Hoeveel lessen heb jij gehad????

Al met al 21 lessen van 60min.
In 1x geslaagd voor beide praktijk-examens en theorie-examen.

Had ook in minder lessen gekund, maar moest wat langer dan verwacht wachten op de examens, en om toch alles bij te houden, gewoon door blijven lessen.
 
Theorie in één keer. Mag ook wel als je al 6 jaar auto rijdt.

Het lessen duurde eh... wat langer.
Als ik zo om me heen kijk, heb ik een record... :o
En het afrijden moest ik 4x doen... B|

Ik durf het record te claimen: 70,5 uur (inclusief de 2 lessen die ik nog heb staan voor m'n 3e AVD examen volgende week). AVB had ik wel na 11 uurtjes en theorie ook in 1x. Probleem is dus vooral verkeersinzicht (heb dan ook geen B rijbewijs en ook geen ervaring op brommer/scooter/wat dan ook).
Duss als ik volgende week slaag behoudt Gotcha! in elk geval het record met 4x afrijden, maar ben wel benieuwd of er iemand is die meer les heeft gehad dan mij... Laat maar weten!
 
Had geen ervaring op brommers of wat dan ook, dus eerst 8 losse lessen genomen en toen verkorte cursus over 4 dagdelen (10 uur AVB, 8 uur AVD). Voor beide in één keer geslaagd *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in totaal 23 lessen gehad en dat is rijvaardigheid en lessen op de weg samen. 1 keer heb ik een lesje gevolgd voor de theorie. Maar ik ben ook in één keer geslaagd voor alle drie de onderdelen. Overigens heb ik mijn rijbewijs in 2005 gehaald. :]
 
Officiëel heb ik 26 lessen gehad, en ben ik 1 keer voor AVB en 2 keer voor AVD op gegaan. Als mijn koekblik niet de nacht voor mijn eerste AVD gejat was, had ik 3 lessen en 1 AVB-examen minder nodig gehad :(

Als dat allemaal niet was gebeurd, in combinatie met een miskoop als volgende koekblik, had ik al genoeg geld voor een motor gehad, nu gaat er pas aan het einde van deze maand eentje komen... maarja, beter laat dan nooit he :/
 
Laatst bewerkt:
ik heb 13 lesjes voor speciale verrichtingen gehad en gehaald, nu nog avd, 9 juni afrijden. in totaal 15 lessen hopelijk! :)
 
Toen ik me aanmeldde bij de rijschool zeiden ze dat ik ongeveer 20 lessen nodig zou hebben (45min.) 15 uur dus. Maar heb nu 2 lessen gehad (1/2 versnelling, remmen, slalom etc) en morgen ga ik voor de eerste keer gewoon de straat op, als ik mijn rijleraar mag geloven dan heb ik minder dan 20 lessen nodig ^^.

Voor de auto zeiden ze ook 20 lessen maar mijn instructeur vond het na 15 lessen wel genoeg, hij vond dat nog meer lessen niks meer zou bijdragen bij het examen. Hij wist dus vrij zeker dat ik het wel ging halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan