Het ZXR 400 Topic "Geluk zit bij de domme"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nog ff paar bochtjes gepakt.. :Y
Santie, de bocht van A1 naar A9 is alleen bij vrij baan, een prima KD bochtje, me slider is een behoorlijk stuk versleten nu :+ *D Je kan je knie dan echt een heel eind tegen de grond houden *D Kom ik daarna thuis, zeg tegen me moeder, kijk mam moet je me knie is zien.....ooooooooh zegt ze, ben je gevallen..?! Jah zoiets mam :+

ik zag je nog rijden man in wsp! *O*
gaf nog een schreeuw maar je hoorde me niet :+


@ Xter
veel sterkte man ;( ;( ;(
echt te k*t gewoon :/
 
Goh vreemd he dat ie je niet hoorde.. _O-

I know, maar ik moest het natuurlijk toch even proberen! wie niet waagt, wie niet wint :+


hey marvin.. hoe trek jij hem met 25kW eigenlijk op zijn achterwiel?? Ik heb het nog niet uitvoerig geprobeert maar heb wel het idee dat t heeel lastig gaat worden..

- In z`n 1e versnelling
Rijd eerst gewoon constant 20 km/h even, en dan volgas en de koppeling even lichtjes intikken :Y dan komt die eventjes de lucht in ;)
 
I know, maar ik moest het natuurlijk toch even proberen! wie niet waagt, wie niet wint :+- In z`n 1e versnelling
Rijd eerst gewoon constant 20 km/h even, en dan volgas en de koppeling even lichtjes intikken :Y dan komt die eventjes de lucht in ;)


met andere woorden een hopje.. wheelie lukt denk ik niet met een 400tje.. Tenminste.. Het is mij nog niet gelukt en ik rij vol vermogen.
 
het kan wel...



zitten redelijke mooie wheelies tussen *O*
is meer een beetje de techniek die je moet aanleren ;) oefening baart kunst *O*

ik kan alleen maar een klein hopje en het stelt niet veel voor verder... wheelies komen wel als ik straks een 6 heb :+ *D


ik ga nu slapen!
morgen weer een lekkere strand dag 8-)
 
:W goeiemorgen

over 16 dagen heb ik m'n laatste examen *D

en ik ga vandaag beginnen met leren :Y dus ik mag van mezelf niet meer zo veel tijd achter de pc doorbrengen :P
 
morgen yo ik zou zeggen suc6 met leren :)

ik moet 23 alles afgeven van mijn eind project dus dat wordt ook weer een paar nachten zeer min slaap :( maarja daarna hoef ik ook niet veel meer alleen nog wat proefwerken en daarna op 21juni vakantie :) :) :) :} :] :}
 
:W goeiemorgen

over 16 dagen heb ik m'n laatste examen *D

en ik ga vandaag beginnen met leren :Y dus ik mag van mezelf niet meer zo veel tijd achter de pc doorbrengen :P

Nou succes ermee dan ;) !
Ik ga vanmiddag even rijden met een vriend van mij :)

Damn Xter, sterkte en beterschap ermee.. het zit jou niet mee de laatste tijd..
 
Goedemorgen.

Ik wil even iedereen bedanken die me beterschap en sterkte heeft gewenst!

Daarnaast, sjwoops, ik had super boer zijn bericht gelezen en ik wist direct al hoe hij dat bedoelde, en ik ken hem persoonlijk dus ik weet wie ik voor me heb ;)

Dus niet op elkaar gaan lopen bitchen. En ik zonder motor? Weten jullie nog hoe erg ik zat te popelen toen die 3 maand dat ik niet mocht rijden ivm winterstop in de verzekering. Als ik op de motor zit, maakt niet uit hoe ik rijd, ik voel me gewoon relax dan.
Wellicht krijg ik niks terug van de verzekering, maar ik reed geen 220 en ook geen 120....
Ik weet niet wat ze doen, ik zeg iig niks.

Als ik niks terugkrijg, jammer dan, dan komende 1,5 jaar geen motorrijden voor mij. Maar, daarna is m'n 25kw periode voorbij, dus heb ik die tijd mooi gehad om te sparen voor een zx-6r.

Maargoed, even over mijn toestand.
Heb nu overal pijn..
Nek, hals, in de zij, armen, rechterbeen, rechterass, nja en dan m'n onderrug helemaal. Die is nog steeds ontzettend dik, je ziet mn ruggewervel niet eens meer, het is gewoon eeen berglandschap.

Nja gisteravond al bezoek gehad van een vriendin, nog wel wat goeds aan overgehouden want ze ging me ineens zoenen *O*

Vanmiddag komt mn vader nog langs
Vanavond komt weer een andere meid, dus ben benieuwd.

Morgenmiddag komt nog een vriendin van me.

Maargoed ik kan niet eens m'n eigen sokken aantrekken, en een broek ben ik ook al 10 minuten mee bezig.

Ben er nog wel een hele tijd zoet mee dat weet ik wel. Kan ik van de week niet werken waar ik ook als een stekker van baal, want dan komt er geen geld in het la'tje

Zal mijn taak als spammer wel weer goed gaan vervullen })
 
morgen yo ik zou zeggen suc6 met leren :)

ik moet 23 alles afgeven van mijn eind project dus dat wordt ook weer een paar nachten zeer min slaap :( maarja daarna hoef ik ook niet veel meer alleen nog wat proefwerken en daarna op 21juni vakantie :) :) :) :} :] :}


21 juni ben ik jarig *O*
 
Goedemorgen.

Ik wil even iedereen bedanken die me beterschap en sterkte heeft gewenst!

Daarnaast, sjwoops, ik had super boer zijn bericht gelezen en ik wist direct al hoe hij dat bedoelde, en ik ken hem persoonlijk dus ik weet wie ik voor me heb ;)

Dus niet op elkaar gaan lopen bitchen. En ik zonder motor? Weten jullie nog hoe erg ik zat te popelen toen die 3 maand dat ik niet mocht rijden ivm winterstop in de verzekering. Als ik op de motor zit, maakt niet uit hoe ik rijd, ik voel me gewoon relax dan.
Wellicht krijg ik niks terug van de verzekering, maar ik reed geen 220 en ook geen 120....
Ik weet niet wat ze doen, ik zeg iig niks.

Als ik niks terugkrijg, jammer dan, dan komende 1,5 jaar geen motorrijden voor mij. Maar, daarna is m'n 25kw periode voorbij, dus heb ik die tijd mooi gehad om te sparen voor een zx-6r.

Maargoed, even over mijn toestand.
Heb nu overal pijn..
Nek, hals, in de zij, armen, rechterbeen, rechterass, nja en dan m'n onderrug helemaal. Die is nog steeds ontzettend dik, je ziet mn ruggewervel niet eens meer, het is gewoon eeen berglandschap.

Nja gisteravond al bezoek gehad van een vriendin, nog wel wat goeds aan overgehouden want ze ging me ineens zoenen *O*

Vanmiddag komt mn vader nog langs
Vanavond komt weer een andere meid, dus ben benieuwd.

Morgenmiddag komt nog een vriendin van me.

Maargoed ik kan niet eens m'n eigen sokken aantrekken, en een broek ben ik ook al 10 minuten mee bezig.

Ben er nog wel een hele tijd zoet mee dat weet ik wel. Kan ik van de week niet werken waar ik ook als een stekker van baal, want dan komt er geen geld in het la'tje

Zal mijn taak als spammer wel weer goed gaan vervullen })

Hey Dex,
Jeetje man, ondanks alle ellende heb je toch enorm veel geluk gehad! Je zal er nog wat dagen last van hebben. Mooi klote dat je motor zo in de kreukels ligt, maar je had 'm all risk verzekerd?
Succes met al je meiden ;)
 
Hey Dex,
Jeetje man, ondanks alle ellende heb je toch enorm veel geluk gehad! Je zal er nog wat dagen last van hebben. Mooi klote dat je motor zo in de kreukels ligt, maar je had 'm all risk verzekerd?
Succes met al je meiden ;)


ja klopt. Ik weet niet hoelang het gaat duren, ik hoop dat het woensdag wat minder gaat worden.
Ja allrisk dat wel.
Haha dankje, maar gein zijn gewoon vriendinnen, uiteraard komen er ook paar gasten langs maar dat is niet van belang hier toch :+
 
Goedemorgen.

Ik wil even iedereen bedanken die me beterschap en sterkte heeft gewenst!

Daarnaast, sjwoops, ik had super boer zijn bericht gelezen en ik wist direct al hoe hij dat bedoelde, en ik ken hem persoonlijk dus ik weet wie ik voor me heb ;)

Dus niet op elkaar gaan lopen bitchen. En ik zonder motor? Weten jullie nog hoe erg ik zat te popelen toen die 3 maand dat ik niet mocht rijden ivm winterstop in de verzekering. Als ik op de motor zit, maakt niet uit hoe ik rijd, ik voel me gewoon relax dan.
Wellicht krijg ik niks terug van de verzekering, maar ik reed geen 220 en ook geen 120....
Ik weet niet wat ze doen, ik zeg iig niks.

Als ik niks terugkrijg, jammer dan, dan komende 1,5 jaar geen motorrijden voor mij. Maar, daarna is m'n 25kw periode voorbij, dus heb ik die tijd mooi gehad om te sparen voor een zx-6r.

Maargoed, even over mijn toestand.
Heb nu overal pijn..
Nek, hals, in de zij, armen, rechterbeen, rechterass, nja en dan m'n onderrug helemaal. Die is nog steeds ontzettend dik, je ziet mn ruggewervel niet eens meer, het is gewoon eeen berglandschap.

Nja gisteravond al bezoek gehad van een vriendin, nog wel wat goeds aan overgehouden want ze ging me ineens zoenen *O*

Vanmiddag komt mn vader nog langs
Vanavond komt weer een andere meid, dus ben benieuwd.

Morgenmiddag komt nog een vriendin van me.

Maargoed ik kan niet eens m'n eigen sokken aantrekken, en een broek ben ik ook al 10 minuten mee bezig.

Ben er nog wel een hele tijd zoet mee dat weet ik wel. Kan ik van de week niet werken waar ik ook als een stekker van baal, want dan komt er geen geld in het la'tje

Zal mijn taak als spammer wel weer goed gaan vervullen })

In de hoop dat je snel mag revalideren jongen ;). Maar als ik het goed lees heb jij dadelijk een paar andere dingen om op te "rijden" ipv je motor dus ik denk dat je je in die 1,5 jaar toch wel "relaxed" kan voelen zoals jij het noemt ;).

Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe t met je moto staat als je er meer van weet..
 
In de hoop dat je snel mag revalideren jongen ;). Maar als ik het goed lees heb jij dadelijk een paar andere dingen om op te "rijden" ipv je motor dus ik denk dat je je in die 1,5 jaar toch wel "relaxed" kan voelen zoals jij het noemt ;).

Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe t met je moto staat als je er meer van weet..

Ja dat hoop ik ook. Haha ;)
Ik laat het hier weten zodra ik er meer van weet
 
Santie, waar had je mij zien rijden dan..? Ben alleen een klein stukje door weesp naar de bocht gereden :Y
 
Mogguh :W

@ Xter
je bent wel flink verkeerd terecht gekomen dan man B|
hoop dat je wat € van de verzekering terug gaat krijgen om de pijn te verzachten :Y
 
Mogguh :W

@ Xter
je bent wel flink verkeerd terecht gekomen dan man B|
hoop dat je wat € van de verzekering terug gaat krijgen om de pijn te verzachten :Y


Ja ik weet het. Ja als ik wat terugkrijg zal het de dagwaarde zijn he, ik weet niet hoeveel dat is.

Maaruhm, hier is het gebeurd.

crash.jpg


Ongeveer bij het zwarte kruisje ging ik eraf, en bij het rode kwam ik terecht.
Zoals je ziet ben ik over de tegenliggende weg gevlogen. En tussen die 2 wegen zat een betonnen vluchtheuvel van een 25cm hoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan