Het blijft lastig. Ik ben vandaag eens lekker een end gaan rijden met de CBF (zo'n 220 km), en hoewel de motor toch nog steeds zwaar voelt op kleinere weggetjes en in steden merk ik dat ik er wel wat handiger mee wordt. En op de snelweg gaat het eigenlijk prima, al zou wat windbescherming daar wel okee zijn.
Ik ga van het weekend eens mijn achterwerk parkeren op een Versys 300, maar dat wordt dan een over-een-tijdje fiets. Ik wil de CBF eigenlijk nog een tweede kans geven, lompheid ten spijt. Wat
@Miglowie al zegt, als monteurs uiteindelijk ook een Goldwing de lift op en af gemanouvreerd krijgen moet mij een ~200kg aan CBF500 toch ook wel lukken.
Voor wat betreft opslag: ik heb een bod gedaan op MP op een rek + topkoffer voor een CBF600. Volgens mij is dat hetzelfde kontje en zou het dus zo op onze 500 moeten passen. Misschien dat ik in een stoute bui nog wel eens voor een windschermpje ga kijken.