Hoe gebruik jij je motor

Vinz

Die hard MF'er
30 jul 2002
497
0
Den Hoorn
Lijkt me wel leuk om eens te kijken wie hier zijn motor voor woon-werk verkeer gebruikt, en wie hem meer gebruikt om te toeren.
 
Zie je maar weer hoe actief dit forum wel niet is, ik post een berichtje, heb de poll nog niet toegevoegd, en daar staat al een reactie :)

Zelf gebruik ik hem bijna alleen maar voor woon-werk verkeer. Ideaal en scheelt een hoop file-ergernis (alhoewel je nog wel goed uit je doppen moet kijken voor mensen met een stijve-nek-die-niet-goed-in-spiegels-kijken)
 
ik voor alles en heb gekozen voor ik woon en werk op de motor want ik werk ook nog eens in een motorzaak en als er vlug iets gehaald moet worden doe ik dat soms zelf ( op de motor ofcourse )
heb ook geen andere keus ( vindik niet erg hoor ) want heb alleen een motor rijbewijs :P
 
Af en toe woon werk verkeer.

( poll in de andere werkt niet goed of is niet compleet )
 
ik heb em wel nog niet maar ik zal em voor alles gebruiken aangezien ik geen koekblik heb :)
 
de vraag is niet hoe gebruik je hem
maar hoe misbruik je hem

gaaaaaaaaaaaaaaaas zoals Max al zei :)
 
woon-werk en de rest. maar nu staat ie stil :( ;(
maar ik voor tijdelijk een goedkope honda cm400 gekocht om toch te kunnen rijden terwijl de bandit in reparatie is.
 
puur voor de fun!!!, maar wel tot pekel op de weg en vanaf pekelvrij...

motor is voor mij puur speelgoed, maar wel de ultieme manier van ontspannen, afreageren, adrealinekick etc. etc. ..... kortom beter dan sex! *D motorrijden is pure Rock & Roll!! Hey Ho Let's Go!
 
Ik gebruik em voor alles.. mainly fun...

Maar slecht weer houd me ook niet tegen.
Gewoon rijden met die hap!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan