Het ZX-6R after after party topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
:] :} :9~
2004948747269040413_rs.jpg
 
Mogguh :WSchool gaat niet lukken bedoel ik ;) Wat je aan papieren nodig hebt moet ik uitzoeken, dat weet ik zo niet. Wat er bij komt kijken en wat er moet gebeuren om een café te runnen weet ik daarentegen wel :YZonder ondernemingsplan krijg je volgens mij niet eens een lening los :N Daarbij komt ook nog eens dat het inderdaad een 'houvast' is voor wat je allemaal moet doen.
kopt, maar het verkrijgen van een lening moet niet het hoofddoel zijn van een ondernemingsplan. Als het plan klopt hoeft die lening geen probleem te zijn.

maar waarom gaat school niet lukken dan?


Uitbreiden met/naar wat.. :?
haha, zoiets had ik ook toen ik een poosje terug geslaagd was voor mijn aanhangerrijbewijs. Bij het gemeentejuis:

maddox: ik kom een mijn rijbewijs aanvragen
ambtenaar: ok
maddox: dit is mijn oude rijbewijs, wat moet ik daar mee doen?
ambtenaar: pardon? u komt toch een rijbewijs aanvragen?
maddox: klopt, ik ben net geslaagd voor mijn aanhangerrijbewijs
ambtenaar: dat heet een categorie-uitbreiding
maddox: u weet toch wat er bedoeld word?
ambtenaar: maar het heet een categorie-uitbreiding, dus moet dat ook zo genoemd worden |(
 
haha, zoiets had ik ook toen ik een poosje terug geslaagd was voor mijn aanhangerrijbewijs. Bij het gemeentejuis:

maddox: ik kom een mijn rijbewijs aanvragen
ambtenaar: ok
maddox: dit is mijn oude rijbewijs, wat moet ik daar mee doen?
ambtenaar: pardon? u komt toch een rijbewijs aanvragen?
maddox: klopt, ik ben net geslaagd voor mijn aanhangerrijbewijs
ambtenaar: dat heet een categorie-uitbreiding
maddox: u weet toch wat er bedoeld word?
ambtenaar: maar het heet een categorie-uitbreiding, dus moet dat ook zo genoemd worden |(


_O- :]
 
Zit ik keurig netjes op tijd in de otoo..............geen ritten,kon ik er weer uit B|

Zal deze eens introduceren bij de baas *D
full
 
Mede zx6r eigenaren!

Ik ben in het trotse bezit van een compleet zwarte (ja idd overgespoten) zx6r uit 1996. Nu is alles bijna rond: dubbel bubble ruitje, viper uitlaat, nieuwe ketting tandwielen, banden, kleppen stellen etc etc. Maar er moet zeker nog één ding gebeuren; kleine knipperlichten! Nu zitten er nog van die joekels op namelijk.. Hebben jullie enig idee welke knippers knap staan en evenzo belangrijk, ook makkelijk te monteren zijn?

Alvast bedankt!!
 

moguh.... ff een mopje op de vroege och... :+
Er loopt een vent door China, onwijs moe en zonder geld. Op een gegeven moment komt hij bij een oud huisje. Hij klopt aan en een oude Chinees doet open. De man vraagt of hij kan blijven logeren voor 1 nachtje. De Chinees vind het goed maar de man moet wel beloven dat hij van zijn dochter af blijft. Je raadt het al, een bloedmooie dochter. De Chinees belooft hem de drie verschrikkelijkste Chinese martelingen die de mens kent als hij haar aanraakt. 's Nachts wordt die man zo verschrikkelijk geil en hij besluit toch naar haar kamertje te gaan. Nadat hij haar een flinke beurt heeft gegeven gaat hij slapen.

De volgende morgen wordt hij wakker met een verschrikkelijke pijn op zijn borst. Hij opent zijn ogen en ziet een gigantisch rotsblok op zijn borst liggen. Op de voorkant van de steen staat geschreven:
"Eerste Chinese marteling: Rotsblok van 50 kg op borst."
Nou, denkt die man, dat valt wel mee die marteling. Hij staat op en pleurt het rotsblok uit het raam. Terwijl de steen naar buiten vliegt leest hij op de achterkant van de steen het briefje:
"Tweede Chinese marteling: Linkertestikel vastgebonden aan steen."
De man is te laat om de steen nog terug te halen, dus hij besluit er achteraan de duiken. Als hij net het raam uit is hangt er een briefje:
"Derde Chinese marteling: Rechtertestikel aan bed gebonden."

_O-
 
Mede zx6r eigenaren!

Ik ben in het trotse bezit van een compleet zwarte (ja idd overgespoten) zx6r uit 1996. Nu is alles bijna rond: dubbel bubble ruitje, viper uitlaat, nieuwe ketting tandwielen, banden, kleppen stellen etc etc. Maar er moet zeker nog één ding gebeuren; kleine knipperlichten! Nu zitten er nog van die joekels op namelijk.. Hebben jullie enig idee welke knippers knap staan en evenzo belangrijk, ook makkelijk te monteren zijn?

Alvast bedankt!!

ik had op mn 2000 Booster Carbon. hebben een donker glaasje en een carbon look achterkant. zijn alleen wel vocht gevoelig. zijn makkelijk aan te sluiten...(zoals alle, draadjes losmaken stekkertjes eraan maken en aan elkaar klikken)
mn zusje had soort van pijltjes met chroomlook achterkant. deze zijn met ledjes, niet vocht gevoelig, zelfde aan te sluiten, maar dan heb je weerstandjes nodig.
let er wel op dat je van die zwarte plaatjes erbij neemt(in de maat van je oude gat) waar een klein rond gaatje inzit waar de kleine knippers weer op vast komen. in het"oude"gat passen ze niet direct.
(ik ben bij HvW geweest, maar in princiepe hebben ze ze overal wel)

succes, is normaal een kwartiertje rommelen... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan