Bij het bochtenwerk zullen we ook maar het remmen meerekenen wat voor het bochtenwerk begint,verschil is daar al behoorlijk zoniet gigantisch.De Kawa is 216 kilo, een MotoGP machine 157 kilo. Daarmee is de Kawa in het bochtenwerk dus geen partij voor de MotoGP motor, en daar wordt het verschil gemaakt. Niet op de rechte stukken.
Bij het bochtenwerk zullen we ook maar het remmen meerekenen wat voor het bochtenwerk begint,verschil is daar al behoorlijk zoniet gigantisch.
En dan 240pk voor een Ducati motogp terwijl zo’n ding richting 300pk gaat.Wat een klets vergelijking
De auto van mijn oma heeft ook 300 pk.En dan 240pk voor een Ducati motogp terwijl zo’n ding richting 300pk gaat.
En dan 240pk voor een Ducati motogp terwijl zo’n ding richting 300pk gaat.
Bedoel ermee dat ze voor een Ducati 240 pk opgeven terwijl die tegenwoordig richting de 300pk gaan.De auto van mijn oma heeft ook 300 pk.
Ah, dat had ik er niet in gelezen.Bedoel ermee dat ze voor een Ducati 240 pk opgeven terwijl die tegenwoordig richting de 300pk gaan.