Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie toch niet echt roest op het origineel .Pakketje bevat een nieuw gewei. Voor 27 euro kon ik deze niet laten liggen
Het gaat mij niet om de gewichtsbesparing van maar liefst 490 gram maar omdat deze aluminium versie niet kan roesten.
Bekijk bijlage 1454321
Bekijk bijlage 1454322
Terug plaatsen echter nog niet gelukt omdat ik langere bouten nodig heb.
OmdraaienZie toch niet echt roest op het origineel .
Gevonden, jouw gok klopt.Ik gok dat de f ( vooral f2) ook een stuk mi der verkocht is dan de voorgaande modellen..
Twee!Dat rijdt beter met de ring. Heeft de mijne ook!
Het was toen nog erger; het sportieve model in die tijd was de ZX-7R. Logisch want daar werd in de 90-tig jaren ook mee geraced.Vrij logisch verklaarbaar lijkt mij ; vanaf 98 waren er echte racers te koop zoals de r1, f model sloeg deze richting wel in maar werd geen echte racer en tevens niet eens meer vermogen dan zn voorganger.
Denk dat er in die tijd in verhouding te lang gewacht is met het brengen van de zx10r en nog te lang is gemolken op de 9.
Misschien hadden ze bij kawa ook niet de wens om hem de racy kant op te laten gaan en hebben ze gewoon de tijd uit gezeten.
Deze ZX-9R met extra sportieve uitlaat is wel een heel groot verschil met een rs.Hallo, toevallig was ik even aan het sneuen op MF en kwam ik onverhoopt op het zx9r topic uit, nieuwsgierig als ik ben zag ik mijn naam nog tussen de lijst van actieve leden staan (Ninja-Keeltie formerly known as Juulster.....), alhoewel ik Nog steeds met een geweldig gevoel terug denk aan m’n zx9r waar ik plotseling van gescheiden werd, ben ik wel doorgegaan en heb ik het een plekje kunnen geven. Nu ben ik al weer bijna 1,5 jaar samen met m’n nieuwe liefde en ze heet z900rs. Ik ben dus actief in een nieuw topic, maar o wat was ze mooi, eeeeennn snel, eeeeen sexy, eeeennn ach ja jullie snappen het wel. 🏍
Leuk dat je je nog eens meldt. Die seat pipes waren toch best uniek...
Uhh vraagje , waarom rijd dat beter .Dat rijdt beter met de ring. Heeft de mijne ook!
Dat heb ik ook altijd begrepen , alles in 1x vernieuwen , alles is op elkaar ingesleten en om 1 tandwiel te vervangen gaat niet werken .En dat moet je dus never nooit doen !
Ketting en tandwielen altijd in 1 x !!!
Controle is heel simpel; loopt de ketting mooi over de tandjes, zijn de tandjes nog enigszinds recht, heb je nog wat ruimte over om te spannen.
Als dat alles 3 zo is kan die er nog mee door..
Je ziet het niet, maar je voelt het. Motor stuurt prettiger, minder log.Uhh vraagje , waarom rijd dat beter .
Dacht dat nieuwe Ducati modellen van tegenwoordig wel betrouwbaar waren , prijs is er wel na vind ik , goed koop zijn ze niet echt vind ik .Off topic: Ik zit op Facebook op de 'Ducati 899 959 Panigale Owners Group'
en wat ik daar toch zo af en toe aan motor ellende lees
Ducati maakt mooie motoren maar Kawasaki's zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel betrouwbaarder.
DatOff topic: Ik zit op Facebook op de 'Ducati 899 959 Panigale Owners Group'
en wat ik daar toch zo af en toe aan motor ellende lees
Ducati maakt mooie motoren maar Kawasaki's zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel betrouwbaarder.
Het was toen nog erger; het sportieve model in die tijd was de ZX-7R. Logisch want daar werd in de 90-tig jaren ook mee geraced.
Dat ding liep echt ongeloofelijk hopeloos achter op de concurrentie. Er waren toendertijd ook heel wat teleurgestelde Kawa-fans.
Deze ZX-9R met extra sportieve uitlaat is wel een heel groot verschil met een rs.
Heb ook 2 vrienden die met die "dikke 2 pitters"rijden.. tenminste als ze het doen.Off topic: Ik zit op Facebook op de 'Ducati 899 959 Panigale Owners Group'
en wat ik daar toch zo af en toe aan motor ellende lees
Ducati maakt mooie motoren maar Kawasaki's zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel betrouwbaarder.
Jij bent de leukste thuis?Dacht dat nieuwe Ducati modellen van tegenwoordig wel betrouwbaar waren
Ik stond een keer bij Molenaar en daar vroeg een MV eigenaar bij de balie of zijn motor met 40.000 km een grote beurt kan krijgen. Maar toen keken ze toch moeilijk, zo van liever niet.Dan heb je het MV Agusta forum nog niet gelezen .
Zo grappig het verschil tussen die pani facebook groep en de 9 groep:Heb ook 2 vrienden die met die "dikke 2 pitters"rijden.. tenminste als ze het doen.
Je kan natuurlijk eens pech hebben als merk met een bepaald model, constructie whatever maar in italie maken ze er standaard een potje van.
Trouwens ik zag dat je ook al regelmatig post in de fb groep voor zx9r owners, tenminste ik ga er vanuit dat jij dat bent