Hoeveel km's haal je met Pilot Powers?

motormaniac

Rookie
9 aug 2005
10
0
-
Hoeveel km's halen jullie uit Pilot power rubbertjes?
Ik met moeite 5000km!
Ben nu al een paar weken me serieus aan het inhouden en toch slijten ze ziender ogen. (Af en toe gaat het inhouden met nie zo goed ;) )

Ik rij meestal met een vriend die een suzuki gsxr (2000) en we rijden ongeveer hetzelfde tempo en hij haalt er +/- 6000km mee.

Ik probeer hem nu zoveel mogelijk te sparen, voorrem zoveel mogelijk gebruiken, niet hard doortrekken in 1e en 2e, geen topsnelheden rijden,...pfff where's the fun?

En door de toenemende remkrachten op mijn voorbanden is deze ook al aan het gaan.

Zijn R6'tjes (zoals ze bij m'n dealer zeggen :-))dan zulke bandenvreters??

Wat hebben de banden van iemand met een R1 dan te lijden (als hij z'n +150pk's wat gewoon raakt (lees: tam heeft gemaakt)

Graag wat deskundige reacties aub?
 
Als je je zo druk maakt dat je sportbanden snel slijten moet je hardere banden kopen of gaan voor ex-circuitbandjes...
Je hebt gewoon ontzettend veel grip en die prijs betaal je gewoon altijd. ;)
 
de nwe MPP`s hebben dual compound ,moet je weer wat langer mee kunnen doen...
Helaas zijn deze ook weer duurder. B|
Onzin wat je zegt, alleen de wangen zijn zachter, de rest is hetzelfde als de mpp.
Dit is mij uitgelegd door een meneer van michelin op de beurs te Utrecht, die zal het wel weten ga ik van uit.
 
Onzin wat je zegt, alleen de wangen zijn zachter, de rest is hetzelfde als de mpp.
Dit is mij uitgelegd door een meneer van michelin op de beurs te Utrecht, die zal het wel weten ga ik van uit.

Ze hadden beter het loopvlak harder kunnen maken.
Grip hebben de meesten toch wel meer dan genoeg aan de wangen. :?
 
Wordt er ook nog wel eens naar de vering gekeken?

Na een circuitdagje met standaard schokbreker en met een aftermarket (goed afgestelde) schokbreker scheelde als dag en nacht. De tekening van de MPP vind ik ook heel mooi.
De band blijft ook veel ronder na een hoop km's dan met bijv. de BT-012.
 
Terug
Bovenaan Onderaan