Hoelang hebben de brikkers hun rijbewijs al?

Kben 30,heb beide rijbewijzen nu..eh..11 jaar.
Dinsdags de auto,dezelfde week donderdags de motor.
Ben eerst begonnen op een '74 CB 350 F,daarna een '76 XL 500 en heb nu twee XS-sen 750 driecylinders.
 
Ik ben 43.

In maart '79 mijn BE gehaald.

Op 21 maart 2003 mijn A erbij verworven!(joepie) :9

Sinds zomer 2002 in bezit van en brik.
 
Kben 43, heb mijn A stempel vanaf 1978 en alle anderen vanaf 1979. Heb alleen geen chauffeursdiploma.
 
Bouwjaar ikke: 23 september '79
Bouwjaar "goeie" CB400t: januari '78
Bouwjaar andere CB400t: ??? '78

koekblikrijbewijs: 14 augustus '98
motorblijbewijs: 11 september '02

Het goede brikkie heb ik gekocht november '02 en heb er ook de hele winter mee doorgereden.

Het andere brikkie (donor) heb ik in maart 03 voor €50 gekocht *D .
 
woensdag krijg ik het (wel al 5000km's afgelecht) :)
vrijdag bijna foutloss geslaagd.Eindelijk mag vriendin achterop :)
 
CB Flash GEFELICITEERD NOG met je verjaardag. Ja ik kan alleen overdag topics bekijken, ávonds niet. Maar toch nog gefeliciteerd.*)
 
He CB Flash alsnog gefeliciteerd! Overigens: gezellig topicje. Lekker leuteren. Doe ik ook mee: 44,5 (bijna). Vanwege vekering met een militair rij-instructeur was het toen ik 18 was heel simpel om in dat ene jaar alle rijbewijzen te halen. Ook al omdat je al geslaagd was als je tijdens het afrijden de examinator niet zoekreed. Dus: als 25 jaar ABCDE op het roze papiertje staan. In die tijd was een ´meisje´ op een motor of in een vrachtwagen nog zo bijzonder, dat ik de krant haalde (ongelogen...).
Vrachtwagen rijden is heel lekker, maar niet zo handig in woon/werkverkeer en zo duur in onderhoud. Motor is het lekkerste, en auto is handig voor de boodschappen. Leuk om te zien dat er op dit forum zoveel ´leeftijdsgenoten´ rondwaren.
:]
 
1976, brik op papier (maar het was geen echt brik als alles van dezelfde datum zou zijn ben ook al wat oudere stukken tegengekomen)

1978 ik op papier (24 dus)
1997 koekentrommel mogen besturen
1998 opgevoerd bromfietscertificaat
2000 eigen dame
 
Jajaja ik was diegene die is aangestoken met het brikken-virus door Sleutel.

Ik was 16 toen ik mijn trekker rbw haalde O-) (hihi),
ik was 18 toen ik mijn B rbw haalde ;) en
ik was 26 toen ik mijn A rbw haalde. Hierna een jaar gewacht en nu sinds 2,5 maand mijn eigen brikkie heb.

Nu kan ik kilometers maken, :] :] :]

Had ik veel eerder moeten doen, maar ja.
 
48 jaar, dit jaar 30 jaar mijn rijbewijs :]

rijbewijs heeft me 65 gulden gekost.........
15 gulden voor één lesuur en 50 gulden voor het afrijden !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf 21 jr., heb nu 8 mnd. het roze papiertje. Ik was 6 dagen 21 en heb toen gelijk m'n "zwaar" rijbewijs gehaald. Ik was de gelukkigste man van de wereld *D , kon toen eindelijk :] , ik had mijn motor dan ook al 4 mnd. thuis staan.
 
Ik heb hetzelfde probleem. De motor al wel thuis staan maar mag er nog niet op rijden. Kloten is dat. Je mag 'm dan alleen maar aanraken zeg maar. hahahaha.... Ik heb mijn kawa ook al 5 maanden in de schuur staan. Ik heb haar hierdoor in ieder geval mooi op kunnen knappen. Dat scheelt. De ouwe dame is weer in topconditie. Ze is nog maar 20 *D . Dat is een mooie leeftijd van haar niet dan? :]
 
bijna 36 nog 2 weken, Papiertje nu 16 jaar in het bezit, maar ja rijd natuurlijk al langer gemotoriseerde tweewielers, ik dacht vanaf mijn 9e de eerste peugeot
 
..ik heb nu 11 jaar mijn A-papiertje...leeftijd 29 jaar: en mijn B pas sinds 4 jaar...hagel en sneeuw vond ik iets te worden en motorblokken en onderdelen moeten toch ook gehaald worden !!
 
Ben bijna 32 en heb mijn rijbewijs A vanaf 1991 (12 jaar dus) in het begin effe motor gereden, en nu weer sinds bijna drie jaar in het bezit van een brik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan