Het ZX-6R topic deel 8!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Nu al die nieuwe mensen erbij zijn gekomen, misschien nog een najaars-meet organiseren ?? Als het redelijke/mooie weer een beetje doorzet zou zoiets in oktober wel plaats kunnen vinden :]
 
Hoi Allemaal,

Ben sinds kort MF'r ben samen met Aardbei en enkele andere Mf'rs uit Zwolle
de MF meeting gereden. Was leuk.Heb een zx6r uit 95 een paars blauwe.
Groet Jeffery

gespot ;)

full
 
lampionnenoptocht,
_O-

Meeting lijkt me wel leuk als de route een beetje interessant is O-) . Zoiets als de Lekdijk vind ik maar niks. :o we kunnen ook op de korte termijn allemaal inschrijven voor de laatste circuitdag op 5 oktober te Zandvoort via MSL :P :+

Daar waren toch nog plannen voor? Volgend jaar en iets met een circuitdag? :?

alleen racer jah, hangt ook beetje af hoeveel geld in gedoneerd krijg om te racen O-)

misschien weer een oude 6 terug voor op de weg of een SM (als ik nog op de weg ga rijden tenminste :P )
Seauw, dat was dan kort en krachtig de kennismaking met de 10 ;)
 
Mogguh :W

Nu al die nieuwe mensen erbij zijn gekomen, misschien nog een najaars-meet organiseren ?? Als het redelijke/mooie weer een beetje doorzet zou zoiets in oktober wel plaats kunnen vinden :]
Leuk idee :)
Als het door gaat ben ik er in ieder geval.
 
Ff een vraagje:

Zoals gezegd ben ik op zoek naar een Zx-6R uit 2002 blabla....

Nu staat er één te koop bij MotoPort Hengelo met 0.0 km op de teller. Opzich leuk natuurlijk een splinternieuwe 2002-motor maar de prijs is er echter ook naar: €8.790 (afgeprijsd van €10.952 volgens hun).

Nu was mijn vraag aan jullie (omdat ik nog geen enkele ervaring heb) of er, aangezien de motor toch al 4 jaar oud is, nog veel van de prijs af zou kunnen? Want zometeen rijd ik helemaal naar Hengelo en blijkt een mogelijke prijsverlaging toch vies tegen te vallen...

En wat vinden jullie überhaupt van de prijs als je in je achterhoofd houd dat dezelfde motoren aangeboden worden tussen de €5.750 en €6.500 met dan tot rond de 30.000 op de teller en eventuele accesoires...

Alvast bedankt :}
 
Ff een vraagje:

Zoals gezegd ben ik op zoek naar een Zx-6R uit 2002 blabla....

Nu staat er één te koop bij MotoPort Hengelo met 0.0 km op de teller. Opzich leuk natuurlijk een splinternieuwe 2002-motor maar de prijs is er echter ook naar: €8.790 (afgeprijsd van €10.952 volgens hun).

Nu was mijn vraag aan jullie (omdat ik nog geen enkele ervaring heb) of er, aangezien de motor toch al 4 jaar oud is, nog veel van de prijs af zou kunnen? Want zometeen rijd ik helemaal naar Hengelo en blijkt een mogelijke prijsverlaging toch vies tegen te vallen...

En wat vinden jullie überhaupt van de prijs als je in je achterhoofd houd dat dezelfde motoren aangeboden worden tussen de €5.750 en €6.500 met dan tot rond de 30.000 op de teller en eventuele accesoires...

Alvast bedankt :}
alstie echt 0.0km heeft (dus niet gekloot met de teller ofzo), dan zou ik er nog maar max 6500 voor geven.....denk alleen dat hun daar niet in mee gaan :X
 
alstie echt 0.0km heeft (dus niet gekloot met de teller ofzo), dan zou ik er nog maar max 6500 voor geven.....denk alleen dat hun daar niet in mee gaan :X

die grappenmakers hebben ook nog een nieuwe(!) ZX-6R uit de vorig eeuw staan (1999)
moet je voor de grap eens kijken wat ze daar nog voor durven vragen

ik verwacht dus niet dat ze nog (veel) in prijs willen zakken
 
Mogguh :W

Nu al die nieuwe mensen erbij zijn gekomen, misschien nog een najaars-meet organiseren ?? Als het redelijke/mooie weer een beetje doorzet zou zoiets in oktober wel plaats kunnen vinden :]
Lijkt me top :Y
zeg maar wanneer, dan weet ik wanneer ik een motor moet gaan lenen...
 
Ff een vraagje:

Zoals gezegd ben ik op zoek naar een Zx-6R uit 2002 blabla....

Nu staat er één te koop bij MotoPort Hengelo met 0.0 km op de teller. Opzich leuk natuurlijk een splinternieuwe 2002-motor maar de prijs is er echter ook naar: €8.790 (afgeprijsd van €10.952 volgens hun).

Nu was mijn vraag aan jullie (omdat ik nog geen enkele ervaring heb) of er, aangezien de motor toch al 4 jaar oud is, nog veel van de prijs af zou kunnen? Want zometeen rijd ik helemaal naar Hengelo en blijkt een mogelijke prijsverlaging toch vies tegen te vallen...

En wat vinden jullie überhaupt van de prijs als je in je achterhoofd houd dat dezelfde motoren aangeboden worden tussen de €5.750 en €6.500 met dan tot rond de 30.000 op de teller en eventuele accesoires...

Alvast bedankt :}

veel te duur :N echt niet doen, voor dat geld heb je een super mooie 2004 *O*
 
:+ :+
geen commentaar -O-


ff een vraagje, tussen een hotcam met E-keur en een hotcam zonder E-keur, zit toch nauwelijk verschil qua geluid.
iig ik heb nu maar een hotcam met E-keur besteld. me oude was zonder..

zat nog te twijfel voor een bos sbk. maar die is helaas alleen nog maar in titanium leverbaar.. vind ik niet mooit staan bij me motor en de verhalen dat veel mensen gek worden van het geluid tijdens het rijden sprak mij ook niet echt aan :N
 
:+ :+
geen commentaar -O-


ff een vraagje, tussen een hotcam met E-keur en een hotcam zonder E-keur, zit toch nauwelijk verschil qua geluid.
iig ik heb nu maar een hotcam met E-keur besteld. me oude was zonder..

lol


zit geen verschil in indd qua geluid. E-keur geldt wel alleen als de db-killer erin zit he ;)
 
lol


zit geen verschil in indd qua geluid. E-keur geldt wel alleen als de db-killer erin zit he ;)
ik begrijp :+

is meer, omdat ik lui ben en als ik es een keer naar duitsland ga, dat ik dan niet me orginele pijp eronder hoeft te schroeven 8-)
hoef dan alleen die db-killer erin te rammen..
 
ik begrijp :+

is meer, omdat ik lui ben en als ik es een keer naar duitsland ga, dat ik dan niet me orginele pijp eronder hoeft te schroeven 8-)
hoef dan alleen die db-killer erin te rammen..
hehe, maar je hebt slipon toch :? .........denk dat je sneller heel je pijp omwisselt dan dat je zit te kutten met die db killer erin krijgen en vastzetten :P
 
hehe, maar je hebt slipon toch :? .........denk dat je sneller heel je pijp omwisselt dan dat je zit te kutten met die db killer erin krijgen en vastzetten :P
orginele demper is geen slip-on :N daar zit de demper aan de link-buis vast.
moet dus me rechterkap eraf halen om die link-buis van me uitlaat-bochten los te maken :?
dus een db-killer erin doen is minderwerk.
 
Hey allemaal,
Ik heb een zx636 2003 maar wie heeft er ervaring met een powercommander valt er veel te winnen, wat ik heb gehoord is dat ze allemaal an krap zijn afgesteld. Dus is het het geld waard en heeft iemand een map liggen van een slip-on laser hotcam + K&N luchtfilter.
Dan zou ik die eens kunnen laden.

gr rico
 
Ik heb het idee dat ik binnenkort een nieuwe kettingset moet kopen. Ik ben dus benieuwd of iemand een goedkoop adresje heeft voor een set.

Nu zit ik wel met het probleem dat ik een 42 achtertandwiel heb. Zou ik dan de gewone 108 schakels moeten hebben of moet ik naar 110 gaan?

Het liefst wil ik een gouden ketting (kom niet van het kamp).
 
ik zou zeggen, lees dit topic eens door. ongeveer vergelijkbaar probleem met een honda cbr600rr :+ , is uiteindelijk wel opgelost, na veel vijfen en zessen
:X .

@ nieuwkomers :W

Hoi maddox,

Ik heb de boel even doorgelezen en inderdaad exact het zelfde :)

Ondertussen zijn er wat woorden over en weer gegaan tussen de dealer en mijn rehtspersoon (lang leve familie).
En nu bieden ze mij ineens wel weer die nieuwe 636 aan, moet wel iets bijbetalen maar dan nog. Hij word/werd vandaag op kentekengezet en dat zou betekenen dat ik hem in de loop van volgende week kan ophalen. Kan ik nog net met de nieuwe op vakantie volgende week hoop ik.

Iedereen bedankt voor de reactie's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan