Hoelang hebben de brikkers hun rijbewijs al?

Ja dat roze papiertje heb ik al sinds 1977 ,ben nu 46.De brik FJ600 die ik nu rijdt heb ik sinds de zomer.Hij is wel van 1984.Dat is net het jaar waar ik ik mijn motor inruilde voor een koekblik...zat toch wat komfortabeler in de winter.
Sinds de zomer heb ik dus weer een motor en rijdt veel woon-werk verkeer.

blacks :]
 
Hoi
Rijbewijs BE gehaald in 1982 (ja toen kreeg je E er nog bij)
Rijbewijs C gehaald in 1988
Rijbewijs A gehaald in 1990

Eerste motor was een Kawasaki 440 LTD beltdrive.(1 jaar gehad)
Overgestapt op een GL 1100 (zelf helemaal gerestaureerd) Voor de winter had ik tijdens de Gold Wing periode een Moto Morini 250. Dat vond ik toch wel zonde dus die heb ik verkocht en een Suzuki SP370 voor gekocht. Sinds 4 jaar rijd ik niet meer in de winter dus de Sp is ook weer verkocht.
Sinds 3 jaar in het bezit van een VT1100 Shadow '85 en sinds een paar maanden heb ik er een schroothoop bij gekocht wat ooit een CB550 uit '75 is geweest. Het moet weer een mooie motor worden.

Hans 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 21, en heb sinds 6 Juli dit jaar mijn A rijbewijs. Auto heb ik een 3 haar langer, op een 26 Juni behaald.

Mijn brik heb ik sinds 2 weken, en ben hem nu aan het ont-brikken... dus ontroesten enzo.
 
Ik ben 36, heb nu 1 jaar en 4 maanden mijn A, de eerste brommer was een Fazer600, 1 jaar en 2 weken gehad, toen ingeruild en een BMW R1150R Rockster gekocht, das een "nieuwe", en inmiddels dus bijna 4 maanden in bezit. Sinds een kleine maand een pekelfiets erbij, das de brik dus, eene Honda cb750f Bolleke ;) en dees is al gedeeltelijk verbouwd tot een rat/bull :]
full
 
'k ben 48 en heb:
28 jaar m'n rbw A (da's net zo lang als Ralfie oud (jong :? ) is.... :P )
29 jaar rbw B-E
27 jaar de rest.

Maar ja, je deed toen examen C en D in één klap in een rijtestje van 20 minuten, en "E" kreeg je er gratis bij. 'k Zou nu niet zomaar meer met een autobus of truck met aanhanger de weg op willen.

Ik zit in de zelfde serie alleen alles effe 1 jaar meer. ben ook 49
8-)
 
Ik ben 43 en heb al een lange tijd mijn rijbewijs B-E, maar sinds 18 juni mijn A-tje. Nu nog een brik en karren maar.
 
Iets meer dan n jaar :]
Alhoewel ik me nog steeds beetje afvraag of mn motor niet te mooi is voor n brik, en te nieuwe voor n klassieker :?
Nahja, is in ieder geval geen tupperware, en volgende wordt ws toch een dikke caferacer als t aan mij ligt :)
 
Alhoewel ik me nog steeds beetje afvraag of mn motor niet te mooi is voor n brik, en te nieuwe voor n klassieker :?
Vraag ik me ook af - wanneer is een brik een brik? De mijne is pas 16 jaar...

(A heb ik nu 4 weken, de motor al 5 maanden in bezit. Gelukkig mocht-ie bij de handelaar blijven staan anders was ik vast domme dingen gaan doen :] )

(oh, en ik zelf ben 38, dus zeker een oud brik)

(weet iemand een BMW sloop dan wel heeft-ie een verroestte R-BMW in de schuur? Kan het me bijna niet voorstellen... maar ben op zoek naar een winterprojectje :) )
 
Sinds 1987 mijn B, sinds afgelopen vrijdag mijn A.

Toen ik 18 was, was ik iets te onverantwoordelijk om op een motor te rijden (was waarschijnlijk binnen een maand dood geweest).
In 1998 eerste poging gedaan, maar kreeg onderwijl een epileptische aanval. Vond ik toch iets te veel risico.
Sindsdien geen aanval gehad, dus dit jaar toch voor dat fel begeerde papiertje gegaan en ziedaar, ik mag tuffen.

Eerst effe ervaring op doen op een oud wrak (yamaha xj650 uit '82) en volgend jaar (?) samen met mijn wrak op 4 wielen en een beetje geld inruilen voor een chopper o.i.d.
 
Ben 47 en rijdt sinds m'n 18e, schiet al lekker op niet. 8-)
Suzuki T500
Honda CB750
Kawasaki Z1R
Honda Boldór 900
Honda VFR750
Voxan Caferacer1000
 
haha.. ik kan nog niet eens mn autorijbewijs halen..laat staan dat ik binne een jaar al op een motortje rijd. Jammerzzzz maar komt ooit wel goed!
 
Ik ben 44 jaar en heb mijn rijbewijs A B E in 1978 gehaald.
Nog nooit een ongeluk veroorzaakt (gelukkig)
1é brik was een Honda CB 400 F bj 1978 (verkocht)
2é brik was een Suzuki GS 550E bj 1976 (verkocht)
3é brik was een Honda CB 750 F bj 1977 (verkocht)
4é brik was een Yamaha RD 500 bj 1985
5é brik was een Honda 750 F bol'dor bj 1981 (staat te koop)
6é brik waar ik nu nog op rij is een VF 1000 F (bevalt het beste van allemaal)
en nog een Honda civic koekblik bj 1999
 
Sinds maart dit jaar eindelijk na 4 keer afrijden het papiertje gehaald. Brikje heb ik sinds zomer 2003. GS850 uit '79, rijdt als een trein maar binnenkort gaat 'ie uitelkaar om mankementjes weg te werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan