Hoeveel chopperrijders hiero????

Hey mede chopper rijders, Komt zeker geen scherm op, ik ben 1 op 12 gewend met motoren dus dit valt altijd mee. En heb lang naked bike gereden wel met integraal helm trouwens.

@Deanevo
Ja die uit Duivendrecht, motorblok was helemaal droog en schakelt perfect.
Klonk goed reed goed. Banden nieuw, ketting tandwielen perfect.

Werkelijk alle delen zijn wel beschadigd of geoxideerd door pekel.
Achterspatbord valt de verf vanaf en roest al (maar komt een korte andere op)
Zijkappen van motorblok is chroom gedeeltelijk af. Tank zit een deuk in en krassen.
Waarschijnlijk is het balhoofd versleten. Alle chromen delen die wel goed zijn zijn
gepoetst met een zanderig doekje. De prijs was er ook naar, er kon veel vanaf!

Ik wil een soort bobber/custom look creeren en in deze fiets zet je makkelijk de zaag in.
Bij een hele mooie doe je dat niet zo snel denk ik.
 
De spuitbus matzwart zal dan wel van pas komen denk ik?

Hey mede chopper rijders, Komt zeker geen scherm op, ik ben 1 op 12 gewend met motoren dus dit valt altijd mee. En heb lang naked bike gereden wel met integraal helm trouwens.

@Deanevo
Ja die uit Duivendrecht, motorblok was helemaal droog en schakelt perfect.
Klonk goed reed goed. Banden nieuw, ketting tandwielen perfect.

Werkelijk alle delen zijn wel beschadigd of geoxideerd door pekel.
Achterspatbord valt de verf vanaf en roest al (maar komt een korte andere op)
Zijkappen van motorblok is chroom gedeeltelijk af. Tank zit een deuk in en krassen.
Waarschijnlijk is het balhoofd versleten. Alle chromen delen die wel goed zijn zijn
gepoetst met een zanderig doekje. De prijs was er ook naar, er kon veel vanaf!

Ik wil een soort bobber/custom look creeren en in deze fiets zet je makkelijk de zaag in.
Bij een hele mooie doe je dat niet zo snel denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Apart,
Ben net aan de achterkant aangetikt door een auto. Vrouw haalde per ongeluk de voet van de rem bij automaat. Ik heb haar gegevens maar ik kan geen schade ontdekken....
Mijn remlicht staat in haar motorkap, en door de verbogen motorkap is zelfs haar grill ingedrukt.
OP de kentekenplaat stond de afdruk van mijn achterband.

Op mijn achterlicht zit niet eens een kras, zit ook niet los. niet verbogen niks.
En dat terwijl dit spatbord en achterlicht juist komen te vervallen.

Conclusie, best een stevige fiets.
 
Op mijn achterlicht zit niet eens een kras, zit ook niet los. niet verbogen niks.
En dat terwijl dit spatbord en achterlicht juist komen te vervallen.

Conclusie, best een stevige fiets.

Ik zou het toch even laten controleren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je achterwiellagers beschadigd zijn door de tik. En nu kan je daar nog iets mee voor de verzekering. Als je daar over een paar maanden last van krijgt wordt het een veel moeilijker verhaal.
 
Op advies van de verzekering ga ik in ieder geval bij ze langs om een schadeformulier in te vullen.
Wiellagers zat ik ook al te denken, die hebben nu waarschijnlijk 43.000 km gelopen denk ik.
Moeite waard om te laten onderzoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan