Hoe zit het met de peekaa's van een Blackbird?

Nitromax ook eindelijk gesetteld in z'n nieuwe woning *D

Ook weer tijd gehad om zijn peeceetje weer aan de gang te krijgen :+
Nope, vanaf het werk, thuis nog steeds geen aansluiting gemaakt ( laten maken ). Ben er eigenlijk nog niet treurig om, lekker veel tijd over zo zonder Internet thuis ( had je een jaar geleden niet mee aan moeten komen! )
Soms wel onhandig als je snel ff iets op wilt zoeken in het weekend of 's avonds.
 
ik heb een blackbird uit 2000 met 164pk op krukas. pijpjes erop 4 pk winst?

dus 168...
als ik 20 pk verlies heb...wat reeeel is...heb ik er net zoveel als jij...

daarom zei ik al...een powercommander heb ik niet nodig :) :) :) :)
en als ik er wel een powercommander op zet...heb je zelf gezegd...gix :) wordt het helemaal beestachtig,... :) hehehe...ik kan niet wachten!!! :)
ff reageren, Mijn Black Bird 2001 met Bos dempers en powercommander en K&N Filter 138 ah/a wel 112Nm ah/a.

Mijn huidige Gixxer 148,5 ah/a met laser HotCam en K&N :} :} :} :}
 
porsches zijn niet begrenst...en de 911 turbo loopt net over de 300... :)

ferraries zijn ook onbegrenst...een 360 modena haalt geen 300...loopt maar 260 of 270 ofzo...

moet je toch wel een zak met centen uitgeven om over die 300 te komen... :)

Uhm posches zijn toch begrensd bij 250 Km's ???? Dus wie haalt jullie in????
 
ik heb een blackbird uit 2000 met 164pk op krukas. pijpjes erop 4 pk winst?

dus 168...
als ik 20 pk verlies heb...wat reeeel is...heb ik er net zoveel als jij...

daarom zei ik al...een powercommander heb ik niet nodig :) :) :) :)
en als ik er wel een powercommander op zet...heb je zelf gezegd...gix :) wordt het helemaal beestachtig,... :) hehehe...ik kan niet wachten!!! :)

Zet dat ding nu maar een keer op een Dynobank dan zien we wel wat dat ding er uit spuugt ;)


Enne Duitsland?? Morgen met Maximum. Kom je ook???11.30 Heerlen en dan de bahn op :} :} :} :} :}
 
sjonge jonge...

1 dag van te voren..zeggen dat je naar duitsland gaat...
daar heb ik wat aan...dan kan ik toch niks regelen...

morgen komen me nieuwe set rennsport erop, deze is versleten na 4000km.

moet weer ff een nieuw setje bestellen...
 
ik heb een blackbird uit 2000 met 164pk op krukas. pijpjes erop 4 pk winst?

dus 168...
als ik 20 pk verlies heb...wat reeeel is...heb ik er net zoveel als jij...

daarom zei ik al...een powercommander heb ik niet nodig :) :) :) :)
en als ik er wel een powercommander op zet...heb je zelf gezegd...gix :) wordt het helemaal beestachtig,... :) hehehe...ik kan niet wachten!!! :)
Vergeet niet het gewichtsnadeel wat je hebt met je Blackbird, de soes is wel heel wat kilootjes lichter. Door die reden heb ik in het verleden al heel wat sprintwedstrijden gewonnen (daarmee bedoel ik echte wedstrijden). Voor 20kg meergewicht mag je wel weer wat pk-tjes uit de bus trekken hoor om het weer recht te trekken. 8-)
 
het voordeel is weer dat mijn voortrein zwaarder is...waardoor je weer harder op het gas kan...

dus die theorieen..daar geloof ik niet meer in...
dhr redgixx weegt weer wat zwaarder als ik...dus dat voordeel heb ik dan weer...

t zal om het even zijn denk ik...

blijft leuk ...dit... :)



Vergeet niet het gewichtsnadeel wat je hebt met je Blackbird, de soes is wel heel wat kilootjes lichter. Door die reden heb ik in het verleden al heel wat sprintwedstrijden gewonnen (daarmee bedoel ik echte wedstrijden). Voor 20kg meergewicht mag je wel weer wat pk-tjes uit de bus trekken hoor om het weer recht te trekken. 8-)
 
Met mijn SV pak ik die zwaare gasten met 140pk ahw zelfs.
Natuurlijk stop ik dan wel bij de 120 km/h, dit om oom agent tevreden te houden :P .
 
sjonge jonge...

1 dag van te voren..zeggen dat je naar duitsland gaat...
daar heb ik wat aan...dan kan ik toch niks regelen...

morgen komen me nieuwe set rennsport erop, deze is versleten na 4000km.

moet weer ff een nieuw setje bestellen...

Nie zeure...wij regelen dit soort dingen ook 1 dag vantevoren...leef het leven zoals het je uitkomt...
 
Vraag het maar aan Porky, kwam pas bij 120 langs.
King Edward net zo, DC en R1 Beest ook....
Geloof ie het niet, zet em maar is naast me, wil het best eens proberen tegen Gixxer.
 
Flauw grapje Bob,
maar het probleem is dat die sv's inderdaad snel wegkomen.
Zonder te wheelieen!
Dus op een R1 denk je,shit gasgeven!
En omhoog die voorkant,te laat......
Maarrrrr,als je echt een circuitstart maakt met hogere toeren en slippende koppeling,is die sv toch echt niks hoor.
Nogmaals,je verwacht het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan