*** Het ZX9R topic - Deel 19 Raised from the dead

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen zaterdag voorop de bruidsstoet van mijn neef gereden samen met een andere neef. Baggerkwaliteit-fotootje, maar het is beter dan géén foto. Wél direct de nieuwe actioncam gebruikt om de rit op te nemen.

Het was weer een ervaring en het bandje heeft een paar millimeters minder door de gegeven show, maar *O* [afbeelding]


Editzzzz: O ja, nieuwe spiegels gemonteerd met geïntegreerde knipperlichten voor (hopelijk) veiligere ritten in de bebouwde kom.
:)
Hoi

Waar heb je die spiegels vandaan?
 
Hi beste kawa mensen. Ik heb een verzoekje aan jullie. Ik heb zelf een zxr750 en wil er graag zx9r spiegels op zetten omdat ik ze mooier vind. Alleen kan ik de aansluit maten niet vinden. Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om het schroefdraad dikte op te meten en de afstand van het schroefdraad hart tot hart? Dan weet ik of het gaat passen.

Alvast bedankt voor jullie moeite. Gr Vin



Iemand een idee?

Mvg
 
Iemand een idee?

Mvg

Foto-G3PUNHBP.jpg


M6 schroefdraad
 
Laatst bewerkt:
Op het zx10r net forum denken ze erzo over

One mistake and your going off the mountain. To me the video looks like it is sped up. Even sounds like it.

Zou zo maar kunnen
 
full


Laatste foto's van de 9 voordat ie geraust werd... -O-

Moest 'm achterlaten, kon echt niet meer verder rijden, wiellager voor was waarschijnlijk naar de gallemiezen.
 
Triest om te zien Sander jullie hadden met zn tweetje best veel meegemaakt ;(

Zo denk ik er ook over Joop. :Y

Was echt mijn maatje geworden die motor :Y . Veel meegemaakt, meerdere schuivers, verbouwingen, ding heeft me nooit in de steek gelaten, reed altijd heerlijk en lekker veel power. Zal 'm zeker missen. -O-
 
Zo denk ik er ook over Joop. :Y

Was echt mijn maatje geworden die motor :Y . Veel meegemaakt, meerdere schuivers, verbouwingen, ding heeft me nooit in de steek gelaten, reed altijd heerlijk en lekker veel power. Zal 'm zeker missen. -O-
Correctie, 1 keer in de steek gelaten ;). En dat is hem gelijk fataal geworden :/ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan