Hoelang hebben de brikkers hun rijbewijs al?

Kan ik de conclusie trekken dat er niet veel "jonge mensen" een brik rijden? Ik bedoel in de leeftijd van 18 tot 25 ofzo. Volgens mij ben ik dan 1 van de weinigen met een brik of niet. :]
 
Kan ik de conclusie trekken dat er niet veel "jonge mensen" een brik rijden? Ik bedoel in de leeftijd van 18 tot 25 ofzo. Volgens mij ben ik dan 1 van de weinigen met een brik of niet. :]

Nee. Je kunt d econclusie trekken dat je beter op moet leten :+

Sjaap
jkoehorst
BMwerner
jijzelf
mark

zijn er toch al redelijk wat, of niet? :)
 
Kan ik de conclusie trekken dat er niet veel "jonge mensen" een brik rijden? Ik bedoel in de leeftijd van 18 tot 25 ofzo. Volgens mij ben ik dan 1 van de weinigen met een brik of niet. :]

Ik ben 28. Mag dat nog? Of ben ik al een ouwebrikker? Nee toch :? :?
 
Nee hoor je bent niet oud hahahaha }) maar ik zie dat ongeveer 15 % van de mensen die een brik hebben jonger zijn als de rest.

Geeft verder niets absoluut niet. Ik vind brikkers super want die geven wat meer om de motor want die moet vaker onderhouden worden enzo. Meer kennis van de motor. Die nieuwe motoren is het de tuinslang erover en klaar is kees. :Z

Maar het gaat toch uiteindelijk om het rijden nietwaar. De rest is niet belangrijk. Je bent zo oud als je je voelt. :]
 
Ik heb op 18-12-1967 mijn Rijbewijs gehaald
was toen 5 Maanden 18, dus ben ook jong gebleven
door het
:]
 
Ik heb - 7 weken het rijbewijs A! (Zèèr irritant, het CBR zit tjokvol met aankomende motorrijders en hoewel ik er nu dus klaar voor ben kan ik niet afrijden :( ) Maar ik heb al wel mijn eigen iXeSje! Die nu goed onderhouden wordt voordat ik er de weg mee op ga. Daarnaast ben ik 21, en heb sinds mijn 18e het koekblikpapiertje.
 
a-rijbewijs sinds 1989, ben zelf van 1962, in 89 2 CB500FOUR's gekocht uit '74 en '76, één voor mijn vriendin en één voor mij. Ondertussen is die vriendin allang uit beeld, en heb ik van de 2 brikken één motor gemaakt waar ik nog regelmatig mee naar mijn werk rijd.
 
Juni 2001 motorrijbewijs gehaald. 7 lesjes! *stoef* ;)

Autorijbewijs sinds 1998.
 
Rijbewijs niet zo lang, het motorrijden een stukje langer.......................

:X
 
Nou ik heb inmiddels mijn motorrijbwijs gehaalt en al behoorlijk wat kilometers gehaalt. Vant weekend kan ik helaas niet rijden ;( Ik ga dan naar de Formule 1 in Duisland.

Volgend weekend knorren met een hele groep rijders. Misschien wel leuk om ook mee te gaan brikkers. er staat een toerrit op de volgende plek:

Waar is wat te doen? > Aanmelden Noordelijke Toertocht no.1, 6 >Gizmo organiseerd het. Ik wou 1tje organiseren voor de brikkers maar dat is helaas niet doorgegaan. We hebben ons samengevoegd met Gizmo om een grotere groep te krijgen.
Iedereen is uitgenodigd. :}
 
Laatst bewerkt:
Even kijken ben nu dus 36 en volgens mij heb ik hem vanaf mijn 21e dus nu al weer 15 jaar. Goh en dan te bedenken dat ik de dag van het examen mu nog helemaal voor de geest kan halen. :)
 
ben 60 heb mijn rijbewijs dus 42 jaar 3was mijn eerste rijbewijs gehaald met oefenvergunning op een eysink villiers met web vering
 
Heb m'n rijbewijs sinds 94. Ik kreeg het als ik beloofde niet zo hard op de bochten af te gaan (eerder afremmen)Tegenwoordig geef ik op m'n VFR vaak gas bij..!!! }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan