als je verder wil, zal ik maar zeggen, dan kun je beter aan de vering gaan denken om die (lees beter) harder of straffer te zetten, dan krijg je meer bodemvrijheid.
bij mijn gpz kan ik de exenter een halve slag verdraaien en zo meer grondspeling krijgen.
ik ben op assen met een zelfde motor onderuit gegaan nadat aan beide kanten de uitlaat aan de grond zat en dan komt het achterwiel los,........probleem!
middebok was verwijderd, en dat is ook noodzaak.
ook kun je iets winnen met andere banden voor de volgend keer, en dan bedoel ik de hoogte van de band, geen 120/60 maar 120/70.
geen 180/55 maar 180/60. bijvoorbeeld,schild al een stuk.
je vraagt of het platter kan als je aftekening op de band op de rand zit, andwoord JA, zelfs nog al wat, maar dat is wel het gebied waar het driften op kan treden.
ik zou geen 020 meer opleggen als ik jou was maar gaan voor een 010 of de nieuwe 014.
en hoe plat ga je werklijk, als je de spanning maar laag genoeg zet komt de rand van de band bij rechtuit rijden al in zicht, en die is dus ook van belang bij een goed bochten gedrag.
ik beriddeneer altijd NA een valpartij dat daar dus de grens lag, maarja dan lig je