Hoe ver Beïnvloed. een motor je leven

Mwoaa..had jaren een lease auto. Maar vond er geen moer aan. Keek er niet naar om. En nu..na omstandigheden een motor gekocht. Mijn enige vervoermiddel. En ik vind het geweldig. Regen, wind...het deert me niet. Kom altijd met een big smile van de motor af. Altijd een praatje met andere motorrijders (en al helemaal als er een MF sticker achterop prijkt). Mijn leven veranderd? Dacht het wel! Maar ten goede! :]
 
Ik heb altijd nog een dikke 3% van mijn tijd dat ik niet aan motors probeer te denken, en van die 3% probeer ik 99% mezelf op een andere gedachte te brengen.
Al moet ik wél toegeven dat als er een vrouw voorbij loopt/in de buurt staat, die er extravagant uitziet en ook nog eens een flinke voorgevel heeft, ik voor 101% niet meer aan motorfietsen denk :+
 
Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Ik ben motorrijder namelijk. Wat erger is. Mijn vrouw is dat ook.

geen sex in bed maar op de mtor dus? :X :+

Ik heb altijd nog een dikke 3% van mijn tijd dat ik niet aan motors probeer te denken, en van die 3% probeer ik 99% mezelf op een andere gedachte te brengen.
Al moet ik wél toegeven dat als er een vrouw voorbij loopt/in de buurt staat, die er extravagant uitziet en ook nog eens een flinke voorgevel heeft, ik voor 101% niet meer aan motorfietsen denk :+

:} AMEN! :}
 
mijn vriendin wordt helemaal knettergek van me.. ik heb het virus ook te pakken, maar aangezien ik nog geen motor heb spendeer ik sowieso 3 uur per dag aan MF lezen, en marktplaats bijhouden :) Vindt ze niet altijd even leuk, maarja..
 
Sinds ik een motor heb ben ik er flink wat tijd mee bezig. Rijden, onderhoud en geld erin stoppen...Daarnaast heb ik er nu een gebroken sleutelbeen aan over gehouden en wat andere krassen...

Dus: Ja, het beinvloed me. :)
 
Als ik een kort ritje moet doen, 2km ofzo. Dan vin ik het zonde om 'maar' 2km te doen, neem ik nog wat extra baantjes erbij enzo 8-)

Rijden voor de fun doe ik ook wel veel :]

Enkel jammer dat benzine zo belachelijk duur is tegenwoordig, als je dan op het einde van de maand een overzichtje krijgt van de bank van de verbruikte benzine/geld dan schrik je wel even :X

Rijden helpt ook goed als ik problemen heb of humeurig ben, wil ik ff alleen zijn met mn motor en een lekker stuk rijden op verlaten weggetjes.
 
euhm, Ik rijd er dagelijks mee naar mijn werk en in mijn vrije tijd rijd ik overal naartoe op de motor. Daarnaast tour ik nog al eens doelloos rond en heb ik een permanente rugblesure aan een motor ongeluk overgehouden (15 meter asfalt van heel dichtbij bekeken). Ik heb een schuur achter mijn huis gebouwd voor alleen de motor zodat ie mooi droog kan staan en heb mijn hele tuin erop aangepast.Maar voor de rest heeft het geen enkele invloed op me.
Ik ben sterker dan mijn motor en hij zit echt niet continu in mijn gedachte.

Groet Rutger
 
Rij al wat jaartjes motor en met veel plezier maar eenmaal een gezin stichten heeft dat ook zijn keerzijde fin niet maar het feit dat ik alleen mmoet rijden zonder mijn kids en vrouw is niks,zijspan moet je bij mij niet aankomen
Wel veel met motoren lopen knutsellen en knoeien (leergeld moeten betalen)tot 3 jaar terug gestopt dacht ik
Nou,ik verzeker je,je raakt het niet kwijt 2 maanden terug komen die kriebels weer.Inmiddels alweer 3 motors(binnen 2 mnd) verder eindelijk een waar ik mijn zinnen op zet deze gaat kaal moet weer bezig en ben helemaal weer in de ban van het gebeuren en ik wil er nooit meer mee stoppen ze mogen mij wat dat betreft wel oop mijn bike begraven..............
IK BEN GEK(op motors) :]
 
Rij nu al weer 12 jaar en stond toen ik 3 was voor het eerst naast het circuit
Dus dat zegt genoeg lijkt me in ieder geval is het (gevoel) nooit over gegaan en dat wil ik graag zo houden.
 
Ik beleef een hoop lol aan het motorrijden zelf, maar ook geniet ik van een aantal andere voordelen. Mijn reistijd is korter en betrouwbaarder. In de auto weet ik nooit hoe lang het gaat duren, maar met de motor weet ik dat ik tussen de 30 en 45 minuten kwijt ben (veel filerijden houdt best wel op). Daarnaast kan ik opstaan wanneer ik wil: als ik vroeg weg wil: ok, maar als ik besluit me nog een keer om te draaien dan sta ik niet hopeloos vast in de file en heb ik geen parkeerproblemen.

Motorrijden heeft best wel mijn kwaliteit van leven verbeterd :)
Klinkt misschien raar als tegelijkertijd in een paar topics wordt stilgestaan bij het drama weekend in Duitsland
 
Niet zo'n grote invloed eigenlijk, het is leuk, rij zo goed als elke dag, maar je moet het niet gaan overdrijven...ik ben geen ander mens geworden erdoor ;)
 
Ben altijd met motoren bezig, dan wel hier op MF, dan wel zoeken naar onderdelen, dan wel gevonden onderdelen te monteren. Of aan het na denken en plannen hoe ik de motor kan verbeteren.
 
ik wil heeeeeel graag een supermotard. maar jah, ben 18, dan wil je alles. maar het geld is er nog niet omdat je scholier bent :( , dus maar afwachten tot later

maar wat wel mooi is, ik ben dus bezig met alles beetje bij beetje in te zamelen zeg maar. motorlaarzen heb ik al (Voor de crossmotor, ook geschikt voor sm), helm heb ik al, motorhandschoenen ook. motorrijbewijs ga ik binnenkort mee beginnen.

en ga zo maar door, en alles op zijn tijd.
dan is het later, als ik geld heb voor een motor, het totaal plaatje ook niet zo duur meer omdat je dan al bijna alles hebt }) .
ik zit dan ook behoorlijk veel uurtjes op mf hier :)
 
Het motorBEWIJS heeft heel veel in mijn leven veranderd. Sinds de vorige zomer non-stop aan het werk tussen school/stage door. Ik heb geen tijd meer genomen voor vrienden/uitgaan etc. etc. Geen vakantie.

Elke euro gaat naar de bankrekening voor mijn motor... maar ik weet wel wat ik afgelopen jaar heb gedaan misschien iets teveel van het goede was. Echter zet ik nog 4 maanden door totdat ik een motor kan gaan kopen!
 
Te veel :X

Ben er zoo mee bezig dat school er echt onder lijdt O-) Zo`n 5 uur per dag op internet alleen maar motoren :P
Alleen maar plaatjes kijken en verhalen lezen en werken :z

Eén week nadat ik 18 werd reed ik op een zx-6r `99
Nu wordt ik over een kleine 2 maandjes 20 en mag ik gelijk me R6 2004 ophalen *D

Ik denk echt zo`n 90 a 95 % van de dag aan motoren. Echt te veel eigenlijk.

Je zegt gewoon tegen meiden nee om te blijven slapen omdat je de volgende ochtend motogp wilt zien of zelf wilt gaan motorrijden |(

Je sluit je toch wel af van je vrienden door zoveel te werken. Maar daar heb je wel wat voor terug en dit is me laatse jaar school dus daarna haal ik alles weer in ;)
 
Toen ik sommige mensen wel eens hoorden vertellen over Motor rijden :] is een way of life, had ik zoiets van tuurlijk ben blij dat ik die helm niet meer op m`n kopie hoef sinds m`n auto rijbewijs.
Maar toen plots veranderde m` n gedachten bij de eerste les, Het zou toch wel eens zo kunnen zijn dat het echt een way of life is. Ik had zelfs plezier tijdens het lessen en toen eindelijk het papiertje gehaald een motor gekocht m`n grootste trots, want ja ja bent er nog zuiniger op dan op je vriendin.

Als ik de tijd heb ben ik wel heb al 5 vrienden aan het motor rijden geholpen en als ik aan het werk ben probeer ik altijd ff een praatje te maken met voorbij rijden de motor rijders of in ieder geval een klik naar het voor bij rijdende spul :}
Motor rijden is hemels
 
Terug
Bovenaan Onderaan