hoe en waar rijden in de drukte/ file

Is dit topic nou nog niet dood? :D Toen dit topic begon was Dutroux nog niet veroordeeld, zaten Estland, Letland, Litouwen en Roemenië nog niet bij de EU, leefden Theo van Gogh, Michael Jackson en Prins Bernhard nog, bestond World of Warcraft nog niet, had bijna niemand nog van Angela Merkel gehoord en liepen we nog een seconde achter op de astronomisch correcte jaartelling.

Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor een

drion(1).jpg


... overigens ook een discussie die al veel te lang voortduurt?
 
Is dit topic nou nog niet dood? :D Toen dit topic begon was Dutroux nog niet veroordeeld, zaten Estland, Letland, Litouwen en Roemenië nog niet bij de EU, leefden Theo van Gogh, Michael Jackson en Prins Bernhard nog, bestond World of Warcraft nog niet, had bijna niemand nog van Angela Merkel gehoord en liepen we nog een seconde achter op de astronomisch correcte jaartelling.

Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor een

[afbeelding]

... overigens ook een discussie die al veel te lang voortduurt?
leer ervan
 
Laatst bewerkt:
Niet alles gelezen, maar waarom naast een aander voertuig rijden?
Als het druk is probeer ik baksteensgewijs te rijden, zodat als er iemand ineens op zij komt hij niet tegen jou aan knalt.

Nou weet ik eigenlijk niet meer wat een file is.. ;)
 
Niet alles gelezen, maar waarom naast een aander voertuig rijden?
Als het druk is probeer ik baksteensgewijs te rijden, zodat als er iemand ineens op zij komt hij niet tegen jou aan knalt.

Nou weet ik eigenlijk niet meer wat een file is.. ;)
omdat er dan iemand plots opzij komt, want die sufkut in die auto heeft je niet in zijn spiegels gezien.
 
twee baans in het midden, 3 baans tussen 2 en 3 in, groot licht aan, knippers en 1 versnelling te laag... horen/zien ze je zeker!
Groot licht... zou, net als de capslock toets op een toetsenbord, zo snel mogelijk van sommige motorfietsen verwijderd moeten worden. De medeweggebruikers kunnen niets meer inschatten qua afstand.... dus weten niet waar jij bent en irritaties worden er lekker mee aangezwengeld.....




Ooooh wacht het is een "ik heb een filmpje op dumpert gezien en plak hier een linkje" topic geworden.... *O* O-)
 
Laatst bewerkt:
bestond dumpert al in 2003 ?
volgens mij youtube nonnie eens.
CK is 6 jaar geleden over gestapt op een dubbelgelagerde rollator met wheeliebar :)
 
bestond dumpert al in 2003 ?
volgens mij youtube nonnie eens.
CK is 6 jaar geleden over gestapt op een dubbelgelagerde rollator met wheeliebar :)
Het eerste filmpje op Dumpert werd geüpload op 20 maart 2006 en gaat over happy slapping.[2] In die tijd werd de website vooral gebruikt als bijlage voor blogposts voor GeenStijl.[3]
 
In druk verkeer rij ik altijd tegen de middenstreep en wel hierom:
1. Ik heb zo een veel beter overzicht vooruit. Ik kan zien wanneer de auto's afremmen op de linker- en de rechterbaan. Het is voor mijzelf dus gewoon comfortabeler
2. Zoals je al zei: beide rijbanen zien mij. Ook de rechterbaan want de zogenaamde dode hoek bestaat voor veel automobilisten niet. Let maar eens op: zolang je het gezicht van de automobilist voor je ziet, kan hij jou ook zien
3. Mocht er wat gebeuren, dan kan ik veel beter naar de andere rijbaan uitwijken, zonder daarvoor wilde bewegingen te hoeven maken.

4. Als de file nog stiller gaat staan (of volledig stil) is het de makkelijkste positie om tussen de twee stroken te gaan filteren. Zo heb ik al zicht op de mogelijkheden, ik kan ook makkelijk zien of ik niet per ongeluk net voor een al filterende motor spring, en andere filterende motoren kunnen mij ook zien.
 
4. Als de file nog stiller gaat staan (of volledig stil) is het de makkelijkste positie om tussen de twee stroken te gaan filteren. Zo heb ik al zicht op de mogelijkheden, ik kan ook makkelijk zien of ik niet per ongeluk net voor een al filterende motor spring, en andere filterende motoren kunnen mij ook zien.


Heb je 15 jaar moeten denken, over dit antwoord? ;)
 
Dit topic is leerzaam en zou in een kennis database van M-F moeten
 
Heb je 15 jaar moeten denken, over dit antwoord? ;)
Pardon?

Ik wou eigenlijk aansluiten bij de mensen die zeggen dat ze op de linker baan achter het rechterwiel van de voorliggende auto rijden.
Ook al is het misschien niets heel bijzonders of vernieuwends vond ik dat, gezien de lijst die daar gemaakt werd, het erbij mocht... is er iets mis daarmee?

En ik rij geen 15 jaar motor, dus nee, zo lang heeft mij niet gekost... en het zou alsnog een rare forum worden als iedereen 15 jaar wacht voordat ze reageren^^
 
Pardon?

Ik wou eigenlijk aansluiten bij de mensen die zeggen dat ze op de linker baan achter het rechterwiel van de voorliggende auto rijden.
Ook al is het misschien niets heel bijzonders of vernieuwends vond ik dat, gezien de lijst die daar gemaakt werd, het erbij mocht... is er iets mis daarmee?

En ik rij geen 15 jaar motor, dus nee, zo lang heeft mij niet gekost... en het zou alsnog een rare forum worden als iedereen 15 jaar wacht voordat ze reageren^^

Dat klopt, maar dat is wel wat je dus gedaan hebt, gereageerd op een bericht dat 15 jaar geleden is geplaatst :?
 
Dat klopt, maar dat is wel wat je dus gedaan hebt, gereageerd op een bericht dat 15 jaar geleden is geplaatst :?
wat is daar het probleem aan? Mag dat tegenwoordig niet meer van de jonge generatie?

Het is juist zo fijn dat jullie kunnen profiteren van de kennis van de oude generatie. Maar zoals met de meeste pubers willen ze alles zelf ontdekken en zich afzetten tegen de oude kennis. Tot ze een probleem hebben. Dan komen ze huilend bij je aankloppen :j
 
Dat klopt, maar dat is wel wat je dus gedaan hebt, gereageerd op een bericht dat 15 jaar geleden is geplaatst :?

Ouch... Ok, dat had ik niet gezien eigenlijk... Ik snap de reactie beter nu. Ik dacht dat je bedoelde dat mijn reactie zooo bij de hand was...

Ik zag dat onderwerp als actief, gezien er niet ongelooflijk veel posts waren ben ik gewoon vanaf het begin gaan lezen, zag iets waarop ik een aanvulling had, maar op mijn telefoon heb ik die kleine letters van waneer die was over het hoofd gezien...

Sorry dat ik de reactie verkeerd heb opgevat. Was meer als grapje bedoeld neem ik aan?
Zonder de context (in mijn hoofd) van de 15 jaar gat is ie verkeerd binnen gekomen...

Dat klopt, maar dat is wel wat je dus gedaan hebt, gereageerd op een bericht dat 15 jaar geleden is geplaatst :?
wat is daar het probleem aan? Mag dat tegenwoordig niet meer van de jonge generatie?

Het is juist zo fijn dat jullie kunnen profiteren van de kennis van de oude generatie. Maar zoals met de meeste pubers willen ze alles zelf ontdekken en zich afzetten tegen de oude kennis. Tot ze een probleem hebben. Dan komen ze huilend bij je aankloppen :j

Mee eens... Ik denk dat ik nog onder de "jongere generatie" val... Maar ik weiger geen kennis!
 
Dat is bij zo'n onderwerp dat nog steeds actueel is helemaal niet erg :?
wat is daar het probleem aan? Mag dat tegenwoordig niet meer van de jonge generatie?

Het is juist zo fijn dat jullie kunnen profiteren van de kennis van de oude generatie. Maar zoals met de meeste pubers willen ze alles zelf ontdekken en zich afzetten tegen de oude kennis. Tot ze een probleem hebben. Dan komen ze huilend bij je aankloppen :j

Wie heeft dit ooit gezegd? Ik lees "erg" en "probleem"? Waar lezen jullie dit?
Zie de reactie van MLC, hij had het niet door. Dat was ook volledig uit zijn reactie op te maken dus vandaar dat ik erop reageerde. Of MLC nam ons in de zeik, dat had ook gekund.
Jeez chill..
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft dit ooit gezegd? Ik lees "erg" en "probleem"? Waar lezen jullie dit?
Zie de reactie van MLC, hij had het niet door. Dat was ook volledig uit zijn reactie op te maken dus vandaar dat ik erop reageerde. Of MLC nam ons in de zeik, dat had ook gekund.
Jeez chill..

Ik neem niemand in de zeik...

Ik had echt niet opgelet van waneer welk post was, en ik voelde me dus een beetje aangevallen door Wil79... Maar toen ik erop gewezen werd (door Zerol) dat ik de datum van de post waarop ik reageerde over het hoofd had gezien werd mij duidelijk dat het aan mij lag en dat ik iets anders had geïnterpreteerd dan hoe het bedoeld was...

Wat mij betreft is het vanaf daar helemaal ok! Ik heb iets verkeerd begrepen, ik zie het en snap waarom, heb mijn excuses aangeboden voor het verkeerd opvatten... Ik zie niets ergs of problematisch...
 
Ik ook niet! En ik heb het hele topic uiteraard doorgelezen doordat hij weer boven water kwam :-)
 
het feit dat er iemand op attent gemaakt wordt op een negatieve manier is al om te jankenNee, omdat het nog steeds actueel is. Het zijn @#$% geen nieuws berichtenik bedoel maar :')
Wauw, jij bent een zuur persoon zeg :') .
Iemand ergens op attent maken mag in jou ogen dus niet en wordt meteen als negatief bestempeld. Ik zou niet altijd dingen invullen voor een ander of doe je dat altijd meteen?
Ik vond het juist grappig dat hij precies deed wat hij absoluut NIET wou.. Vandaar het dikgedrukte gedeelte. SORRY! Het spijt me.
 
Wauw, jij bent een zuur persoon zeg :') .
Iemand ergens op attent maken mag in jou ogen dus niet en wordt meteen als negatief bestempeld. Ik zou niet altijd dingen invullen voor een ander of doe je dat altijd meteen?
Ik vond het juist grappig dat hij precies deed wat hij absoluut NIET wou.. Vandaar het dikgedrukte gedeelte. SORRY! Het spijt me.

De mensen die sinds 2003 al mee doen hier worden langzaam ouwe brompotten. Kunnen wij ook niks aan doen. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan