Het ZX-6R topic deel 8!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Er zijn zeker een paar posts verdwenen, want vannacht stond hier nog een foto van Eelke in z'n groen/witte Kawa-pak met witte gympen eronder _O-
 
Hallo!
Sinds 19 juli heb ik ook een zx6r!
Ik zat al een tijdje mee te lezen op het forum, en vond het nu wel eens hoog tijd dat ik ook eens foto's ging plaatsen. Ik las al dat er kortgeleden iemand op het forum bij was gekomen die in Groningen woont. Nou, ik dus ook! Lijkt me leuk om eens samen te gaan rijden.
En zouden deze foto's dan dus ook in de openingspost kunnen?
Groetjes,
Kelly

cayng5inca9.jpg


img0003zf2.jpg
 
Hallo!
Sinds 19 juli heb ik ook een zx6r!
Ik zat al een tijdje mee te lezen op het forum, en vond het nu wel eens hoog tijd dat ik ook eens foto's ging plaatsen. Ik las al dat er kortgeleden iemand op het forum bij was gekomen die in Groningen woont. Nou, ik dus ook! Lijkt me leuk om eens samen te gaan rijden.
En zouden deze foto's dan dus ook in de openingspost kunnen?
Groetjes,
Kelly

(Afbeelding)

(Afbeelding)
*O* Welkom *O*
bevalt je nieuwe aanwinst nog een beetje??
 
Hallo!
Sinds 19 juli heb ik ook een zx6r!
Ik zat al een tijdje mee te lezen op het forum, en vond het nu wel eens hoog tijd dat ik ook eens foto's ging plaatsen. Ik las al dat er kortgeleden iemand op het forum bij was gekomen die in Groningen woont. Nou, ik dus ook! Lijkt me leuk om eens samen te gaan rijden.
En zouden deze foto's dan dus ook in de openingspost kunnen?
Groetjes,
Kelly

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Welkom!! :W

Weer een vrouw erbij :Y Een snelle juf zelfs ;) Het moet niet gekker worden :P

Beetje jammer dat je in zo'n uithoek van NL woont -O- Anyway, veel plezier met je ZX6R en hier op MF :Y
 
Welkom aan de "nieuwelingen" *O*
Volgende week vrijdag paddockstand en paddockstand buisjes ( :? ) halen *O*
kijk je uit dat je niet te veel betaald...........

heb namelijk hier ook een voorbok staan die me 90 euro heeft gekost......
en heb ook nog een set staan (voor en achterbok dus) die heeft met ook 90 euro gekost.......(allemaal nieuw gekocht)
 
kijk je uit dat je niet te veel betaald...........

heb namelijk hier ook een voorbok staan die me 90 euro heeft gekost......
en heb ook nog een set staan (voor en achterbok dus) die heeft met ook 90 euro gekost.......(allemaal nieuw gekocht)
Paddockstand kost me 40 euro geloof ik. Die buisjes waar hij op rust, weet ik zo niet. Zal zo'n 10 euro zijn denk ik?

't Is m'n eigen dealer, dus die naait me niet. Heb er namelijk 2 scooters en deze motor gekocht.... ;)

Ik koop 1 paddockstand, 2 vind ik wat overbodig O-)

Kan je hem trouwens in je eentje op de stand krijgen :?
 
Paddockstand kost me 40 euro geloof ik. Die buisjes waar hij op rust, weet ik zo niet. Zal zo'n 10 euro zijn denk ik?

't Is m'n eigen dealer, dus die naait me niet. Heb er namelijk 2 scooters en deze motor gekocht.... ;)

Ik koop 1 paddockstand, 2 vind ik wat overbodig O-)

Kan je hem trouwens in je eentje op de stand krijgen :?
jah geen problemen mee.......gewoon naast je motor staan, bok onder de brug zetten of onder de adapters......motor rechtop duwen en dan bok naar beneden trappen/duwen..
 
Hallo!
Sinds 19 juli heb ik ook een zx6r!
Ik zat al een tijdje mee te lezen op het forum, en vond het nu wel eens hoog tijd dat ik ook eens foto's ging plaatsen. Ik las al dat er kortgeleden iemand op het forum bij was gekomen die in Groningen woont. Nou, ik dus ook! Lijkt me leuk om eens samen te gaan rijden.
En zouden deze foto's dan dus ook in de openingspost kunnen?
Groetjes,
Kelly

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Hey kelly, ik rij in Groningen rond en "eelko" ook. Anders mag je je wel aanmelden in dit topic Groningen, Drenthe & Australie - deel 21
 
Jep in je eentje erop krijgen is goed te doen.
Ik zet de motor altijd eerst recht dan met 1 hand recht houden (aan een duo greep) en met de andere de stand er onder, gaat perfect.
 
Paddockstand kost me 40 euro geloof ik. Die buisjes waar hij op rust, weet ik zo niet. Zal zo'n 10 euro zijn denk ik?

't Is m'n eigen dealer, dus die naait me niet. Heb er namelijk 2 scooters en deze motor gekocht.... ;)

Ik koop 1 paddockstand, 2 vind ik wat overbodig O-)

Kan je hem trouwens in je eentje op de stand krijgen :?

Prijs valt wel mee ja. Heb er laatst 1 hier op MF gekocht (slechts paar keer gebruikt [echt waar]) voor € 35,-

Ik vind het trouwens fijner om die bok er onder te duwen, er dan achter te gaan staan en dan duw ik met m'n voet op het stuk dat haaks achter/tegen je achterwiel aanstaat. Dus niet vanaf de zijkant, bij je jiffy zeg maar.

Dan kun je je motor aan de beide duo-handvatten vast houden en heb je in mijn optiek meer balans (dus kleinere kans dat 'ie omlazert).
 
Prijs valt wel mee ja. Heb er laatst 1 hier op MF gekocht (slechts paar keer gebruikt [echt waar]) voor € 35,-

Ik vind het trouwens fijner om die bok er onder te duwen, er dan achter te gaan staan en dan duw ik met m'n voet op het stuk dat haaks achter/tegen je achterwiel aanstaat. Dus niet vanaf de zijkant, bij je jiffy zeg maar.

Dan kun je je motor aan de duo-handvatten vast houden en heb je in mijn optiek meer balans (dus kleinere kans dat 'ie omlazert).
uhuh en bij een motor zonder duo-handvatten? ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan