Hij is af! (BasE privé pose topic)

NICE.... :)








...... alleen nog een startmotor??????...... :+ ...

hou ajb op over die startmotor :X dat is de reden waarom ik nu niet kan rijden B|
zeker is dat ik er binnenkort 1tje heb. en als ik mazzel heb past die van een oud model gsxf. daarmee wordt je namelijk zowat doodgegooit.
 
mooiuh streetfighter :] :} :} :}
eigenlijk zonde om erop te gaan rijden met dit weer '(

thanks :)

hoezo zonde? als ik ook maar 1 spikkeltje pekel zie wordt ie schoongemaakt.
en ja, 's winters wordt ie VAAK gepoetst :+
 
Leuk gedaan, maar ik vind met name je originele kettingkast wel lelijk nu. (En die lelijke roestbrok van een stalen achterbrug)

Ik heb dezelfde brug en kast gehad en heb die er allebei uit gemikt (en het smalle wiel later ook nog om een bredere velg te steken), zie hieronder.

Van dit:
full

naar dit:
136465


Goedkoop ook hoor trouwens, zo'n kettingkastje en een brug zijn niet duur op ebay.
 
Leuk gedaan, maar ik vind met name je originele kettingkast wel lelijk nu. (En die lelijke roestbrok van een stalen achterbrug)

Ik heb dezelfde brug en kast gehad en heb die er allebei uit gemikt (en het smalle wiel later ook nog om een bredere velg te steken), zie hieronder.

Van dit:
(Afbeelding)
naar dit:
(Afbeelding)

Goedkoop ook hoor trouwens, zo'n kettingkastje en een brug zijn niet duur op ebay.


originele kettingkast :?
die onderste foto's zijn oud he :+ kettingkast zit aan mn hugger vast.
en waar zie je roest op mn achterbrug?

bandit 1200 achterbrug en wiel is wel stoer. (credits naar dentheman :) ) ben benieuwd of dat gaat lukken
 
originele kettingkast :?
die onderste foto's zijn oud he :+ kettingkast zit aan mn hugger vast.
en waar zie je roest op mn achterbrug?

bandit 1200 achterbrug en wiel is wel stoer. (credits naar dentheman :) ) ben benieuwd of dat gaat lukken

:? Oh ja nu zie ik het, je hebt de volgorde verkeerd. :P Zo slim ben ik niet. :+

Ik zie idd geen roest hoor, op mijn oude ook niet, maar het is niet echt jevanhet zo'n goedkoop ogend pisbakding.

Bruggen steken is als lego (tenminste bij mij wel en ik gok voor bandits ook want dat is dezelfde immers). Geen enkel punt vereist aanpassen (behalve het aantal gaatjes tellen van het achtertandwiel. |( :X )
Dat gaat zeker lukken als ie dat van plan is. 8-)
 
:? Oh ja nu zie ik het, je hebt de volgorde verkeerd. :P Zo slim ben ik niet. :+

Ik zie idd geen roest hoor, op mijn oude ook niet, maar het is niet echt jevanhet zo'n goedkoop ogend pisbakding.

Bruggen steken is als lego (tenminste bij mij wel en ik gok voor bandits ook want dat is dezelfde immers). Geen enkel punt vereist aanpassen (behalve het aantal gaatjes tellen van het achtertandwiel. |( :X )
Dat gaat zeker lukken als ie dat van plan is. 8-)

nee als je hem vergelijkt met een aprilia brug ofzo.... :+
tis niet moeders mooiste, maar hij is ook niet de lelijkste.

zit toch steeds meer te denken aan de 2e hands 1200 achterbrug... al denk ik wel dat dat minder gaat sturen. eerst maar ff dit bandje oprijden, dan zie ik wel verder.
 
nee als je hem vergelijkt met een aprilia brug ofzo.... :+
tis niet moeders mooiste, maar hij is ook niet de lelijkste.

Nou............ :X

zit toch steeds meer te denken aan de 2e hands 1200 achterbrug... al denk ik wel dat dat minder gaat sturen. eerst maar ff dit bandje oprijden, dan zie ik wel verder.

Doen!! :) Ik had een rf900 brug (vergelijkbaar dus) voor 50 euro.

Stuurt echt niet slechter, bij mij eerder beter zelfs. (omdat de achterkant iets hoger kwam vanwege het feit dat een bevestiging van het linksysteem een tikkie anders was qua positie. Kweetniet of de bandit1200 dat ook heeft, rf900 wel iig).

En het kan waarschijnlijk ook met je originele wiel gewoon, zo heb ik ook ff gereden zonder problemen. En met de bredere velg nu merk ik ook geen verslechtering qua sturen, helemaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan