Hoeveel heb jij dit jaar gereden?

Hoeveel km's dit jaar?

  • minder dan 1000 km

    Stemmen: 24 5,6%
  • tussen de 1000 en 3000 km

    Stemmen: 38 8,9%
  • tussen de 3000 en 5000 km

    Stemmen: 38 8,9%
  • tussen de 5000 en 7000 km

    Stemmen: 47 11,0%
  • tussen de 7000 en 9000 km

    Stemmen: 55 12,9%
  • meer dan 9000 km

    Stemmen: 226 52,8%

  • Totaal aantal stemmers
    428
1000 met mijn eerste motor en 1500 met de 2e. Helaas ongelukje gehad waardoor ik de zomermaanden grotendeels heb gemist. Volgend jaar zullen het er wel meer worden, ook op vakantie met de motor :]
 
Dit jaar 8000 km gereden (vanaf augustus tot heden), omdat ik toen pas op mijn nieuwe (2ehands) motor mocht rijden.
Maaruh... het jaar is nog niet voorbij.....
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik het laagste zou scoren.... maar niet hoor... Ik heb ook al een 500km gezien in dit topic.

Heb dit jaar D U I Z E N D pret kilometers gereden. Bandjes nog als nieuw ;)
 
+/- 9000 km.
Vind het wel netjes, enkel plezier km's
Geen woon/werk en ook geen vakantie.

Puur voor de fun :]
 
Veel te weinig naar me zin B|
Hoop het volgend jaar weer goed te maken met een weekje dolemieten :Y

:]
 
vanaf juni meer dan 10000 fun kilometers *O*
maar hoeveel heb jij dan gereden kars?

Tja, met mn FZR kwam ik dit jaar maar aan de 6500 km, daarna zei die 'boem'...
en boem is ho..
Met de TRX heb ik er pas 3000 km op zitten.

Hmm, met mn vorige motoren kwam ik toch wel over de 12000 per jaar..

*pssst, alleen de logica van je poll :X ;)

Jah, die staat in volgorde van aantal stemmen :P
 
Laatst bewerkt:
8.000 km sinds aankoop huidige motor in april.
Waarom zo weinig? Heb na val met m'n mountainbike ( + operatie, revalidatie, ...) bijna drie maanden niet kunnen rijden. ;(
 
in 2006 ong 15k.

08/05-11/06 was totaal 21.500km :)
 
Laatst bewerkt:
misbruiker bedoel je zekers.... 8-) ....je hebt er één over z'n graatje geholpen!
en baaidewee....
dat kun je geen motorfiets noemen.... B| .... agrariër......
kwa uitstoot kon dat ding wedijveren met die trekkertrek-meuk....

:+

_O- _O-

Kan ik er iets aan doen dat die XV bang was voor een nòg hogere kilometerstand?? -O-

En qua uitstoot is u uitgenodigd om de volgende toerrit àchter mijn FJ plaats te nemen in plaats van er voor.. Ik geef geen garantie op het uitblijven van ratbike-achtige verkleuringen op uw tweewieler danwel gelaat O-) :P 8-)
 
_O- _O-

Kan ik er iets aan doen dat die XV bang was voor een nòg hogere kilometerstand?? -O-

En qua uitstoot is u uitgenodigd om de volgende toerrit àchter mijn FJ plaats te nemen in plaats van er voor.. Ik geef geen garantie op het uitblijven van ratbike-achtige verkleuringen op uw tweewieler danwel gelaat O-) :P 8-)
Daar knapt je bike echt wel van op :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Tja, met mn FZR kwam ik dit jaar maar aan de 6500 km, daarna zei die 'boem'...
en boem is ho..
Met de TRX heb ik er pas 3000 km op zitten.

Hmm, met mn vorige motoren kwam ik toch wel over de 12000 per jaar..Jah, die staat in volgorde van aantal stemmen :P
toch meer AU ritjes dan maar doen :P
 
:( In 2006 helemaal niets...
in januari niet gereden vanwege de pekel en in februari wist ik dat ik zwanger was... Mijn man wilde liever niet dat ik motor zou rijden terwijl ik zwanger was B|

In 2007 zeker weten weer véél meer :]
 
Het wordt steeds minder -O- dit jaar maar 21.000 km.... en dan ook nog een maand zonder gezeten ivm een aanrijding (tegenpartij schuldig).
Woon-werk doe ik nog amper, slechts zo nu en dan, met motor kost meer tijd (geen files en veel snelweg, motor duurt langer om weg te komen ivm kleding en sloten en garage).
 
nou zal ik het ook even melden dan nog geen 1400 :o :o :o
vrouw zwanger e.d
dus na de winter komt het weer goed alrijd ik nu ook af en toe op een zonnige dag
 
Terug
Bovenaan Onderaan