*** Het ZX9R topic - Deel 19 Raised from the dead

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grmbl. Als is het luchtfilter ga vervangen zorg ik wel even dat ik lijm bij de hand heb. :/
 
Dank. Iemand ervaring met Puig race ruitjes? MRA mist tegenwoordig een bolling op het einde van de ruit, lijkt een stukje vlakker.
 
Grmbl. Als is het luchtfilter ga vervangen zorg ik wel even dat ik lijm bij de hand heb. :/


hm raar eigenlijk , dat een luchtfilerhuis niet meer goed dichtsluit tussen het deksel en de filterbak dat heb ik wel al enkele keren gezien , maar tussen filterbak en carburator plaat heb ik nog nooit van gehoord
 
@Rense @Silvio

Kennen jullie toevallig het exacte type van uw kuipruit?


Wil niet thuiskomen met de afgevlakte MRA.
 
Nieuw bandje
op0inn.jpg
 
Oh ja, als ik mijn stuur loslaat, begint het stuur heen en weer te klapperen. Is dat de balhoofdlager die moeilijk doet of heb ik gewoon een stuurdemper nodig?
 
Oh ja, als ik mijn stuur loslaat, begint het stuur heen en weer te klapperen. Is dat de balhoofdlager die moeilijk doet of heb ik gewoon een stuurdemper nodig?

Gebeurd dat op een recht stuk? Dus bijvoorbeeld op de snelweg laat jeje stuur los en gaat de boel trillen? Dan klopt er iets niet, misschien kromme schijven of flinke onbalans in je velg en/of band. Proberen het voorwiel van de grond af te halen en een flinke zwieper geven, kijken of je dan wat ziet.

EN lees ik nou dat je 'zomaar' een nier gedoneerd hebt 1,5 jaar geleden? Goeie daad man!!!!
 
Gebeurd dat op een recht stuk? Dus bijvoorbeeld op de snelweg laat jeje stuur los en gaat de boel trillen? Dan klopt er iets niet, misschien kromme schijven of flinke onbalans in je velg en/of band. Proberen het voorwiel van de grond af te halen en een flinke zwieper geven, kijken of je dan wat ziet.

EN lees ik nou dat je 'zomaar' een nier gedoneerd hebt 1,5 jaar geleden? Goeie daad man!!!!

Zal het proberen. Vond het nogal vreemd gezien mijn 636 dit niet had. Was twee jaar jonger, maar toch.

En ja. ;)
 
Ik heb alleen nog maar het klein stukje van de garage naar huis gereden. Erg rustig uiteraard. Enige wat ik merkte was dat het insturen anders aanvoelde, maar dit lijkt me vrij normaal vergeleken met de oude afgevlakte band...

Klopt. Wordt wel beter na wat kilometers maar een nieuwe band stuurt net wat beter in. :)
 
Nou, leuk. Had best van te voren willen weten dat de achterband geplugd was, voor ik hard ging rijden. Zag het gelukkig bij toeval: doch na de daad.

Note to self: Rits van je rugzak niet bovenaan laten zitten. Scheelt wat weggevlogen kleding.

Zucht.
 
Nou, leuk. Had best van te voren willen weten dat de achterband geplugd was, voor ik hard ging rijden. Zag het gelukkig bij toeval: doch na de daad.

Note to self: Rits van je rugzak niet bovenaan laten zitten. Scheelt wat weggevlogen kleding.

Zucht.

Geplugd ;( Ik heb zelf een veter reparatie set standaard onder de buddy maar dat is alleen maar om zelfstandig thuis te komen.
 
Ja, om te huilen. Nog een leuke. Sta te tanken, motor uit maar de lichten stonden nog aan(niet fysiek, de schakelaar) wil weer weg, batterij leeg. Zelfde verhaal gisteren bij mijn zus maar vannacht met de schakelaar uit, geen probleem
 
Gisteren het huisje van de lichten/startknop/noodknop gesloopt. Twee geleiders waren met elkaar verbonden met vet/smurrie. Hoop dat dat de oorzaak is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan