Hoe hard wil jouw 25kw motor?

In mijn laatste ritje heb ik ook 'ns gekeken hou hard ie nou eigenlijk wil...
25kw zxr400 --> met veel zij en rukwinden liep de teller op tot 185! 8-)
Ik ben gelukkig meer van het optrekken en 't geluid, hard gaan komt over 2 jaar nog wel :Y
 
In mijn laatste ritje heb ik ook 'ns gekeken hou hard ie nou eigenlijk wil...
25kw zxr400 --> met veel zij en rukwinden liep de teller op tot 185! 8-)
Ik ben gelukkig meer van het optrekken en 't geluid, hard gaan komt over 2 jaar nog wel :Y

:^ , alleen heb ik geen geluid en ben ik niet snel weg. Hard door bochten is wel leuk. Bandjes zijn helemaal aan het opruwen O-) en zx-10r tjes op einde a4 zie ik in mijn spiegel verdwijnen bij 130 O-)
 
Mijn sv'tje wil nog steeds niet harder dan 165. een voordeel: kan ik iig mn rijbewijs niet kwijtraken op de snelweg. 8-)

Uhuh... :)
Als je 25 kw rijdt heb je ook een beginnersrijbewijs *D
Als ik jou was zou ik er iig nog even over nadenken :P

[edit]

Oh niet gekeken dat er meerdere pagina's waren :D
Beetje oude post he ;)
 
Tot nu toe 140-150 op teller.. zxr400 25kW
Kan nog wel wat harder, maar doe rustig aan, heb mn rijbewijs nog geen week :z
 
175 km per uur Honda CBR 600 f3

maar dat is wel met 25kw tuned :9

ik kan denk ik nog wel iets sneller maar dan doe je er wel lang over...
 
Hey luitjes,

Ik rijd op een zx6r 25 KW, ik kan tot 7000 toeren normaal doortrekken, maar daarna heeft die een soort dipje waarna hij vanaf 8000-9000 toeren weer trekt, maar uiterraad is dit nutteloos, ik rijd dus ook altijd tot dit dipje. Wat ik me afvraag, hebben jullie ook zo'n soort dip (gekregen)? Ik denk dat het iets te maken heeft met de ring die erin is gekomen, en in dat toeren er een bepaalde negatieve resonantie is in de inlaat, dit is het enigste wat ik zo logisch kan verklaren.

Groeten,

Een nog 1,5 jaar lijdende 25kw'er
 
Uhm mijn Gsje kan maar 120 en dan duurt ut ff voor hij 140 rijdt....... en dan wil ik wel harder maar me gs niet |(
 
Laatst bewerkt:
mijn kawa gpz 305 155 in de 5e versnelling druk je hem naar 6 blijft die het zelfde rijden :+
 
Hey luitjes,

Ik rijd op een zx6r 25 KW, ik kan tot 7000 toeren normaal doortrekken, maar daarna heeft die een soort dipje waarna hij vanaf 8000-9000 toeren weer trekt, maar uiterraad is dit nutteloos, ik rijd dus ook altijd tot dit dipje. Wat ik me afvraag, hebben jullie ook zo'n soort dip (gekregen)? ...

Mijn 25kw CB500 heeft ook zo'n dipje. Vooral tussen de 6.000 en 8.000 merk je dat hij begrensd is tussen de 8.000 en de 10.500 trekt hij wel weer redelijk.

Ik heb nog niet harder dan 145 gereden op de teller, maar die moet ik nog een keer na kijken. Laats reeds is om 10 uur s'avond volgens de teller netjes 120 op de snelweg en ik bleef maar auto's in halen, is ook niet normaal.
 
Mijn szr gaat 170 met 25kW-shit en 190 zonder :)
Ik moet eigenlijk nog tot augustus 2008 met 25 kW,maja boeiend
 
Mijn mitotje loopt tegen de 200 op zn teller maar ik heb et idee dat de vertanding nog te lang staat.

Hij haalt zijn toeren niet helemaal in zijn 7.
 
met mijn sv-tje 170 was wel ongeveer de top. liggend op de tank.

me gsxr 600 nog niet kunnen proberen met 25kw kit...komende week hopelijk als het weer een beetje mee zit.
 
175 km per uur Honda CBR 600 f3

maar dat is wel met 25kw tuned :9

ik kan denk ik nog wel iets sneller maar dan doe je er wel lang over...

Bij mij is het met 170 km/h helemaal op (Honda CBR600 F3)!! Reed achter een 600rr, en die kerel maar achterom kijken waar ik bleef.... -O-

Ach, nog maar 4 maandjes *O*
 
Hey luitjes,

Ik rijd op een zx6r 25 KW, ik kan tot 7000 toeren normaal doortrekken, maar daarna heeft die een soort dipje waarna hij vanaf 8000-9000 toeren weer trekt, maar uiterraad is dit nutteloos, ik rijd dus ook altijd tot dit dipje. Wat ik me afvraag, hebben jullie ook zo'n soort dip (gekregen)? Ik denk dat het iets te maken heeft met de ring die erin is gekomen, en in dat toeren er een bepaalde negatieve resonantie is in de inlaat, dit is het enigste wat ik zo logisch kan verklaren.

Groeten,

Een nog 1,5 jaar lijdende 25kw'er

ja ik heb hier ook last van, ik heb ook een zx6r 25kw en merk dat hij bij de 7-8000 toeren ook redelijk dood is en het zeker tijd is om te schakelen....

Jammer want bij normale motoren begint de echte trek kracht dan toch pas??

Tja daarom is het een 25kwtje


Heb de 175 wel aangetikt maar veel harder kan niet denk ik!
 
Laatst bewerkt:
ik heb een s2r op 25kw. Hij gaat 80-90 in zijn één, 130 in zijn twee en 180 in zijn vijf. In de zesde versnelling gaat hij 170 B|... Duss ja die gebruik ik maar niet. Maar 180 is niet relax! mijn helm wordt dan tegen mijn neus geduwd...
 
nou vandaag me 25kw set laten inbouwen. Op de heen weg nog net niet de 200 aangetikt (volvermogen) terug weg met 25kw was nu 148 de top, maar nog niet echt een lange rechte vrije weg gehad helaas.

Tis echt een teleurstelling om naar 25kw te gaan op een gsxr600 k4 :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan