hoe was endurance?

pruus

Die hard MF'er
3 dec 2002
255
0
roermond
Heb zoeven een filpie bekeken dat een vriendelijk iemand had opgenomen van de start a` la le mons. Prima! Maar wat mij opviel was dat er maar zo'n man of 20 vertrokken. Iedere starter heeft 3 teamgenoten dus 80 inschrijvingen?
Mischa? Organisatie?
 
waren 25 teams vlgs mij met 4 man
Er eindigden 25 teams van de 29 die begonnen waren. Knap, want het waren best rare omstandigheden met soms harde wind en water.

Filmpje, is nog niet helemaal af ...

EDIT
De ZAC site is de enige plek met werkende links naar de videoverslagen omdat mijn providers te weinig dataverkeer toestaan en ik steeds moet schuiven ...
/EDIT
 
Laatst bewerkt:
Het begin was goed. Mooi weer een leuk team.
Ik moest als eerste trainen. Rondjes gereden. Als team geoefend met transponder wissel etc.
In het laatste kwatier het gas goed erop gezet.
Mijn eigen record verbeterd naar 1:13.85, en dat voor mijn derde ZAC dag.
De volgende ronde weer wat tijd proberen te winnen.

Voorband glijdt weg in de Gerlach bocht. Bij ongeveer 140 km/uur de zandbak ingevlogen.
Kon niet meer verder rijden.
Schade aan motor redelijk groot. Fysieke toestand stijf, blauw en verrekt.

De grens in de Hugenholz is nu bekend.

Volledig verslag met foto's komt nog op de site

Groeten Albert

 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik bij de pitsmuur met de bordjes gezwaaid om het team binnen te halen. Dit jaar zat ik voor het eerst zelf op de motor *D .
Eerste echte wedstrijd die ik gereden heb, dus dat was allemaal wel spannend.
In de vrijetraining heb ik voor mijn gevoel erg lekker gereden. Hier en daar kon ik best een stukje harder, maar het begin voelde goed.
De wedstrijd zelf ging ook lekker. Soms was de baan goed nat en was het een beetje glijden. Eén maal had ik een klein highsidertje, waarbij ik plotseling op de tank kwam te zitten. Behoorlijk schrikken, maar ook dat is weer goed afgelopen.
Ons team bestond uit Albert, Raúl, Mark en ik zei de gek, Merle. Mark hadden we voor de race even geadopteerd. Zijn familie heeft ons goed voorzien van de hulp die hier en daar nodig was. Super!
Uiteindelijk zijn we 16de in het eindklassement geworden.
Vond het een leuke dag en een hele ervaring rijker. Op naar de volgende wedstrijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan