High-sider gemaakt :(

Daniel mt09

MF veteraan
5 sep 2003
3.071
11
Brabant
Ik heb vandaag een high-sider gemaakt.
Reed bij de 1e 2baans rotonde komende vanaf de snelweg( harderwijk west), reed een Volvo V70 naast mij want die wou 4/4 ( beetje raar maar wou trug) rond.
Dus ik denk neem ik de buitenbocht ( daar zijn 2baans rotondes toch voor) maar wat zie ik daar in de bocht liggen............... ZAND!!!!!!!!!!
Dus motor recht en rustig aanremmen maar toen gebeurde het voorwiel toch blokkeren en ik eerst met me ballen tegen de tank aan en vervolgens met een salto over de motor heen en plat op me rug op de grond :X
Ik hoor nog wel me moppie over het asfalt schrapen '( ;(
Ikke gelijk opstaan en moppie rechtovereind gezet ( wist niet dat dat zo snel en makkelijk ging met adrenaline in je lijf) en de automobilist stopte gelijk voor me en nog een andere mobilist die van de rotonde af kwam.
Gelijk hulp aangeboden maar was gelukkig niet nodig, maare :} :} aan de automobilisten!!!!!!
Enne die automobilist zeg gelijk ' ik zag dat er zand in de bocht lag en je kon weinig anders doen'.
Maar moppie gelukkig 15 sec op de grond gelegen en paar x starten en liep gelukkig weer als een zonnetje :)
Dus met een deuk in me ego en ontiegelijke pijn aan me ballen maar naar huis gereden waar is 3min vandaan was. :X

Grtzz daniel
 
Sorry, heb je (trieste) verhaal toch met een glimlach zitten lezen, vanwege de ballen waar je mee smeet :+
Shit happens, succes met je Ego, verder weinig schade?
 
Ja volgens mij zitten er nog 2 ronde deuken in de tank :X maar zal morgen ff foto's schieten

Uuuh, foto's waarvan precies, vroeg [me]Joshua-R1150RT voorzichtig?? ;)
[/me]


Maar wat jou gebeurt is, is nou precies de pest met die rotondes, heerlijk om te nemen, maar omdat je niet altijd goed kunt zien wat er door de bocht ligt.... is het soms gewoon gokken dat er maar niks ligt. En ik heb een hekel aan gokken op dat het wel goed zal zitten, het *zit* meestal ook wel goed.... maar niet altijd.
Anyways, sterkte en zo.
 
Als je medeweggebruiker ook zand heeft gezien en ook daaraan je "ongeluk" wijt kun je ze misschien als getuigen gebruiken om de wegbeheerder aan te klagen. of wil je je all risk gaan aanspreken?

Heb je hun adressen nog genoteerd?
 
Nee dit was gewoon me eigen schuld rij die rotonde al bijna 2 jaar met de motor en had beter uit moeten kijken.
 
Uuuh, foto's waarvan precies, vroeg [me]Joshua-R1150RT voorzichtig?? ;)
[/me]


Maar wat jou gebeurt is, is nou precies de pest met die rotondes, heerlijk om te nemen, maar omdat je niet altijd goed kunt zien wat er door de bocht ligt.... is het soms gewoon gokken dat er maar niks ligt. En ik heb een hekel aan gokken op dat het wel goed zal zitten, het *zit* meestal ook wel goed.... maar niet altijd.
Anyways, sterkte en zo.

Piccies v/d bike en rotonde
 
Dat is echt balen :(

Hoop dat je niet te veel schade hebt buiten je onherstelbare ego dan.

Het zijn ook die automobilisten, die denken de bocht af te moeten snijden.
Niet naar denkend dat wij niet meer kunnen corrigeren op het door hun opgegooide zand.
Komen we aanrijden :] :] :] :]
in de bocht aangekomen :? :(
Na de bocht ;( ;( ;( ;( ;(
 
Dat is echt balen :(

Hoop dat je niet te veel schade hebt buiten je onherstelbare ego dan.

Het zijn ook die automobilisten, die denken de bocht af te moeten snijden.
Niet naar denkend dat wij niet meer kunnen corrigeren op het door hun opgegooide zand.
Komen we aanrijden :] :] :] :]
in de bocht aangekomen :? :(
Na de bocht ;( ;( ;( ;( ;(


Ja daar zeg je me ook wat want volgens mij schrok die automobilist en ging ie daarom zeg maar 4/4 maar ja shit happens morgen alles ff goed bekijken en weer voorzichtig bochies gaan draaien.
 
Nee dit was gewoon me eigen schuld rij die rotonde al bijna 2 jaar met de motor en had beter uit moeten kijken.

Beter uit moeten kijken? Ligt er al twee jaar zand in die buitenbocht dan? Dan wordt het toch wel eens hoog tijd dat de wegbeheerder hierop aangesproken wordt lijkt mij. Zand hoort nou eenmaal niet op het wegtdek te liggen. Ook al rij je er al twee jaar. Gewoon wegbeheerder aansprakelijk stellen dus.
 
Beter uit moeten kijken? Ligt er al twee jaar zand in die buitenbocht dan? Dan wordt het toch wel eens hoog tijd dat de wegbeheerder hierop aangesproken wordt lijkt mij. Zand hoort nou eenmaal niet op het wegtdek te liggen. Ook al rij je er al twee jaar. Gewoon wegbeheerder aansprakelijk stellen dus.

Hoe raad je me dit aan dan aangezien geen cops bij geweest is en ik nix genoteerd heb van de koekblikkers?
Foto's maken van de rotonde en van mijn schade aan de bike?
 
Hoe raad je me dit aan dan aangezien geen cops bij geweest is en ik nix genoteerd heb van de koekblikkers?
Foto's maken van de rotonde en van mijn schade aan de bike?
Als dat zand er nog steeds ligt? Yup...gewoon doen. Laten ze maar aantonen dat jij die schade daar niet opgelopen hebt als jij met foto's komt dat er vollop zand op de weg ligt. En anders ga je er gewoon met je fiets nog een keer naartoe, legt hem voorzichtig in die bocht weer op z'n kant, paar piccies schieten en je hebt je bewijs.
 
Balen man!!
Gelukkig ben je er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen, op je ballen na dan ;)
Want niet trekken de komende week :P



Maaruh, remmen op zand.... :X Klassieke fout, misschien eens tijd voor een VRO cursusje?
 
Balen man!!
Gelukkig ben je er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen, op je ballen na dan ;)
Want niet trekken de komende week :P



Maaruh, remmen op zand.... :X Klassieke fout, misschien eens tijd voor een VRO cursusje?


Nee het rustig aanremmen heeft juist de schade beperkt anders was de bike volop van die witte betonnen blokken geklapt dus 50% kans :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan