Het ZX6R topic deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
2502 :Y :+

:Y

je hebt er 2 goede uitgekozen :Y zeker die eerste... geweldig gewoon _O-
deze dus: "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Die uitspraak "Wie niet waagt ... blijft maagd" vind ik ook mooi :} Maar die uitspraak is van m'n opa :+

Feestje *O* :? :+




Nog 4 posts, wie gaat deel 18 openen? Een 18-jarige? Polonaisegevalletje misschien, ter ere van het behalen van z'n rijbewijs? O-)

Ik ben ongeveer heel augustus afwezig, is niet handig :N :+
 
toen was't alweer rustig...


nog wat vrijdag-middag-humor :P

Een agent staat met zijn paard voor het rode stoplicht te wachten.
Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt:
'Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?
'Ja, meneer' zegt het ventje.
'Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen
of hij er een achterlicht op zet?' vraagt de agent.
Het jongetje kijkt naar het paard en zegt:
'Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen?''
'Ja manneke' zegt de agent.
'Wil je dan volgend jaar vragen aan de Sint
of hij de lul eronder zet en niet erboven!'


Tarzan was door de jungle aan 't zwieren, tot hij zich plots misrekende en naast een liaan greep en meters naar beneden stortte. Toen hij zijn ogen terug opendeed stond er een gorilla naast hem in wit dokterspak.

"Wat is er gebeurd?" vroeg hij aan de gorilla.

De gorilla antwoordde: "Tarzan, je ligt in het ziekenhuis. Je bent van zeer grote hoogte naar beneden gevallen. En dat is nog niet alles... we hebben je rechterarm niet meer kunnen redden."

Tarzan keek direct naar zijn rechterarm, maar die was er niet meer.

De dokter sprak verder: "Spijtig genoeg hebben we je linkeroog ook niet meer kunnen redden..."

Tarzan begon te zuchten.

"En dat is ook nog niet alles" zei de dokter-gorilla, "je spellement ben je ook kwijt."

"Godverdomme", riep tarzan toen hij naar beneden keek en zag dat daar ook al niets meer hing.

"Maar we hebben een oplossing gevonden", zei de dokter.

"We hebben als vervanging de arm van een aap, het oog van een havik en de slurf van een jonge olifant. En die gaan we op de juiste plaats hechten zodat alles terug werkt."

Tarzan ondergaat met succes de operatie en revalideert goed.
Na een tijdje moet hij terug op controle in het ziekenhuis.

"En?" vraagt de dokter, "is alles goed?"

"Ho", zegt tarzan, "die arm van die aap is fantastisch. Ik kan nu grijpen wat ik wil, ik grijp toch altijd juist. En die greep is zo vast dat ik bijna niet meer kan loslaten. en dat oog van die havik...ik zie nu mijn lianen al van op 100 meter afstand zo scherp, dat ik er gewoon niet kan naast grijpen..."

"en de rest?" vraagt de dokter.

"Tja, dat was wel even serieus wennen" zegt tarzan.

"Hoezo?" vraagt de dokter

Tarzan zegt: "elke 5 minuten steekt die slurf een pindanoot in mijn gat"
 
Laatst bewerkt:
[me=DanielV] opent deel 18 wel [/me], aangezien Gijs (mayonaisegeval :+ ) er geen trek in heeft B| :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan