volgens mij niet eens een lening los :N Daarbij komt ook nog eens dat het inderdaad een 'houvast' is voor wat je allemaal moet doen.


Hier in R'dam had een kroeg wat probleempjes met vergunningen etc. Met een paar mensen van de kroeg waar ik achter de bar sta ook over gehad om daar misschien mee verder te gaan, maar toch maar niet gedaan.

IMO klinkt het wel leuk, maar heb je er na een paar schoon genoeg van. Alternatief is dat je er dan een manager in zet oid en zelf wat anders gaat doen ;)
Welk café? :P


:N heb wel wat leukers te doen in m'n leven
Wie het kleine niet........................ :N
Voor wat......................... :Y
Wie plezier wil hebben moet ............... })







:+

Magguh allemaal. Lekker vroeg hiero :W
:^ :W


:W
 
Laatst bewerkt:
:W Goeie smorges alweer een nieuw deeltje!! :o

Zie wel dat ik weer een hoop mis nu ik weer aan het werk ben. '(

Nouja, probeer het bij te houden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan