*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Dat is nog best rap, zeker op een 9.

Vandaag is mijn 9 voorzien van een nieuwe oliekeerring achter het voorste tandwiel. Ben benieuwd of de olie lekkage verholpen is. *D
Ik was vandaag op de 10 naar het werk en als je dan overstapt op een 9 met choke is dat wel weer even een stap terug :P

Viel me ook zeker niet tegen, vooral omdat hij echt inhoud met die db kkiller.
Hahha ik heb toevallig gister ritje gemaakt op een zx10r en vond daarna de 9 ook wel weer wat verouderd aanvoelen. Of eigenlijk gewoon zwaar :p

Hoop dat je de lekkage weg kan krijgen dmv nieuwe keerring, wat zou het anders moeten zijn ?!
 
Voordat ik de onderkuip terug had gezet toch nog even een fotootje, of twee.
Nu ziet alles er nog netjes uit, maar inmiddels is het regenseizoen begonnen en wordt alles anders :P

full


full


Ook nog even de kostenteller bijgewerkt voor deze 9 en staat inmiddels alweer 300 verder dan de vorige op 3450 euro.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen mensen.

Wat zou een reële vraagprijs zijn voor onderstaande motor, keurig gerestaureerd na een schuivertje, helaas dus zonder stickers, bouwjaar 2004, ca 36.000 km ketting ca 1000km in gebruik, goede banden, nieuwe accu, originele uitlaat en knippers ook aanwezig.

30412539_2120465257994160_3312798761775792128_n.jpg


Inmiddels weet ik wat ik ongeveer aan inruil krijg, staat inmiddels in het te koop hoekje.

verkocht :]
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik de onderkuip terug had gezet toch nog even een fotootje, of twee.
Nu ziet alles er nog netjes uit, maar inmiddels is het regenseizoen begonnen en wordt alles anders :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook nog even de kostenteller bijgewerkt voor deze 9 en staat inmiddels alweer 300 verder dan de vorige op 3450 euro.

Jammer van het poetswerk als die weer smerig wordt😁😉 maargoed hobbykost tijd geld en poetsmiddel *D

Als ik al mijn kosten bij elkaar tel kom ik ook zo aan 3300 euro😒😒 aanschaf onderhoud bandjes en in drie seizoenen nog geen 4000km gereden😒
 
Goedemorgen mensen.

Wat zou een reële vraagprijs zijn voor onderstaande motor, keurig gerestaureerd na een schuivertje, helaas dus zonder stickers, bouwjaar 2004, ca 36.000 km ketting ca 1000km in gebruik, goede banden, nieuwe accu, originele uitlaat en knippers ook aanwezig.

[afbeelding]

Inmiddels weet ik wat ik ongeveer aan inruil krijg, staat inmiddels in het te koop hoekje.

verkocht :]

Op het moment dat stickers ontbreken word een fiets voor mij ( en vele anderen ) een heel stuk minder waard.
Door een goede staat van onderhoud en slijtagedelen die nog even meekunnen heb je juist weer iets "meer" tov sommige anderen.

Qua prijs durf ik er geen uitspraken over te doen.. zie heel variërende prijzen de laatste tijden
 
~
Op het moment dat stickers ontbreken word een fiets voor mij ( en vele anderen ) een heel stuk minder waard.
Door een goede staat van onderhoud en slijtagedelen die nog even meekunnen heb je juist weer iets "meer" tov sommige anderen.

Qua prijs durf ik er geen uitspraken over te doen.. zie heel variërende prijzen de laatste tijden[/quote
Daar sluit ik me volledig bij aan. Zag dat de Mf advertentie al verwijderd was?
 
iemand geintresseerd in een afdek kap voor de passagierszit?
Ik kocht hem bij E-bay voor mijn 2001 model maar hij past niet.
Hij is voor de nieuwere modellen.
 
Even wennen aan het vernieuwde forum :unsure:

@holie2: ik vind dat duo kapje helemaal niet handig, raakt nogal snel beschadigd.

Even testen of foto's ook nog werken :p

full


full


Opmerking van die verkeersregelaar na afloop "één keer gasgeven en het is eraf"
 
Ik wil/wou (lastig nederlands :confused:) dat kapje ook niet voor de handigheid maar voor het uiterlijk.;)
99 % van de tijd zit ik toch alleen op de motor.
 
iemand geintresseerd in een afdek kap voor de passagierszit?
Ik kocht hem bij E-bay voor mijn 2001 model maar hij past niet.
Hij is voor de nieuwere modellen.


Er zijn ook ebay kapjes die helemaal niet op een zx9r passen, weet je zeker dat jij er 1 hebt die wel op 03/04 past ? Of zegt de verkoper het
 
Ik ben de verkoper/weggever. Hij zou volgens eBay passen op 2000 en ouder
 
Holie, volgens mij heb ik nog een seatcover liggen in mn schuur voor model 2000/2001, kleur groen. Zal ik eens kijken voor je?
Laat maar even weten. :)

Groet Sander
 
Ik ben de verkoper/weggever. Hij zou volgens eBay passen op 2000 en ouder

Dat snap ik maar is jou verteld dat het zo is of weet je dat het zo is.. groot verschil namelijk ;) Op ebay word te vaak aangegeven dat er van alles past.. en is eigenlijk nooit waar !

Niet negatief naar jou bedoeld ;)
 
Boys,

Iemand een link/adresje waar evt 4-zuiger klauwen zijn te vinden voor de '98 ZX9R? Ik blijf toch problemen ondervinden met de 6 zuigers, moet zo nu toch nog een keer uit elkaar halen. Of ik vervang ze indien interessant.

Heb nu een circuitdagje moeten skippen helaas...

Toch even op inhaken, je kunt ook adapters kopen zodat je er radiale remklauwen op kunt zetten.

Neem alleen niet de gouden tokico's van de zx10r want die zijn ook bagger. :+
 
Ik had vandaag toch een domme aktie |(|(
Het was de eerste ochtend net boven vriespunt, dus kans op bevriezende carburateurs.
Ook mist boven de wielanden dus ik zat gespannen op de motor.
En vlak voor dat ik de Velsertunnel in dook viel de motor uit :( dus ik dacht; toch bevriezing.
Naar de vluchtstrook en daar een tijdje gewacht tot de boel weer op zou warmen. Maar niet meer starten.
Een paar pogingen later bedacht ik mij ineens dat de 9 een benzine kraan heeft die ik op reserve moest zetten :X
Dat krijg je dus als net een paar keer op injectie motoren hebt gereden.
Enfin, daarna was alles OK. Ik was wel heel blij dat het niet in de smalle buis van de Velsertunnel was stil gevallen. Daar is geen vluchtstrook.
 
Ik had vandaag toch een domme aktie |(|(
Het was de eerste ochtend net boven vriespunt, dus kans op bevriezende carburateurs.
Ook mist boven de wielanden dus ik zat gespannen op de motor.
En vlak voor dat ik de Velsertunnel in dook viel de motor uit :( dus ik dacht; toch bevriezing.
Naar de vluchtstrook en daar een tijdje gewacht tot de boel weer op zou warmen. Maar niet meer starten.
Een paar pogingen later bedacht ik mij ineens dat de 9 een benzine kraan heeft die ik op reserve moest zetten :X
Dat krijg je dus als net een paar keer op injectie motoren hebt gereden.
Enfin, daarna was alles OK. Ik was wel heel blij dat het niet in de smalle buis van de Velsertunnel was stil gevallen. Daar is geen vluchtstrook.


hahaha zeer herkenbaar dit :-)
 
Tja dat gebeurd een ieder wel eens. Ik lag int verleden plat op de tank op mijn zx6, duitse snelweg, volgas😁 en zo in ene keer niks meer😒. Kwam der ook pas later achter dat die op reserve moest😉 was eerst nog bezorgd dat ik hem om zeep had geholpen😒 280op de teller👊
 
Terug
Bovenaan Onderaan