Hoevelaken --> KBH deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Jeetje, het was echt mega lekker weer om te rijden vanavond :Y

Samen met die andere ouwe een lekker stukkie gestuurd en bakkie gedaan in H'wijk.
Nog effe met Saabie staan lullen bij de Schep :W

Kortom, was heerlijk vanavond :Y



AppieAssen.jpg


Appie op Assen :)

Ik ga te hard voor Sanne (heeft foto gemaakt) _O-

Zo ziet bijna 2.00 meter opvouwen eruit :+

Nogmaals, bedankt voor de platen kale :P
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Jeetje, het was echt mega lekker weer om te rijden vanavond :Y

Samen met die andere ouwe een lekker stukkie gestuurd en bakkie gedaan in H'wijk.
Nog effe met Saabie staan lullen bij de Schep :W

Kortom, was heerlijk vanavond :Y



[afbeelding]

Appie op Assen :)

Ik ga te hard voor Sanne (heeft foto gemaakt) _O-

Zo ziet bijna 2.00 meter opvouwen eruit :+

Nogmaals, bedankt voor de platen kale :P


yw, lange lat :+

leuke avatar trouwens 8-)
 
Goeiemorgen.... :W

Met frisse tegenzin weer aan het werk vandaag. Er ligt hier genoeg waar ik me mee kan 'vermaken'.

Het weer is ook weer beter; dat komt omdat ik niet meer vrij ben :P


Wat is het hier trouwens stil zeg.....en ga nou niet allemaal roepen dat dat komt omdat jullie vrij zijn he.... '( '(
 
Moggu :W


Goeiemorgen.... :W

Met frisse tegenzin weer aan het werk vandaag. Er ligt hier genoeg waar ik me mee kan 'vermaken'.

Het weer is ook weer beter; dat komt omdat ik niet meer vrij ben :P


Wat is het hier trouwens stil zeg.....en ga nou niet allemaal roepen dat dat komt omdat jullie vrij zijn he.... '( '(


Wel lekker voor het teruglezen :Y



@ Appie

Gezellig dat je de 27ste ook gaat :Y
 
Ze zijn naar de boulevard van Harderwijk gereden ;)
Had ze net ff aan de telefoon.

Ik heb hier Borat op staan. En weer is ie leuk _O- _O-

Dan rijd je vast een wit blauwe gixxer uit +/- 2001!?

Gespot met racen over de parkeerplaats bij de Boengerd :P Zonder MF sticker :o

@Fast'nSweet en Blade.. Thnx ik zal zo nu en dan eens posten als ik wat nuttigs te vertellen heb tenminste;) Waar ik jullie spot komt nog wel idd, spreek jullie vast snel weer bij de Boengerd..
 
Laatst bewerkt:
Wat is het hier trouwens stil zeg.....en ga nou niet allemaal roepen dat dat komt omdat jullie vrij zijn he.... '( '(

Ik ben vrij :+

Goedemorgen :W

Ik vind het niet zo erg dat het msn gehalte wat naar beneden is gegaan hoef je niet tig post terug te lezen of iemand antwoord heeft gegeven op je vraag, maar dat is mijn mening :)
 
Als het goed is, krijg ik hier op kantoor vandaag weer 12 Xperia's.
Kan ik me lekker uitleven met het instellen ervan voor iedereen |(

En kan Detox ook eindelijk mijn privé Xperia overnemen.


Edit:

@Appie, ik hoor dat jij je Xperia regelmatig aan het testen bent hoe goed ie tegen vallen kan....er komt natuurlijk een keer dat ie er niet meer zo goed tegen kan, hè... :P
 
Laatst bewerkt:

Dan rijd je vast een wit blauwe gixxer uit +/- 2001!?


Gespot met racen over de parkeerplaats bij de Boengerd :P Zonder MF sticker :o

@Fast'nSweet en Blade.. Thnx ik zal zo nu en dan eens posten als ik wat nuttigs te vertellen heb tenminste;) Waar ik jullie spot komt nog wel idd, spreek jullie vast snel weer bij de Boengerd..


Dat was inderdaad Chakotay :Y

Hé, en jij mag hier rustig spammen hoor :P het gaat hier zelden over motoren :+
Zolang het maar geen msn-gehalte heeft, want daar houdt niet iedereen van hier _O-

Je ziet ons over twee weken weer bij de Boengerd, want de rit van gisteren is 2 weken opgeschoven. Dus noteer maar vast dat er een groep komt borrelen aan het einde van de middag op zondag de 26e! ;)
 
Laatst bewerkt:
@Appie, ik hoor dat jij je Xperia regelmatig aan het testen bent hoe goed ie tegen vallen kan....er komt natuurlijk een keer dat ie er niet meer zo goed tegen kan, hè... :P

Ja, klotezooi...viel gisteren weer uit mijn motorpak |(

Tot nu toe blijft hij het doen maar er komt inderdaad een dag dat de telefoon ermee ophoudt.....

Ik ben trouwens aan het zoeken naar een lesauto, dan zie je door de bomen het bos ook niet meer....morgen maar eens een rondje gaan rijden langs div bedrijven hier in de buurt.

Misschien heeft er iemand hier nog een tip:

Ik zit te denken aan een Golf 5 diesel, 5 deurs, max 20.000 euro, donkere kleur.
 
Laatst bewerkt:
Ja, klotezooi...viel gisteren weer uit mijn motorpak |(

Tot nu toe blijft hij het doen maar er komt inderdaad een dag dat de telefoon ermee ophoudt.....

Ik ben trouwens aan het zoeken naar een lesauto, dan zie je door de bomen het bos ook niet meer....morgen maar eens een rondje gaan rijden langs div bedrijven hier in de buurt.

Misschien heeft er iemand hier nog een tip:

Ik zit te denken aan een Golf 5 diesel, 5 deurs, max 20.000 euro, donkere kleur.


Om het nog verwarrender te maken, dit is die tent waar ik over vertelde die auto's vanuit de lease verkoopt aan particulieren: Santing Europe Cars

En ik heb ff bij onze leasemaatschappij opgevraagd of zij nog auto's hebben staan die de verkoop in gaan. Wellicht ook prijstechnisch interessant ;)
 
Moge :W

Tof zeg, late dienst van het werk... Word vanuit huis gedaan tussen 1200 en 2000, met alleen hier en daar even wat checks doen.

[me="Chakotay"]zet Doctor Who aan :+[/me]

Dan rijd je vast een wit blauwe gixxer uit +/- 2001!?

Gespot met racen over de parkeerplaats bij de Boengerd :P Zonder MF sticker :o

@Fast'nSweet en Blade.. Thnx ik zal zo nu en dan eens posten als ik wat nuttigs te vertellen heb tenminste;) Waar ik jullie spot komt nog wel idd, spreek jullie vast snel weer bij de Boengerd..

Dat was ik idd, ik kwam even kijken of er toevallig nog iemand zat :P Er zit inderdaad nog geen sticker op, die is vorig weekend besteld... Zal ergens deze week wel binnenkomen denk ik.

@Appie: zoek je een kant-en-klare 2ehands lesauto, of een normale auto om zelf om te bouwen?
 
Laatst bewerkt:
:W net mijn voor en achterwiel gepoets....

kom je er achter dat er niks te poetsen valt, helemaal aangevroten door pekel....

nu maar wachten op regen, word de rest ook wat schoner
 
:W

@appie: Skoda Octavia wellicht? Voor 20 mille zelfde tdi'tje als de Golf, alleen wat grotere/meer comfortabele auto en vooral meer spullen (climate control, el.ramen etc.) voor hetzelfde geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan