Hij is af! (BasE privé pose topic)

Nou............ :XDoen!! :) Ik had een rf900 brug (vergelijkbaar dus) voor 50 euro.

Stuurt echt niet slechter, bij mij eerder beter zelfs. (omdat de achterkant iets hoger kwam vanwege het feit dat een bevestiging van het linksysteem een tikkie anders was qua positie. Kweetniet of de bandit1200 dat ook heeft, rf900 wel iig).

En het kan waarschijnlijk ook met je originele wiel gewoon, zo heb ik ook ff gereden zonder problemen. En met de bredere velg nu merk ik ook geen verslechtering qua sturen, helemaal niet.


tja, ik kijk wel als ik een nieuwe band moet :+
en een bandit 1200 brug is hetzelfde, dus qua schoonheid gaat het er niet vooruit :)
 
tja, ik kijk wel als ik een nieuwe band moet :+
en een bandit 1200 brug is hetzelfde, dus qua schoonheid gaat het er niet vooruit :)

Nou......... :X 1200 brug is toch een mooier stukje aluminium ipv staal, een stuk dikker en heeft niet van die cheapo 'kettingstellers' (oh wat werken die goed B| ).

Maar goed, het maakt niet veel uit natuurlijk, ik zeg je alleen dat het een heel erg makkelijke aanpassing is. Hij ziet er al leuk uit, leuk gedaan. Niet te schreeuwerig.
 
foxkids
Nou......... :X 1200 brug is toch een mooier stukje aluminium ipv staal, een stuk dikker en heeft niet van die cheapo 'kettingstellers' (oh wat werken die goed B| ).

Maar goed, het maakt niet veel uit natuurlijk, ik zeg je alleen dat het een heel erg makkelijke aanpassing is. Hij ziet er al leuk uit, leuk gedaan. Niet te schreeuwerig.

Weet je wat zo'n ding extra weegt? :+
Ik ben het idd met je eens dat een rf900 b12 achterbrug lekkerder oogt :9~

WEl lullig voor BasE is dat z'n hugger niet meer past (waarschijnlijk)
 
Het geld van die achterbrug + band e.d. kan je ook bij de tl1000 leggen :P

ook waar. maar einde zomer ben ik klaar met de korporaals opleiding en dan is het kassa 8-) dus als ik dan spaar heb ik hem binnen een paar maandjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan