Hoeveel kilometers heb je vandaag getourd?

ka-duc

Die hard MF'er
23 jul 2008
783
37
Amstelveen
Wat een super dag vandaag!

Ritje van 400 km.

Gouda
Dordrecht
Strijen
Oude Tongen
Stavenisse
Goes
Westkapelle
Burgh Haemstede
Helevoetsluis
Barendrecht
Capelle ad Ijssel
Gouda

SUPER!!!

Tips voor een andere mooie route in Nederland, die niet alleen op truttempo gereden hoeft te worden?
 
heb vandaag ook veel km's gezien,
1ste race sbk, dan de GP, daarna de 2de race SBK

ben wel kapot nu,
straks efkens een douche pakken :Y














:+
 
Echt klote, vandaag maar weinig km's gefreten. had wel een lekker ritje willen maken, maar dan ga je zaterdags vanaf 3 uur al pilsjes pakken en dan word je op zondag om half 3 wakker :+ dus toen ff een vriend opgehaald, en toen maar bij Seppe beetje vliegtuigen zitten kijken. zaten ook nog een paar oude bij, was wel leuk. maar goed, een anderhalf uur op de motor gezeten.. |(
 
vandaag via Bad Dürkheim richting Frankenthal en daarna de B9 gevolgd naar Mainz. Eenmaal in Mainz aangekomen ben ik richting Bingen gereden en met de boot naar de overkant en via de B42 weer terug naar Mainz en weer naar huis (Neustadt/W).

Ik heb vandaag bijna 300 Km gereden :]
 
bijna 300km.

Lelystad Enkhuizen, daar de dijk gepakt ri afsluitdijk. Hier de afsluitding ri. friesland, toen in friesland binnendoor naar ketelhaven en toen binnendoor weer terug naar Lelystad... Niet heel spannend maar wel genieten! ;)
 
Vandaag naar Duitsland geweest om de te proberen hoe hard zo'n R1100s gaat.....nou was dat niet schokkend maar ik heb wel ff lekker geknald. Was heerlijk weer... en werd nog ff ingehaald door een supersnelle Maserati......die ff verder op met een kapotte motor reed.....
 
Aangezien ik vakantie heb, en het nog prachtig weer was, vandaag maar eens ff lekker rondje Achterhoek/ Twente gedaan. :Y *O* Heeeerlijk rijden daar. Schitterende omgeving en heeeeeerlijk rustig op de weg. :Y ( aangezien de meesten de vakantie er al op hebben zitten ) ;)

Mooi dagje! *O*
 
gister rondje IJsselmeer. 600 km ofzo 100km naar en weer terug van het startpunt en het rondje zelf was een km of 400
 
nee rondje zuiderzee is 500 km en dat is over / langs dijken waar de zuiderzee nog aan lag, dus voor dat de afsluitdijk af was.

Wieringermeer is een zuiderzeepolder niet zoals veel denken een ijsselmeerpolder zoal flevoland

ijsselmeer is veel korter tenzij je ook het markermeer mee pakt. dan is ongeveer 400 zie promotor deze maand. Ze maken allen de hier boven geschreven fout. :D

zelf 450 gereden eerst rondje hanzesteden promotor en daarna richting afsluitdijk binnendoor naar kornwerede zand.
 
Stukje Mergelland-route / Luik / Verviers / Jalhay / Robertville / ri. St. Vith / Büttgenbach / Dasburg / Clervaux / Vianden / Kautenbach / Wiltz / Houffalize / La-Roche / Trois-Ponts / Stavelot / Spa / Coo / Remouchamps / Verviers en nog een paar dorpjes.

Met andere woorden: 600 km door de Ardennen en Luxemburg en een stukje Eifel.
Was super!
 
883 km: vanmorgen vertrokken uit Obereggen/Dolomiten via Brenner/Fernpass/ dus vrijwel allemaal snelweg: moest wel want anders is het niet te doen in 1 dag.Laatste 30 km in stromende regen, welkom in Nederland.
 
883 km: vanmorgen vertrokken uit Obereggen/Dolomiten via Brenner/Fernpass/ dus vrijwel allemaal snelweg: moest wel want anders is het niet te doen in 1 dag.Laatste 30 km in stromende regen, welkom in Nederland.

Had ik dit jaar ook. Vanuit hartje Zwitserland terug naar huis rijden. Hele rit goed weer gehad, jammer dat ik de laatste 20 km een enorme bult regen over me heen kreeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan