Hoe hard moet je rijden..

Ok, dat weten we dan ook weer :?


Nu maar slotje dan ?
 
Dat was al een tijdje bekend...teminste op de duitse zender was het ook al te zien(half jaartje geleden) en net pas inderdaad op top gear te zien :?
 
Dat was toch al een heel tijdje bekend. Geloof ik ook al een hele tijd terug op Top Gear gezien inderdaad. (Zal vast de BBC geweest zijn dan). Ik ga het niet proberen iig... Niet dat ik dat kan op dat brikkie van mij maar dat terzijde ;)
 
ja, die was uit 1843 ong.

james was er niet eens bij en die is de coolste. stoicijnse brit "I refuse to run on television" :}
het nieuwe seizoen op bbc is net afgelopen '(
 
was gewoon op n testcircuitje... oud vliegveld ofzow...

sorry voor het oude nieuws
rolleyes_big.gif
 
Daar heb ik ook niks aan, zou wel eens willen weten op wat voor weg het geldt 8-)

maakt nie uit welke weg ut is, zolang er maar n flitspaal staat en je de 270 kan halen. mocht jij in n 50km/h gebied de 270 kunnen halen
schchtrn_11.gif
dan wor je nie geflitst *D
 
maakt nie uit welke weg ut is, zolang er maar n flitspaal staat en je de 270 kan halen. mocht jij in n 50km/h gebied de 270 kunnen halen (Afbeelding) dan wor je nie geflitst *D


Er zijn hier in de buurt bepaalde 60 km wegen waar je dat namelijk wel haalt, vandaar de vraag *D
 
Laatst bewerkt:
was van trouwens een kast die 2 keer flitsten.
heb ik hier nog nooit gezien bij die gatsokasten dat ze dat 2 keer doen.
trouwens zo hard loopt mijn SV niet eens :P
 
Vergeet niet dat het waarschijnlijk om 270 ECHTE km/u gaat.
Dus met je R6 aan 283 op de teller vrolijk voorbijrijen, ben je nog steeds zwaar de lul... ;(
 
zit je thuis vrolijk in je zetel. opeens politie aan je deur, die je motor inbeslag komt nemen, ja meneer u reed 269km/h. ben je ff zwaar gefuckt zeg.

als je echt wil kicken, duitse autobahn! voor de rest vrolijk het op 160-140 als max houden. in belgie toch
 
Terug
Bovenaan Onderaan