hobby/sport naast je motor

Beetje skeeleren (laatste tijd niet zo veel meer) zit regelmatig achter de pc en naast motorrijden ga ik ook bijna ieder weekend duiken. Is net weer anders, in plaats van de "herrie" van de motor helemaal stil onderwater.

Het leek er vandaag trouwens op of ik motorrijden en duiken kon combineren.... wat een pleuris weer :(
 
mmmmm, nou ik er goed over nadenk is naast mijn hobby(lees: VERSLAVING) motorrijden niet veel meer over van mijn andere hobbies...

Tja, muziek luisteren (vooral rock in alle soorten en maten), internetten (vooral MF : }) , zuipen/feesten, laatste tijd ook weer achter vrouwtjes aanzitten }) (moeten ze verdomme wel een beetje meewerken |( ;) )... dan houdt het een heel eind op.
Wat ik weer op wil pakken; fitness, fietsen en gitaarspelen.
 
Motorrijden!! O nee, die mocht niet :)

Euh...karten heb ik veel gedaan...muziek, mofo onderhouden...racespellen...af en toe uitgaan...vriendin is leuk...kweet ff niet meer.
 
Euuhhh ff kijken

Werken en werken (raar maar waar) en voor de rest?? te weinig tijd voor hobbies...

Ik maak alleen tijd voor motorrijden...
 
Zie de signature en dan voornamelijk de link naar Gamersnet.nl. Daar gaat heel veel van mijn tijd inzitten.

Verder ga ik een poging wagen om skeeleren weer op te pakken.
 
motorrijden - full contact karate - squash - programmeren (werken) - MF'en. en voor de rest motorrijden, en motorrijden, ach ja, ennne.. motorrijden.
 
my CHICK (gsxRgrl), films kijken, tijgeren, xboxen, vakantie, snowboarden, mensen die korfballen uitlachen :+ , commando's slaan })
 
skwassuh, zeilen, m'n vriendin (als ze lief doet :( ) sleutelen en klussen...

dat was um wel.. Ohh w8, die vergeet ik iedere keer.... Whiskey..... :}
 
Verder bezigheden:
- ons kleine manneke van 7 maanden
- video-editing
- hometheater / dvd's kijken
 
Ach ja, Naast het motorrijden ben ik druk bezig met het runnen van de eigen toko. Daarnaast ben ik veel tijd kwijt aan mijn ventje van 7 en mijn vrouw.

Vanaf November tot maart/april probeer ik zo vaak mogelijk te gaan skieen.
:) vorig jaar 5 x gelukt :)
 
Eventueel te koop:
Fanatic Light Bee
1x F2 deelbare mast
1x 5.7 standaard zeil
1x 4.5 Mistral zeil
1x 6.8 Naish ( met handtekening van Nash zelf! )

wie biedt wat? Voor een mooie prijs denk ik er over na.

Laat dan nu ook van mijn hobbies zijn.
Ben op zoek naar een ander zeil. Heb er 2 maar zitten winkelhaken van mijn trapeze in.

Wat is die 5.7 en de Naish? Slalom? Wave? Race/ slalom?

Plank is niets voor mij. Heb er al 3...

Maar andere hobbies:
Kitesurfen (min. 1 x per maand)
Oldtimers opknappen. Auto's in dit geval. (elke vrije zaterdag)
Snowboarden (min. 2 x per jaar en daarnaast indoorbanen)
Wakeboarden (afhankelijk van vriend met boot)
Zeilen (Laser samen met mijn broertje en catamaran van de buurman)
 
Hobbie is muziek luisteren.
Zit er nog aan te denken om zelf te gaan drummen, maar daar heb ik eerst meer ruimte voor nodig.

Verder kosten een vrouw en een dochter van 9 maanden ook de nodige tijd. :)
 
Op donderdag 04 juli 2002 10:35 schreef Cascadeur het volgende:
Laser samen met mijn broertje en catamaran van de buurman

Wat voor Laser?? 2, 3000? 4000?
Die laser 3000 is ZO gaaf, echt niet normaal :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan