Hoe zit het met de WHEELIES ?

11baby.gif

Op donderdag 07 februari 2002 13:17 schreef Lage CB het volgende:Heb je niks zinnigers te melden dan zo'n bordje te plaatsen?


})
 
Bij deze mijn excuses aan duderuud..


en ik denk dat wheely freak hier het beste kan wheelien als die met een een supersport 220 haalt op het achterwiel
 
Excuses accepted :)

Maaruh, ik moet nog een strijd zien tussen die 2...Max heb ik met mijn eigen ogen gezien (en heb er een divx-je van gemaakt), en wheely freak niet...dus...
 
Ik kom ook op 220 met vele metertjes hoor })
Enne, we gaan binnenkort maar een wheelyfilmpje maken...redbull, ik, wkj, wka, freak....eigen wheely team :)
 
ik vindt het wel gaaf die wheelie"s,vooral op de snelweg,met wat hogere snelheden,dat is toch gaaf?! vooral naast die slome automobielisten!je moet een ander ook wat gunnen! toooch!?echt kicke hoor!!
 
ik vindt het wel gaaf die wheelie"s,vooral op de snelweg,met wat hogere snelheden,dat is toch gaaf?! vooral naast die slome automobielisten!je moet een ander ook wat gunnen! toooch!?echt kicke hoor!!

Ja kicke tot je op je achterwiel een auto inhaalt en hij je niet ziet en even lekker op je weghelft komt omdat ie iemand wil inhalen die 1km/u zachter rijd dan hem. (en 'm dan nog eens inhalen met 1km/u verschil !) ach het geluk is dat je 'm dan nog zo links mogelijk op de weg kan gooien, maargoed, risico is groot dat je dan in de berm beland en wie weet wel erger.. :(

Ik pleit voor een aparte motorbaan ! :) SLOME mensen (nee, niet slome auto's, want een auto is zo sloom of snel als je er zelf in rijd) mogen elkaar niet meer inhalen.
 
mhhh denk dat ik toch maar een vtr1000 ga aanschaffen dat whiellien op een 600 vind ik niet zo fijn gaan...

krijg dat wiel nooit hoog de lucht in zeker niet in z'n 2...

help
 
mhhh denk dat ik toch maar een vtr1000 ga aanschaffen dat whiellien op een 600 vind ik niet zo fijn gaan...

krijg dat wiel nooit hoog de lucht in zeker niet in z'n 2...

help

Pak je de koppeling erbij..

Of vanuit zijn 1 en zodra die omhoog gaat gelijk naar zijn 2 trappen
 
jij hebt nog weinig ervaring met snel accelererende motorfietsen he? })

weinig ervaring idd, maar ik had het over auto's :) Die zo gvd traag inhalen, als je met een beetje snelheid aan komt, dat ze dan snel even nog een andere auto moeten inhalen en je zelf mot remmen. En nee, niet met mijn XR op de snelweg, maar gewoon in m'n auto.

Ach nog 6 maandjes :9~ en dan eindelijk van die achterlijke brommers af met 25kw. :r
 
weinig ervaring idd, maar ik had het over auto's :) Die zo gvd traag inhalen, als je met een beetje snelheid aan komt, dat ze dan snel even nog een andere auto moeten inhalen en je zelf mot remmen.
je begrijpt het echt niet he?
als jij een auto met een wheelie passeert, ben je die in een nanoseconde voorbij hoor... en natuurlijk kijk je ver vooruit of je inhaalactie nog problemen kan opleveren... of ben je dat deel van je motorrijles nu alweer vergeten?
 
jackass...misschien kan je goed rijden...maar het lijkt wel weer op een hoop stoere praat...

bericht voor maximum:
tijd voor een nieuwe competitie tussen jackass en max?

max...is de wheelieking van het forum...dus ja...er moet wat verdedigd worden...

he jack, als je strx je eigen fiets mag halen...25kw?
waarom vergeten jullie de boy`s uit oisterwijk altijd ,heb al eens met max gewheelied en denk dat ik het zeker wel netr zo lang of langer vol kan houden als max (of niet max???,bv die staande wheelie voordat jij rico beter ging bekijken }) })
zullen we dit jaar een competitie houden ergens in het land voor de officiele titel WHEELIE MASTER VAN HET FORUM oz zoiets ,ik doe zeker mee en mijn maatje wheelie freak ook wel
 
Bij deze mijn excuses aan duderuud..


en ik denk dat wheely freak hier het beste kan wheelien als die met een een supersport 220 haalt op het achterwiel
wheely freak doet een beetje overdrijven ,maar 200 haalt hij zeker wel op zijn 944ss , en de lengte word bepaald door de zin die hij heeft en de rest van het verkeer .mijn kunstje is de staande wheely ,tot de 5 versnelling wat neer komt op 215/220km per uur en ook rond de 1.5 tot 2 km of soms langer
 
Ik kom ook op 220 met vele metertjes hoor })
Enne, we gaan binnenkort maar een wheelyfilmpje maken...redbull, ik, wkj, wka, freak....eigen wheely team :)

dat moeten we zeker doen max er is niks leuker dan een dagje wheelien met zijn allen !!!!!!!!!
misc.php
 
wheely freak doet een beetje overdrijven ,maar 200 haalt hij zeker wel op zijn 944ss , en de lengte word bepaald door de zin die hij heeft en de rest van het verkeer .mijn kunstje is de staande wheely ,tot de 5 versnelling wat neer komt op 215/220km per uur en ook rond de 1.5 tot 2 km of soms langer

Ik heb hem al geregeld op 215 gehad en dan bedoel ik niet mijn bandenspanning

maar hier in de regio is redbullman the true wheelyking hij wheelied met alles van een elektrische step tot een ktm het maakt niet uit als het twee wielen en een motor heeft kan er mee gewheelied worden
 
Kan het dan aan het einde van de zomer ben ik ook aan mijn motorgewend en heb ik vast al wat nieuwe truukjes geoefend.

(ik wil eigenlijk dan wel de Flamingo kennen maar ik denk dat ik die pas volgend jaar of het jaar erop ken)
 
Wij presenteren:

"Het Motor-Forum WHEELIE Team!!!!!..."

YYYEEEAAHHHHH...*klapKlap*
:9

Ik kom ook op 220 met vele metertjes hoor })
Enne, we gaan binnenkort maar een wheelyfilmpje maken...redbull, ik, wkj, wka, freak....eigen wheely team :)
 
ok redbull...hehehehe :)
die competitie moeten we zeker doen...ik wil wel in de jury... :P

van max heb ik inmiddels dikke wheelies op film gezien...en van jou volgens mij nog niet ...of vergis ik me nu hevig? :?


waarom vergeten jullie de boy`s uit oisterwijk altijd ,heb al eens met max gewheelied en denk dat ik het zeker wel netr zo lang of langer vol kan houden als max (of niet max???,bv die staande wheelie voordat jij rico beter ging bekijken }) })
zullen we dit jaar een competitie houden ergens in het land voor de officiele titel WHEELIE MASTER VAN HET FORUM oz zoiets ,ik doe zeker mee en mijn maatje wheelie freak ook wel
 
je begrijpt het echt niet he?
als jij een auto met een wheelie passeert, ben je die in een nanoseconde voorbij hoor... en natuurlijk kijk je ver vooruit of je inhaalactie nog problemen kan opleveren... of ben je dat deel van je motorrijles nu alweer vergeten?

Ik begrijp het wel, maar je weet dat bij een auto de zijspiegels er voor niets op zitten, ja om je handen aan op te warmen in de winter. Als een zo'n lul een keer niet uitkijkt (en dat gebeurd vaak zat) dan lig je wel op je bek. En ook al ben je snel voorbij (een nanoseconde is overdreven) je bent dan wel ongelukkig :)
En ver vooruit kijken ben ik nog niet verleert. Doe ik nog dagelijks, als je dat niet doet met motorrijden dan lig je gauw tussen 6 planken.
 
waarom vergeten jullie de boy`s uit oisterwijk altijd ,heb al eens met max gewheelied en denk dat ik het zeker wel netr zo lang of langer vol kan houden als max (of niet max???,bv die staande wheelie voordat jij rico beter ging bekijken }) })
zullen we dit jaar een competitie houden ergens in het land voor de officiele titel WHEELIE MASTER VAN HET FORUM oz zoiets ,ik doe zeker mee en mijn maatje wheelie freak ook wel

Die staande wheely op de terugweg naar het viaduct was :} ...was voor je je sprintje met Porky trok toch? staande wheelys lukken mij nog niet...maar ja, aan de andere kant, weer is ook nog niet zo geweest dat ik kan oefenen...en ook nog es dat ik amper bij mn stuur kom als ik op mn fiets sta...
Maar we gaan zeker filmen vandezomer....komen we in judgemenday 3 ofzo volgend jaar...ze willen nog filmpjes hebben })
 
Terug
Bovenaan Onderaan