slijtboutje
MF veteraan
- 15 okt 2001
- 3.201
- 10
of kijk in de Performance Bikes van April 2002, daarin wordt ie uitgebreidt getest "tegen" een VFR800FI en Cagiva Navigator
(blad is te koop bij betere boekhandel, en het is overigens wel een engels blad..)
996 blokkijk fff hier www.biggelaar-performance.com
enne hier natuurlijk www.ducati.com
De ST4S is een sport-touring fiets met 996 blok.
April 2002? Blad uit de toekomst?!
de kwaliteit is al jaaarrreeennn!!! ok maar het euvel zat hem altijd in het ONDERHOUD !!
De st4s in een prachtige fiets met verdomd goede rij eigenschappen en die ook kwa vermogen absoluut niet flauw is.
of je nu 2000 km achter elkaar wild rijden of een wheely wilt maken hij leent zich overal voor ik heb bij BIGGELAAR-PERFORMANCE al verschillende mensen gesproken die er 1 hebben en die zijn er uiterst tevreden over !!!
een maat van mij reed trouwens vorig jaar nog op een getunende st4 en reed er zelfs mee op het circuit ( heeft er zelf een rsv 1000 mee los getrokken )
en over kwaliteit gesproken ik heb een ducati met bijna 60.000 km erop en de orginele lagers zaten nog in mijn blok ( deze zijn vervangen ivm extreme tuning )als je nu echt goed geinformeerd wilt worden moet je eens naar biggelaar bellen zie voor adres en tel.nr.
www.biggelaar-performance.com
de kwaliteit is al jaaarrreeennn!!! ok maar het euvel zat hem altijd in het ONDERHOUD !!
De st4s in een prachtige fiets met verdomd goede rij eigenschappen en die ook kwa vermogen absoluut niet flauw is.
of je nu 2000 km achter elkaar wild rijden of een wheely wilt maken hij leent zich overal voor ik heb bij BIGGELAAR-PERFORMANCE al verschillende mensen gesproken die er 1 hebben en die zijn er uiterst tevreden over !!!
een maat van mij reed trouwens vorig jaar nog op een getunende st4 en reed er zelfs mee op het circuit ( heeft er zelf een rsv 1000 mee los getrokken )
en over kwaliteit gesproken ik heb een ducati met bijna 60.000 km erop en de orginele lagers zaten nog in mijn blok ( deze zijn vervangen ivm extreme tuning )als je nu echt goed geinformeerd wilt worden moet je eens naar biggelaar bellen zie voor adres en tel.nr.
www.biggelaar-performance.com
Aan je icoontje te zien ben je zelf ducatist. Dit stukje uit moto 73 had ik zojuist zelf ook gelezen en stemt hoopvol.
Hoe zijn jouw eigen ervaringen met kwaliteit onderhoud en kosten?
ben benieuwd.
Ik denk dat je deze vraag aan mij stelt?
Zie mijn eerste reactie: http/80.247.200.18/forum/topic.php?id=4204&singlepost=86745
Ik heb nog geen onderhoud laten uitvoeren dus kan niet zo veel zeggen over de kosten. Heb de motor sinds november. Alleen meteen na aankoop (occasion) had ik een probleempje met de startmotor.
Arbeidsloon voor een grote beurd is volgens de site www.biggelaar-performance.com zo'n 9 tot 10 uur a 75 gulden/uur= 750 piekjes. Da's niet zo schokkend. Eerlijk gezegd let ik niet heel erg op de kosten. Ik wilde gewoon deze motor. Eventuele kosten zijn van latere zorg
met het euvel bedoel ik dat er een hoop dealers waren/zijn die niet precies wisten war ze mee bezig waren voorbeeld: bij safe eindhoven wordt een 996 afgeleverd binnen een uur kuip erop spiegels eraan en klaar is safe.Wat je bedoel je precies met "het euvel is het onderhoud"?
Is daar mee bedoeld dat het duur is, dat er erg veel onderhoud nodig is of dat de kosten meevallen mits er onderhoud gepleegd wordt.
Kun je mij een idee geven van wat er wel of niet mis ging met jouw duc en wat je kwijt bent aan onderhoud in tijd en kosten?
Alvast bedankt
Op zaterdag 16 maart 2002 02:31 schreef WHEELY-FREAK het volgende:ik heb aan mijn duc nooit iets abnormaals gehad alleen de normale slijtage ( banden-remmen-koppeling-enz )
maar ik zou zeggen als je nu echt he fijne ervan wild weten moet je een keertje naar oisterwijk komen voor een babbel en een bakkie koffie
Kleppen stellen is verl. tijd! Heeft electronische injectie.
Hij heeft nu het 996 blok en bij exacte meting geeft hij 123 pk en een top van 252 km/h.
Ik zou het wel weten!!
Ljuist!
als je injectie hebt zitter er geen kleppen meer op je motor