hoe extra stroomaansluitingen voorzien? waar kopen?

2712

MF veteraan
4 mrt 2008
4.298
1
Beste,

Ik wil voor mijn reis enkele 12v uitgangen voorzien op mijn motor.
zijn hier kits voor te koop die je op je batterij kunt aansluiten en ergens in de cockpit kunt bevestigen? Ik vind 12v outlets die je op de batterij kunt aansluiten maar deze zijn nooit voorzien van een zekering of vochtvast.

Hoe pak ik dit het beste aan? heeft er iemand tips?

mvg
 
die bovenste heeft een kleine stekker ('small standard socket') en is volgens mij de verkeerde

tenminste die jij hebt is de standaard 'auto' 12V stekker als ik het zo zie

ik heb volgens mij dezefde maar dan via motozoom gekocht, die is duurder zie ik net

http://www.motozoom.nl/webshop/meer...refix=EZ&SID=10561544&SToken=C26D2F77026BEC94

klopt, dat is het verschil, maar tenzij je apparaten met "standaard" stekkers aan gaat sluiten zou ik kiezen voor de kleine stekker, hierbij is de stekker-contactdoos verbinding een stuk steviger als de standaard auto-aansluiting.

en jep, Motozoom is altijd een paar euro duurder als Louis, vandaar dat ik altijd bij louis bestel.
Overigens zal het spul ook echt ook wel op andere plaatsen verkrijgbaar zijn, zoals bv bij www.conrad.nl
 
Laatst bewerkt:
die kleine stekker, ik heb precies nog nooit een toestel gezien met zon stekker, of ik ken het verschil niet.

Goed om te overwegen, het is voor het laden van gsm/laptop/ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan