Het ZX-6R topic deel 8!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W mensen,

heb inmiddels alweer een week mijn rijbewijs en denk laat ik het hier ook eens op het topic gooien en gelijk een foto van mij fiets erbij :) ..

DSC00532.JPG


inmiddels ie me fiets ook terug gevoerd naar de wel bekende 25kw voor een lullig prijsje van 105 euro (kleppenstellen bij inbegrepen) _O- _O-
niet duur toch *D
 
Ik heb het idee dat ik binnenkort een nieuwe kettingset moet kopen. Ik ben dus benieuwd of iemand een goedkoop adresje heeft voor een set.

Nu zit ik wel met het probleem dat ik een 42 achtertandwiel heb. Zou ik dan de gewone 108 schakels moeten hebben of moet ik naar 110 gaan?

Het liefst wil ik een gouden ketting (kom niet van het kamp).
ik heb laatst ook me ketting en tandwielen vervangen. toevallig heb ik ook gekozen voor een goedkleurige ketting. is van het merk Tsubaki en koste me 125 euro bij Martijns motorkleding in R'dam. Heb zelf alles gemonteerd.
 
Hey allemaal,
Ik heb een zx636 2003 maar wie heeft er ervaring met een powercommander valt er veel te winnen, wat ik heb gehoord is dat ze allemaal an krap zijn afgesteld. Dus is het het geld waard en heeft iemand een map liggen van een slip-on laser hotcam + K&N luchtfilter.
Dan zou ik die eens kunnen laden.

gr rico
maps voor powercommander kan je op de site van powercommander downloaden.
Je zal er niet veel mee winnen, je gaat alleen aanpassen wat door het KN luchtfilter 'verpest' wordt. Verwacht er niet 10pk bij dus
 
Vanochtend maakte 't bandje een licht uitstapje naar opzij. Was ik niet zo blij mee -O-

Accelereerde vanuit een bocht (2e versnelling, nog redelijk plat liggend) en 't achterwiel ging zomaar stapjes maken :X

Gelukkig kon ik hem snel corrigeren, anders lag ik onderaan de dijk B|

Jammer dat er hier zoveel van die leuke camera wagentjes rond rijden :W
Vandaag welgeteld 4 undercover's zien rijden incl. camera :(
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend maakte 't bandje een licht uitstapje naar opzij. Was ik niet zo blij mee -O-

Accelereerde vanuit een bocht (2e versnelling, nog redelijk plat liggend) en 't achterwiel ging zomaar stapjes maken :X

Gelukkig kon ik hem snel corrigeren, anders lag ik onderaan de dijk B|

Jammer dat er hier zoveel van die leuke camera wagentjes rond rijden :W
Vandaag welgeteld 4 undercover's zien rijden incl. camera :(


Met wat voor een banden rijd jij?
Als ik vol uit accelereer met volvermogen in zijn twee dan gebeurd er amper iets achter. Moet wel zeggen dat ik supercorsa gebruik.
In zijn 3 heb ik het wel eens gehad, op klaverblad 140 in de bocht en dan uitacceleren en dan wil het nog weleens gebeuren dat ie opzij gaat.
Ik vind het in ieder geval super als dat gebeurd *O* *O* *O* *O*
 
ik heb laatst ook me ketting en tandwielen vervangen. toevallig heb ik ook gekozen voor een goedkleurige ketting. is van het merk Tsubaki en koste me 125 euro bij Martijns motorkleding in R'dam. Heb zelf alles gemonteerd.


Ik was vooral benieuwd naar de oplossing van kettinglengte. Ik heb nu 42 achtertandwiel en normaal gaat er een 108 schakel ketting op. Zou ik een 110 moeten hebben nu?
 
hey eelke nog laarzen op de kop kunnen tikken?

leuke foto's btw *D

[me]wooter is ook fan van groen *O* [/me]
 
Ik was vooral benieuwd naar de oplossing van kettinglengte. Ik heb nu 42 achtertandwiel en normaal gaat er een 108 schakel ketting op. Zou ik een 110 moeten hebben nu?
dat weet ik niet precies. k heb gewoon alles orgineel gehouden met vertandingen enzo.
miscchien weet er iemand van hier wel iets meer over. (Marcoz, die weet toch alles :P O-) )
 
hey eelke nog laarzen op de kop kunnen tikken?

leuke foto's btw *D

[me]wooter is ook fan van groen *O* [/me]


Heb je me weer zien rijden op mijn gympen? Helaa(r)s heb ik ze nog niet, moet nog enig speurwerk verrichten. Hoop ze snel in mijn bezit te hebben, mijn schoenen gaan naar de kloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan